וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונה משפחתית צבעונית: להלביש את הילדים כמו שהם באמת רוצים

2.10.2017 / 11:25

בשנים האחרונות יש שינוי בתפיסת הקונספט של בגדי ילדים "נכונים" והעולם צועד קדימה עם התחשבות ברצון של כל ילד לבטא את עצמו כבר מגיל צעיר. תקופת החגים היא זמן מושלם להלביש אותם בבגדים עם סיפורים וצבעים קצת אחרים, שיעניקו להם סטייל אישי וייחודי

בגדי ילדים של catimini.
בגדי ילדים של catimini

החגים מתקרבים ואיתם הרצון שלנו לפנק ולשמח את האנשים שאנחנו הכי אוהבים. אחד הדברים שעושים רוב ההורים לקראת ראש השנה הוא לקנות בגדי ילדים חגיגיים וחדשים, כאלו שיביאו איתם תחושת חג, יגרמו לילדים להתרגש וגם יצטלמו טוב לאלבום המשפחתי. אבל נראה שבשנים האחרונות יש שינוי בתפיסת הקונספט של בגדי ילדים "נכונים" והעולם צועד קדימה עם התחשבות ברצון של כל ילד לבטא את עצמו כבר מגיל צעיר, יחד עם הסתכלות על טרנדים בעולם המבוגרים. במותג האופנה הצרפתי קטימיני, שהגיע לפני מעל לשנה גם לישראל, החליטו להביא את הבשורה האופנתית לבגדי הילדים, עם שילוב מעניין בין בגדים טרנדיים בצבעוניות מאופקת ובוגרת לקולקציות קלילות, שמחות וצבעוניות. כל מה שנשאר זה לפנק את הילדים שלנו בבגדים שיגרמו להם להתרגש ויביאו ערך מוסף לארון שלהם.

בגדי ילדים של catimini.
בגדי ילדים של catimini

העצמה, אינדיבידואליות וסטייל אישי: הילדים שלנו חשופים יותר מאי פעם לפרסומות, לאופנה ולטרנדים – זה מתבטא בעיקר במשחקים או תוכניות טלוויזיה אבל הרבה ילדים מחפשים להתבטא דווקא דרך הבגדים שהם לובשים. יש פחות צורך להגביל את הוורוד לבנות או הכחול לבנים למשל וההורים יכולים למצוא אינסוף אפשרויות שיאפשרו לכל ילד ליהנות. בין אם אלו בגדים שמושפעים מסגנון כפרי מעודן עם המון שכבות, פריטים בהשראות קולג', כאלו עם קריצה לעולם של גיבורי על או כל סגנון שונה ומפתיע שיגרום לכל ילד וילדה להרגיש מיוחדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בגדי ילדים של catimini.
בגדי ילדים של catimini

תמונת חג שונה ומרגשת: כולנו התרגלנו לתמונות המשפחתיות שמצלמים באירועים או בחגים, חלק נהנים לשמור אותן בטלפון, אחרים משתמשים בהן כשומר מסך ויש כאלו שמשקיעים, מדפיסים את התמונות וממסגרים אותן. אבל לא כל תמונות החג צריכות להיות דומות ולהראות אימא בשמלה, אבא ובן בחולצה לבנה וילדה בשמלת נסיכה נפוחה. אפשר ליצור אינספור מראות חגיגיים ומעניינים, במיוחד לילדנו, שלא כוללים רק חולצה מכופתרת או שמלה לבנה. כדי ליצור בכל שנה תמונת חג חדשה ומעניינת, ובעיקר כזו שתרגש אתכם גם אחרי שנים רבות. אפשר לנסות ולהתלבש דווקא בצורה שונה, כזו שתאפשר לכל אחד מבני המשפחה להביא את הסגנון האישי והמיוחד שלו וליצור תמונה משפחתית צבעונית ומרגשת שתגרום לכולם לחייך כשתשלפו אותה בעוד כמה שנים ותיזכרו בחג בו הבת הקטנה התלבשה כמו נסיכה אורבנית או בסטייל המתפתח של הילד הצעיר שרצה ללבוש רק בגדים בסגנון רטרו.

בגדי ילדים של catimini.
בגדי ילדים של catimini

בגדים עם סיפור: בקטימיני מאמינים בסיפור שמספר כל בגד ויוצרים קולקציות שמשלבות בין החיים האמיתיים לסיפורי אגדות קסומים, המטרה היא לתת לילדים להתפרע בדמיון וליצור סיפור לכל בגד, לאפשר להם ליהנות ולהביע את עצמם דרך מה שהם לובשים. הרי בגדים אמורים לתת לנו תחושה מסוימת: של ייחוד, של הבעה עצמית ואפילו לתת עוצמה. החג הוא הזדמנות מצוינת לאפשר לבנים ובנות שלובשים חולצות בית ספר או בגדי גן פשוטים ביום יום לבחור בגדים שיגרמו להם להרגיש כמו גיבורי וגיבורות על, נסיכים ונסיכות או כל דבר אחר שהדמיון שלהם יכול ליצור.

למגוון פריטי האופנה של Catimini הקליקו כאן

בגדי ילדים של catimini.
בגדי ילדים של catimini
ג'ני דנסון בשיתוף Catimini
  • עוד באותו נושא:
  • ילדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully