וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטיפה, רקמות ודגמים מפתיעים: מה תוכלו למצוא בסתיו של פריטי בלרינס?

27.9.2017 / 15:27

העונה כוללת הקולקציה עשרות דגמים, החל מנעלי הבובה הקלאסיות דרך לאופרס מחויטים-רקומים ועד מגפי ברך טרנדיים, תוך שימוש נרחב ברקמות פרחים, דבורים ופרפרים, סיכות ואבני סברובסקי, פנינים, פפיונים, קטיפה, פרווה ונוצות - שמעשיר את ז'אנר הנעליים הלכאורה מוגבל

קמפיין קולקציית סתיו 2017 של נעלי פריטי בלרינס - Pretty Ballerinas. נעליים נעלי בובה סירה,
לא רק נעלי בובה, יש גם דגמים שמגיעים מעל הברך. פריטי בלרינס לסתיו הקרוב/נעליים נעלי בובה סירה

עם מלכת ספרד לטיסיה, הטופמודל קייט מוס וכוכבת העל אנג'לינה ג'ולי ברשימת הלקוחות, מותג הנעליים הספרדי פריטי בלרינס יכול בהחלט להמשיך ולמתוח את גבולות ז'אנר ההתמחות שלו, נעלי הבובה. המותג המשפחתי שביסס את המוניטין שלו בזכות סגנון מלא דימיון וצבע, כמו גם איכות גבוהה, ממשיך לעשות את זה בדיוק בשנים האחרונות.

לצד נעלי בובה, מוצגים גם העונה נעלי לאופרס, מגפונים, סניקרס, כפכפים, ואף מגפיים. המרקמים והצבעים - אין להם סוף. ולצד כל אלו, יש גם נעלי ילדות ואקססוריז תואמים, בעיקר ארנקי קלאץ'. המשותף לכולם: חינניות שאינה באה על חשבון איכות. נעלי בובה של פריטי בלרינס לא רק לוקחות את הלוק לזה של אודרי הפבורן או בריז'יט בארדו אי שם בתחילת שנות ה-60, מה שתמיד טוב, אלא הן גם עשויות לשמש לזמן רב.

קולקציית סתיו 2017 של נעלי פריטי בלרינס - Pretty Ballerinas. נעליים נעלי בובה סירה,
על שם הנסיכה. דגם "ליאונור"/נעליים נעלי בובה סירה

העונה כוללת הקולקציה עשרות דגמים; החל מנעלי בובה "פשוטות" (הדגם הקלאסי עם קשירת השרוך) עד מגפי ברך טרנדיים, דרך כפכפים מחויטים-רקומים - יש פה מגוון רחב ומשמח לב. מרגשים במיוחד דגמי קטיפה אדומה עם אימום מחודד שמעניק ווייב תקופתי, לאופרס רקומות בסגנון גובלנים של סבתות, בלרינה ורודות עם רצועת גומי ומגפי זמש שבקמפיין מוצגים באופן מוצלח על דוגמנית במכנסוני ג'ינס.

הצבעוניות היא אלמנט דומיננטי; ירוק-חאקי, אדום-עז, סגול-כהה, ורוד-בזוקה, זהב, כסף ונחושת. הפרינטים משגעים, במיוחד אלו של חיות הבר. טוטאלוק שחור שאנחנו כה אוהבות יואר מיידית עם נעלי בובה כסופות או מנומרות. נעשה שימוש נרחב ברקמות פרחים, דבורים ופרפרים, סיכות ואבני סברובסקי, פנינים, פפיונים, תכשיטים שונים, קטיפה, פרווה ונוצות - מה שמעשיר את העולם הלכאורה מוגבל של נעלי בובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קמפיין קולקציית סתיו 2017 של נעלי פריטי בלרינס - Pretty Ballerinas. נעליים נעלי בובה סירה,
דגם בולט: לאופרס רקומות בסגנון גובלנים של סבתות/נעליים נעלי בובה סירה

סוליית טרקטור מעודנת תתחבב על כל מי שמודאגת מסולייה דקה. דגמים ספורטיביים מתאפיינים העונה במראה פוטוריסטי-הייטקיסטי. עקבי בלוק או קיטן הם בחירה המתיישבת עם קונספט הנוחות של המותג, והם מאפשרים הליכה ממושכת במהלך כל היום, שנעשית באלגנטיות. חלק מהמגפיים והמגפונים עשויים חומרים דוחי מים. דגם "ליאונור", נעלי בובה שטוחות-מחודדות במרקם עור מתוכשט ומנצנץ, קרוי על-שמה של הנסיכה ליאונור, יורשת הכתר הספרדי, ומקסים כמעט כמו הנסיכה עצמה.

טווח מחירים: 649 שקלים - 1,590 שקלים. להשיג בחנויות המותג בקניון רמת-אביב, בגינדי TLV, במדרחוב ממילא ירושלים ובאפליקציית Pretty Ballerinas.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully