וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי איפור ובלי עקבים: מייקל קורס מגשים לדוגמניות את חלומן הרטוב

14.9.2017 / 9:45

מעצב-העל האמריקאי שלח אל המסלול את קנדל ג'נר ובלה חדיד בכפכפי פליפ-פלופ, כשפניהן נקיות לחלוטין מאיפור. תצוגת האופנה העמוסה, שכללה לא פחות מ-74 לוקים שונים, הרשימה גם את ניקול קידמן שפיזרה גלאם בשורה הראשונה. דיווח משבוע האופנה של ניו יורק

צילום מסך

בווידיאו: צפו בתצוגה המלאה

מייקל קורס הציג אמש את קולקציית אביב 2018 הכוללת 74 לוקים שונים, שהתמסללו על הדוגמניות המובילות בתעשייה, ביניהן קנדל ג'נר, בלה חדיד, ג'ואן סמולס, קייט אפטון וגרייס אליזבת. אבל את התצוגה פתחה דווקא הדוגמנית האמריקאית היפהפיה קרוליין מרפי בת ה-43, ששבתה את הקהל. בהמשך נראתה גם דוגמנית הפלאס-סייז אשלי גרהאם, שכבר הפכה לעלה התאנה הקבוע בתצוגות של קורס, וחיזקה את המסר של מעצב-העל המנסה לפנות אל נשים באשר הן.

גם בשורה הראשונה היה שמח, כשהגברת אנה וינטור כיבדה אותנו בנוכחותה לאחר שבוע שבו מיעטה לפקוד תצוגות. השחקניות ניקול קידמן, נעמי ווטס וקתרין זיטה ג'ונס הוסיפו גלאם נשי ובוגר על תקן אורחות כבוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרוליין מרפי בת ה-43 פותחת את התצוגה בדגם טאי דאי מתוך קולקציית אביב 2018/מערכת וואלה!, צילום מסך

באוסף החדש ניסה המעצב האמריקאי להביא את רוח החופשה האביבית ושיק הוואקאנז המשוחרר אל השגרה האורבנית המשרדית של נשים מודרניות. מה זה אומר בפועל? פרינטים של עלים ועצי דקל באווירת הוואי, בגדי ים פרחוניים, שמלות חוף קלילות, מכנסיים בגזרה רחבה ושימוש מפתיע בטכניקת טאי דאי. לקראת סוף התצוגה נראו שמלות שחורות במראה קלאסי ומנצנץ, אותן הציגו בלה וקנדל.

פריטים מוצלחים במיוחד נראו באגף האביזרים, שכלל תיקי קש במגוון גדלים, המסמנים כי הטרנד ששטף את הקיץ הנוכחי ימשיך איתנו גם לזה הבא. לצדם נראו כובעים מודפסים בצבעי ורוד ותכלת, וסנדלי עור מטריפים בגוונים שונים של חום.

אבל בואו נתעכב פה רגע על נושא ההנעלה. קורס הצליח להגשים חלום מתוק ללא מעט דוגמניות, כששלח אותן אל המסלול עם כפכפי פליפ-פלופ פשוטים. כן, כאלה שכולנו קונות ב-20 שקלים ולוקחות איתנו אל החוף. גם תחום הוודג' יצא דופן, כשהדוגמניות היו כולן נטולות איפור, במראה נקי וטבעי, שהשתלב יפה עם הקונספט ועם הביגוד.

פריטי הקולקציה ינחתו בפקטורי 54 לקראת אביב 2018.

הכתבת היתה אורחת בנסיעת עיתונאים מטעם החברה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סופרמודל בכפכפים. קנדל ג'נר אמש בתצוגה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ואן סמולס בבגד ים ותיק שנשמח לקחת איתנו הביתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully