וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נראה אתכם לא צוחקים על הפאדיחה הנוראית של מלכת היופי

26.9.2017 / 23:09

צעידה על מסלול הדוגמנות בטקס מלכות היופי בעקבים גבוהים היא לא משימה קלה. בטח לא כשאת לחוצה מהתחרות שסביבך וכשאת צועדת של שפת בריכה חלקלקה

LIVELEAK

עבור מרבית המשתתפות בתחרויות מלכת היופי מדובר ברגע שהן חיכו לו כל חייהן. מאז שהיו ילדות קטנות הן פינטזו ללכת כמו דוגמנית על המסלול, אבל לא לכולן זה עובד. הכירו את פילאר מארגו היפיפיה, שמועמדות להיות נציגת ספרד בתחרות מיס יוניברס - שמסתבר שהליכה על מסלול זה לא הצד החזק שלה - בייחוד אם זה קורה ליד בריכה.

בקליפ שהפך לויראלי נראית פילאר צועדת יחד עם שאר המתמודדות בתחרות מלכת היופי של ספרד, על שפת בריכה. פילאר, שמייצגת את מחוז קסרס, מנסה לבצע סיבוב אלגנטי אבל האפקט המההם נהרס בשניה שהיא מצאה את עצמה מסתובבת היישר לתוך מי הבריכה ונעלמת מתחת לפני המים בצווחה.

עוד בנושא
את הסרטון הזה הדוגמנית ממש לא היתה רוצה שתראו
הפדיחה על החוף שגרמה לדוגמנית להבין כמה קשה בעולם האופנה

אופס

מציל שהיה במקום עזר לה לצאת מהמים ונראה שהדבר היחיד שנפגע היה הגאווה שלה .לאחר שהתאוששה, פילאר נראית מורידה את נעלי העקב ושוחה אל עבר מדרגות הבריכה. לא ברור אם זה בגלל הפדיחה הזו, אבל פילאר לא זכתה בתואר, שנלקח בסופו של דבר על ידי סופיה דל פראדו. אבל בואו נפרגן לה בעוד קצת תמונות שלה מהאינסטוש שלה, רגע לפני שהיא צוללת אל תהומות השכחה.

עוד באותו נושא

איך הגיבה המתחרה בטקס מלכת היופי שחשפה פיטמה בשידור?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully