וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללבוש פאסון מחוספס וקז'ואלי: הקולקציה הגברית המפתיעה של רנואר

ג'ני דנסון בשיתוף רנואר

20.9.2017 / 8:45

המותג המקומי מציג קו ייחודי לגברים בשם ONE, עם 14 פריטים, רובם בשחור ואפור, היוצרים מראה סטריט וור זרוק ונינוח עם חיתוכים מעניינים וגזרות שונות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך קולקציית ONE של רנואר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לקראת עונות הסתיו והחורף החליטו ברנואר להשיק מיני קולקציה ללקוחות הגברים של המותג, וזו לא הפעם הראשונה שרנואר מפתיעים עם קולקציית "פופ אפ" במהדורה מוגבלת. אבל הפעם הם עושים זאת עם קולקציית פרימיום מיוחדת בשם ONE, שתוצג בחנויות נבחרות של המותג.

ONE מונה 14 פריטים ייחודיים, רובם בצבע שחור ואפור במראה סטריט וור זרוק ונינוח. המחשבה מאחורי העיצובים היא להביא בגדים מבדים איכותיים במראה קז'ואל שנראה לא מתאמץ ועם זאת אופנתי. אפשר למצוא בה טי שרטים בגזרות זרוקות עם צווארון V עמוק ושרוולים ארוכים, קרדיגן ארוך, מכנסי פוטר עם מפשעה נמוכה במיוחד והמון דגש על דיטיילים כמו רוכסנים מצופים, חתכים שונים וקרעים שנעשו בעבודת יד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגבר אליו פונים העיצובים הוא כזה שנהנה מאופנה, אבל נשאר נאמן למראה גברי ולא מתאמץ, גבר שמעריך איכות אבל לא מוכן להתפשר על הנוחות והסטייל, כזה שאוהב מראה מחוספס, קשוח וייחודי. הקולקציה מציעה פריטי פשתן טבעיים ומשובחים וכותנות שעברו אינספור טיפולים וכביסות כדי לתת להן תחושה נעימה ו"לבושה" בגוונים מונוכרומטיים של שחור ואפור נצחיים. למרות שישנם הרבה "בלוקים שחורים" כל פריט נראה שונה לחלוטין בזכות חיתוכים מעניינים, רוכסנים וגזרות מיוחדות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסגנון של הבגדים הוא ספורט-קז'ואלי חדשני שהפך לאהוב על גברים כמו יהודה לוי ונראה ברחובות הערים הגדולות במהלך שבועות האופנה שמתקיימים בימים אלו בניו יורק ולונדון וכל הפריטים פונים לגבר הטרנדי והמגניב שאוהב את המראה הזרוק והדהוי, המידות הן אוברסייז מכוון וכל אחד מהפריטים מונח על הגוף בצורה משוחררת ומחמיאה עם דגש על אסטטיקה גברית ברורה.

את הפריטים, שיוצרו בכמויות מצומצמות של 500 יחידות בלבד (והקרדיגן שממנו יוצרו רק 130 יחידות) ניתן יהיה למצוא בחנויות המותג בדיזנגוף סנטר, עזריאלי תל אביב, מול ים אילת, גרנד ב"ש, מלחה, קניון הזהב, אשקלון גירון, פתח תקוה, ביג אילת, בת ים, קניון איילון, קריון, גרנד חיפה ובאתר רנואר.

עיצוב הקולקציה: שמרית לרנטל; טווח מחירים: 119-299 שקלים; לינק לרכישה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully