וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך קיילי ג'נר הסתירה את הבייבי באמפ?

26.9.2017 / 8:12

בזמן שהעולם ממתין לאישור רשמי על ההריון, בדקנו מה לבשה לאחרונה האחות הקטנה לבית קרדשיאן-ג'נר, ואיך קרה שאולי פספסנו משהו. מה שבטוח, כולנו יכולות ללמוד מהטריקים שבהם היא השתמשה כדי לטשטש את האזור הסודי

אתר רשמי

בווידיאו: טיזר לצילומי לוח השנה הסקסי של קיילי ג'נר ל-2017, בסטודיו של טרי ריצ'רדסון.

בזמן שכל העולם ממתין לאישור רשמי על ההריון לכאורה של קיילי ג'נר, בדקנו מה היא לבשה בחודשים האחרונים, ואיך קרה שאולי פספסנו משהו. אתרי הרכילות מדווחים על חודש רביעי ובת, שזה בתרגום חופשי איפשהו בין שבוע 14 ל-16 בספירה הריונית. ספקטרום הספקולציות הוא כזה שגם אם היא אכן בהריון - הבייבי באמפ הקטנה שלה יכלה לבלוט כבר לפני חודשיים או עדיין לא יצאה כלל, בשל העובדה שמדובר בעניין אינדיבידואלי למדי.

אז אמנם רובנו לא צריכות (תודה לאל) להתמודד עם צלמי פפראצי, כתבי רכילות או מבקרי אופנה, אבל אם אתן רוצות לשמור לעצמכן את השליש הראשון להריון ולחסוך את סרן שמועתי המשרדי - אתן יכולות ללמוד משהו מהטריקים שבהם השתמשה לכאורה האחות הקטנה לבית קרדשיאן-ג'נר.

קיילי ג'נר, טראוויס סקוט. GettyImages
תכנון או תקלה? ג'נר עם בן זוגה הנוכחי, הראפר טראביס סקוט/GettyImages
seperator

זה שהתמונה הועלתה לאינסטגרם ב-19 לספטמבר לא אומר שהיא אכן צולמה בשבוע האחרון, אבל גזרת מעטפת רפויה בבטן יכולה ללא ספק לטשטש בליטה קטנה. גם מחשופים מוגזמים מעל האזור הסודי לא מזיקים בהסטת הפוקוס ממנו.

seperator

חולצת האוברסייז מסתירה יפה את הבטן, והווייב הכללי משדר לסובבים "אכלתי יותר מדי בחגים, באמאש'כם תניחו לי".

seperator

שמלת פסים רפויה

קיילי ג'נר בשמלת פסים רפויה. ספלאש
קיילי ג'נר בשמלת פסים רפויה/ספלאש

גם גזרה רפויה, גם פסי רוחב שמחלקים את האזור הסודי למנות קטנות, וגם מחשוף ואורך סופר-מיני שמושכים אליהם את העיניים. ללא ספק לוק מנצח לחודש רביעי.

seperator

לא חובה ללכת איתו סגור, כי גם במצב פתוח הוא עושה את העבודה, בייחוד כשיש בשטח שרוכים או פרנזים שלוקחים את מירב תשומת הלב.

seperator

בקטע של הפוך על הפוך, עם צילום פרונטלי מטשטש.

seperator

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully