וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע האופנה בניו-יורק: שמלות לבנות לכלות שלא אוהבות קצפות

15.9.2017 / 8:35

כלות לעתיד יקרות, אם אתן לא בעניין שמלות נסיכה קונבנציונליות אבל לא ממש מצליחות למצוא או לתאר למה אתן מתכוונות, אתן במקום הנכון. בתצוגות שבוע האופנה הניו-יורקי שזה עתה הסתיים היו לא מעט שמלות העשויות לשמש בהצלחה כלה שרוצה להיות ביום חגה ייחודית ומקורית

שבוע האופנה בניו יורק אביב 2018, ספטמבר 2017. GettyImages
שבוע האופנה בניו יורק אביב 2018, ספטמבר 2017/GettyImages

שבוע האופנה של ניו-יורק נחתם והותיר אותנו מלאים בהשראה וידע כללי על הטרנדים שנראה בקיץ הבא. אז ברור לנו שיהיו, בין היתר, הרבה פריטי שקפקפים, חליפות מחויטות-אווריריות, ג'ינסים מעוצבים, אוברולי "עבודה", פסים נוסח עטיפות ממתקים וכל מיני גזרות קאט-אאוט. לצד גוונים כמו לבנדר, תכלת רך, כתום תפוז, ורוד פוקסיה, יהיה כמובן גם לבן. אין קיץ בלי הצבע האכרומטי הזה שנושא בחובו כל-כך הרבה.

על מסלולי בירת האופנה האמריקאית נראו במהלך השבוע החולף עשרות שמלות לבנות משגעות, כמה מהן מצטיינות בעיצוב מקורי. החל ממינימליסטיות נוסח שנות ה-90 ועד קוקטיות משולבות טול ואפליקציות בעבודת יד, הכל היה פה. אין ספק שכלות לעתיד, עם או בלי תאריך סגור, ימצאו בהן השראה לשמלת החלומות שלהן. זאת שהן לא מצליחות לתאר או לאייר בעצמן, אבל מחכות לרגע שיתקלו בה כדי שכולם יבינו. לא, לא מדובר בשמלות קצפת קונבנציונליות. אלא בשמלות לבנות לכלות שלא חייבות שמלת נסיכה ליומן הגדול, אלא שמלה יפה, מחמיאה וייחודית. אפילו כזאת שאינה שמלת כלה בהגדרה. כל עוד היא לבנה, היא עשויה לעבוד. וכאלו היו לא מעט בשבוע האופנה של התפוח הגדול. אספנו כמה יפות במיוחד וקיבצנו אותן לגלריית הצבעה. איזו שלך?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully