וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמניות מכריזות: החברבורות חוזרות

2.10.2017 / 8:07

שיטוט אינסטגרמי מהשבועיים האחרונים לא הותיר מקום לספק: כולנו צריכות פריט מנומר במלתחה. אמנם לא מדובר בטרנד חדש, אך ייתכן שבסתיו הקרוב גם בעלות הטעם הסולידי ימצאו את עצמן מביעות התעניינות. כך תלבשו את זה נכון

שיטוט אינסטגרמי מהשבועיים האחרונים לא הותיר מקום לספק: חברבורות הנמר חוזרות. זה התחיל כשקאיה גרבר הלכה על מכנסיים מנומרים בשילוב חולצת טי גזורה של מטאליקה - לוק נוטף סטייל ומעורר קנאה. בלה חדיד לעומתה התארגנה על חליפה, ושתיהן השוויצו על הדרך ברזון של שיא עונת המסלולים.

תילן בלונדו הגיעה לשבוע האופנה בניו יורק בחולצה מנומרת, שעל פי הדיווחים עוצבה במיוחד בשבילה על ידי מייקל קורס; טיילור היל בחרה בשמלת מנומרת צמודה באורך מיני, ושילבה עם חגורה רחבה ומגפי ירך; ג'יג'י חדיד לבשה את ז'קט העור המנומר שעיצבה לקולקציה החדשה שלה עם טומי הילפיגר; והבלוגרית האהובה ליאנדרה מדין (מן רפלר), שהלכה על טוטאלוק מנומר בשני פרינטים שונים, הגדילה לעשות כשאירגנה בשבוע שעבר מכירת פופ-אפ אופנתית תחת הכותרת "Leopard Leopard Leopard".

מן הסתם, לא מדובר בטרנד חדש. המראה המנומר מגיח בדרך כזו או אחרת כמעט בכל סתיו, אך ייתכן שהשנה גם בעלות הטעם הסולידי ימצאו את עצמן מביעות התעניינות. לבוש מנומר יכול להיראות מעולה, אבל בקומבינציה הלא נכונה או במינון הלא מדויק - יכול להיווצר מראה טראשי ואפילו וולגרי. המלצת המערכת: כדאי לשלב פריטים מנומרים עם צבעים קלאסיים וניטרליים כמו לבן, שחור או דנים. לוק אהוב במיוחד הוא ג'ינס קלאסי עם טי-שירט בהירה ומעל ז'קט מנומר, או חצאית מנומרת שמצוותת לטי-שירט פשוטה. שילוב של מנומר עם פריטים בעלי נוכחות יעורר פלאשבק מיידי לסטיילינג באדיבות פגי באנדי, דבר שעדיף להימנע ממנו. מי שמרגישה מוגזמת מדי בלבוש מנומר, יכולה להתחיל בקטנה עם אקססורי ולאמץ זוג נעליים, תיק או משקפי שמש.

עוד באותו נושא

הטרנד הרותח לסתיו הקרוב: לוותר על לבוש חלק תחתון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully