וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבות משאירות את המכנסיים בבית: כך תלבשו את הטרנד הרותח של הסתיו

28.9.2017 / 8:03

לאחרונה קימי, רירי, בלה ואושיות סטייל נוספות מוותרות על לבוש חלק תחתון, ומתמקדות בחלק עליון שמהווה את מרכז הלוק. כעת, כשנוצר חלון הזדמנויות של מזג אוויר מושלם, זה הזמן שלכן להסתער על ז'קט מוצלח או טי-שירט ענקית, להתאים נעליים ולדהור החוצה

כבר כמה זמן שאנחנו צופות בהופעות הפומביות של רירי, בלה, קימי, קנדל ובנות הז'אנר ופשוט מקנאות. ולא, לא בחשבון הבנק התפוח שלהן או בכמויות הפריטים שהן מקבלות בחינם מכל עבר. מה שצורם לנו בעין זה מזג האוויר בניכר שאיפשר להן כל הקיץ להסתובב במראה נטול מכנסיים בדרכים לא קונבנציונליות עם חלק עליון שמהווה את מרכז הלוק. ז'קט, סוודר ענק, טופ ארוך, קימונו או חולצת פיג'מה, עם מגפונים, עקבי פאמפס או סתם סניקרס. אז למה לא ללבוש שמלה וסנדלי עקב? כי שמלה זה קלללל אבל לא מקורי בכלל.

לאחרונה שמנו לב שהמזגן פחות נחוץ בשעות הערב, שהבריזה כבר לא מקרית, שכולם חולים מסביב ושאוקטובר תכף פה. בקיצור, הסתיו הגיע, וזה הזמן להסתער על הופעה שמתאימה לחלון הזדמנויות של מזג אוויר מושלם - שיכול להכיל אופנה משובחת שמאפשרת לאזן בין ארוך לקצר, חשוף ואטום, שכבות מרושלות, ז'קט ומגפיים או סתם טי-שירט ענקית.

שכחתי את המכנסיים בבית – הטרנד שכובש את בנות משפחת קרדשיאן. פופ-שוגר, צילום מסך
הקרדשיאניות התחילו את זה לפני שנתיים עם סווטשירטים וטי-שירטים/צילום מסך, פופ-שוגר

מגמת ויתור על מכנסיים החלה לפני כשנתיים בערך, אז קנדל ג'נר נצפתה בסווטשירט מבית "YEEZY" בעיצוב הגיס קניה, אליו היא ציוותה עקבי פאמפס שחורים. הכותרות זעקו "לא שכחת משהו?" והתכוונו כמובן לחלק תחתון. לא עבר זמן רב עד שהבחורות האחרות שמו לב לסיפור, כלומר בלה חדיד, היילי בולדווין וריהאנה בין היתר, והשאירו גם הן את המכנסיים בבית.

ואם לבחור לוק אחד מנצח, זה יהיה ז'קט ברכיסה כפולה בצבע קאמל כמו זה שלבשה קים קרדשיאן בשבוע האופנה בניו יורק בעיצוב אדם ליפס, או זה של אקלר שנצפה על היילי בולדווין מוקדם יותר השבוע. הגוון ממקסם את השיזוף של הקיץ, הרכיסה הכפולה מוסיפה עניין א-סימטרי לתמונה, וכל שנותר הוא להתאים נעליים ולצאת החוצה.

עוד באותו נושא

הפטמה שלך חזרה: מה יהיה עם האובססיה של קנדל ג'נר?

לכתבה המלאה

כך לובשים את זה נכון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully