וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיף על סרוויס: מארזי יופי חגיגיים למארחת

שירלי אכסלרוד

13.9.2017 / 13:50

מתחבטים קשות בכל הנוגע למתנות חג למארחות? אופציית היופי עשויה להיות הפתרון לכל מי שמאס בעוד כלי בית שייזנחו ויאביקו ומעדיף להיות מקורי. טוב, אולי מוצרי טיפוח בניחוח וניל-פטשולי זה לא בדיוק תקדימי, אבל היי, מי לא רוצה קרם לחות ושיער בוהק? בדקנו 7 אופציות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא פחות מ-12 מוצרים. מארז ביוטי בוקס של לנקום/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנסיינית נ' קיבלה את הביוטי בוקס של לנקום, שהוא מסתבר, חלום רטוב: "אין מצב שאארח 800 איש לארוחת חג. גם לא שמונה. אבל זה לא מפריע לי לפנטז מדי פעם על מתנות חג שאקבל כמארחת מצטיינת. המארז של לנקום הוא בהחלט משהו שמומחית טיפוח מטעם עצמה, כלומר – אני, חמה עליו: תיק מעוגל בוורוד בוהק שמכיל לא פחות מ-12 מוצרים שמחכים לתשומת הלב שלי. איזה חומד! הכי שווים הם המוצרים בגודל מלא - מברשת סומק/פודרה ומסקרה (זאת עם צוואר הברבור), אבל גם הליפ גלוסים הגמדיים, הקרמים לנסיעות ובושם קטנטן מוצלחים מאד. התיק עצמו מרווח ומאפשר לקחת לנסיעה כל מה שצריכה מגזימה חסרת תקנה כמוני, ואפשר לקנות אותו ללא מוצרים נוספים. אז קניתי".

לנקום, BEAUTY BOX - מחיר 399 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחרי סבון השמן הנוזלי בבקבוק הזכוכית, כבר אי אפשר להתרחץ בשום דבר אחר. מארז SABON/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתואר המארזים שהכי כיף לעשות להם אנבוקסינג זוכות בפעם המי יודע כמה החבילות המיתולוגיות של SABON, שבשבילנו תמיד יהיו סבון. אז הווניל אותו וניל, הפטשולי אותו פטשולי, אפשר לאהוב ואפשר שלא. אבל האריזות תמיד יפות תואר וייצוגיות מאד, ובחג הזה הן מגיעות בבורדו, כחול, זהב וברונזה. מומלצים במיוחד – סבון השמן הנוזלי הוותיק והממכר בבקבוק הזכוכית הכבד, שאחריו אי אפשר להתרחץ בשום דבר אחר ומפיצי הריח. המחירים נעים בין 3 מוצרים מוקטנים לבחירה בשקית חמודה ב-49 שקלים, ועד חבילות ענק ב-249 שקלים.

SABON, מארזי מוצרים לגוף ולבית - 49 שקלים - 249 שקלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעשה לכן רק טוב בתחום הריכוך והלחות. מארז ללין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכאן לנמסיס המקומי של סבון - LALINE, שם השיקו לרגל החג סדרה חדשה המבוססת על חמאת שיאה ואגוז קוקוי, שחוץ משם חמוד, מבטיח לעשות לכן רק טוב בתחום הריכוך והלחות. מצד אחד, המוצרים החדשים יפים מתמיד, בפרט אלה המיועדים לבית – נר (ששודרג מסתם נר ל"נר אווירה"!) ומפיץ ריח בוורוד מטאלי – שדרוג משמעותי לעומת הרפרטואר הלבן-שקוף סטנדרטי של ללין. העניין הוא הריח – נסיינית אחת דיווחה שהוא כמעט לא מורגש, ונסיינית אחרת טענה שמדובר בריח של מים בטעמים אפרסק – מתוק, מלאכותי ונטול כריזמה.

ללין, Shea & Kukui – מחירים לדוגמא: שמן רחצה 80 שקלים ל-250 גר', קרם גוף 120 שקלים ל-250 גר', חמאת שפתיים – 40 שקלים, נר - 80 שקלים, מפיץ ריח – 100 שקלים ל-120 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כולל מסיכת בוץ מטהרת שתשאב את כל הרע של אוגוסט. מארז AHAVA/מערכת וואלה!, צילום מסך

המארזים של אהבה, הידועה יותר גם כ-AHAVA, יצליחו בוודאי לעלף תושבי חוץ חובבי ים המוות שיזדמנו לארוחת החג. המארז עם מוצרים לפנים מכיל קרם לחות עשיר שיתאים במיוחד לעור יבש, קרם ידיים קטן וחמוד שאפשר לדחוף לתיק כי יום אחד עוד לפני שתרגישו יהיה פה חורף, וכמובן מוצר הדגל האהוב – מסיכת בוץ מטהרת אכזרית שתשאב מהאפידרמיס את כל הג'יפה של אוגוסט ותביא אותו לשנה החדשה נקי וצח. כל הטוב הזה מגיע בתיק איפור, ובכן, פרחוני מאד וצבעוני מאד, שנעדיף לשמור עמוק במזוודה ולהוציא רק כשאף אחד לא רואה.

AHAVA, מארז פנים - קרם לחות 50 מ"ל, מסיכת בוץ 50 מ"ל, קרם ידיים 40 מ"ל ב- 249 שקלים

מארז שמפו ומסיכה בתיק מתנה של קרסטס לראש השנה, ספט'-אוק' 2017, מחירים: 308 שקלים - 418 שקלים. מוטי פישביין,
העיקר הוא מה שבפנים – שמפו ומסיכה משובחים. מארז קרסטס/מוטי פישביין

כן, אנחנו מודעים לעובדה שלהביא שמפו ומסכה כשי לחג עלול להביא לנישולכן מהירושה או לפחות לזכות אתכן במבטים קשים מהמארחים; לכן, את המארז של קרסטס מומלץ לשמור למביני דבר בלבד, שיודעים שאף קרם גוף פטשולי, אפילו אם הוא מגיע באריזה ממש מהממת, לא יפתור להם את בעיית הפריזים בשיער. מארזי החג של קרסטס, ממבחר הסדרות של המותג, מגיעים בתיק גב שחור מפוקפק משהו, אבל העיקר הוא מה שבפנים – שמפו ומסיכה משובחים, נעימי ריח ובמחיר אסטרונומי – שעוד לא אכזבו אותנו.

קרסטס, מארז שמפו ומסכה בתיק גב – 309 שקלים - 418 שקלים (בהתאם לגודל המסכה). להשיג בספטמבר-אוקטובר במספרות המורשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חביב וחינני במחיר קטן. מארז LIFE/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסופר פארם שדרגו את המארזים של LIFE, ועכשיו הם הפכו מסתם חבילות נטולות חן, שבואו נודה על האמת – קונים בעיקר לאנשים שלא עומדים בראש סדר העדיפויות שלכם, לחבילות חביבות עם חינניות מסויימת שעדיין תקנו לאנשים שלא עומדים בראש סדר העדיפויות שלכם. המארזים מגיעים בשני ריחות – וניל ושקדים. הווניל הוא מהסוג הנעים והקלאסי – מתקתק ונקי, והמארז בוורוד המתבקש. קרם הגוף וקרם הידיים סבירים ונספגים מהר, המיסט נעימי, אך מתאדה במהירות שיא, אבל השוס האמיתי הוא ספוגיות איפור בצורת עוגיות מקרון שבא לתת בהן ביס. תמורה לא רעה במחיר קטן.

LIFE, מארז וניל - ג'ל רחצה 280 מ"ל, קרם גוף 280 מ"ל, מי גוף 150 מ"ל, קרם ידיים 100 מ"ל, שלישיית ספוגיות איפור – 60 שקלים. להשיג בסופר פארם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארבעה מוצרים זהובי פקק המשמחים כל לבב. מארז אסתי לאודר/מערכת וואלה!, צילום מסך

המארז של אסתי לאודר שחרר אצל הנסיינית את הילדה שמתחבאת בה: "לפעמים, למרות קידומת גיל דו ספרתית שמתחילה ב-4, אני קצת ילדותית. אוהבת לכרסם דובונים בים ורבה עם האחיינית שלי על השלט של הטלוויזיה. אבל הגילויים החמורים ביותר מתרחשים כשנותנים לי קיט טיפוח שווה. למרות מדף גדוש מוצרים, תיק קיטשי דמוי עור עם מוצרים "בגודל מיוחד" של אסתי לאודר, לגמרי עשה לי את זה. הערכה החמודה כוללת ארבעה מוצרים זהובי פקק: קרם אנטי אייגינג בגודל רגיל, סרום, סבון פנים וקרם עיניים קטנטן. למרות התזכורת לזה שאני בקהל היעד של אנטי אייג'ינג, שמחתי כמו בת שש שקנו לה קורקינט נטען".

אסתי לאודר, ערכת טיפוח - Revitalizing Supreme קרם אנטי אייג'ינג 50 מ"ל, קרם עיניים 5 מ"ל, סבון פנים 30 מ"ל, סרום תיקון 15 מ"ל - 455 שקלים. להשיג באתר הרשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully