וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופ"ש אופנתי: כל מה שקרה בזמן שכיפרתן

1.10.2017 / 13:04

ממשפחת קרופורד-גרבר שדהרה בשבוע האופנה בפריז ועד הלוק הצבעוני ומעורר ההשראה של ביונסה בניו יורק. סיכום של יומיים בהם אושיות הסטייל התעקשו לספק לנו תכנים

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: סינדי קרופורד ומשפחתה באירוע של מותג השעון השוויצרי אומגה.

משפחת קרופורד-גרבר עושה את שבוע האופנה בפריז בהרכב מלא

המשפחה הכי פוטוגנית בתעשייה שימחה בהרכב מלא את צלמי שבוע האופנה בפריז, כשהיא לבושה באופנת-על. הסופרמודל סינדי קרופורד ובעלה איש העסקים רנדי גרבר חגגו עם ילדיהם הדוגמנים, פרסלי (18) וקאיה (16), את בחירתם לפנים של אומגה, מותג השעון השוויצרי שקרופורד עצמה פירסמה שנים קודם. הבנים היו מתואמים בחולצות לבנות והבנות בנעליים מחודדות וגם - כפי שניתן היה להבחין מקרוב - באותו איפור בגוונים טבעיים. מי יותר יפה? שאלה שלא בטוח שיש לה תשובה חד משמעית. מה שכן, המשפחה זכתה לתמונות מושלמות למסגר ולשים על שידת הסלון.

רנדי גרבר, סינדי קרופורד, קאיה גרבר ופרסלי גרבר בפוטוקול מסיבת Her Time של שעוני אומגה, פריז, ספטמבר 2017. קרדיט וידאו: אתר רשמי - OMEGA, GettyImages
חגיגה של גנטיקה משובחת/GettyImages, קרדיט וידאו: אתר רשמי - OMEGA

ביונסה מוכיחה שאין דבר כזה יותר מדי צבע

אופנת סתיו זה אומר צבעים כהים וקרים? לא בהכרח על-פי ביונסה. קווין בי נראתה ברחובות ניו-יורק בקומבינה מקולקציית סתיו 2017 של קלווין קליין, המשלבת שני צבעי יסוד; שרוולי צמר צהובים נשלפים וחצאית שסע אדומה באורך אמצע השוקיים. ארנק-קלאץ' בוורוד פוקסיה של דיאן פון פירסטנברג, שהתכתב עם עגילי אוברסייז, גם הם של המעצבת, השלימו מראה שהיה משב צבע תוסס בימים המתקררים בתפוח הגדול. חולצת טי לבנה עם צווארון וי ועקבים שקופים השאירו את הבמה למראה המשדר מסר אופנתי-אופטימי.

אמילי רייטקובסקי מסנוורת במסיבת 150 שנה למגזין הארפר'ס בזאר

שנה של חגיגות בלוס-אנג'לס, לונדון, מילאנו וניו-יורק הגיעה לשיאה עם מסיבה נוצצת בפריז. מגזין הארפר'ס בזאר חגג (שוב) 150 שנה להיווסדו, והפעם במסגרת שבוע האופנה של עיר האורות. למסיבה שנערכה במלון ריץ האיקוני, משכנם של שוחרי האופנה, הגיעו דוגמניות, עיתונאי אופנה, מעצבים וכוכבים. סינוורה, במובן הטוב, הדוגמנית אמילי רייטקובסקי, בשמלת וינטג' מוזהבת שהלמה את גוון עורה השזוף. בגזרת האבזור לא היה הרבה מעבר לארנק קלאץ' וסנדלי עקב תואמים. התוצאה היתה מושלמת.

אמילי רייטקובסקי מגיעה למלון ריץ למסיבת 150 שנה למגזין הרפרס' בזאר, ספטמבר 2017. splash
חוגגת בשמלת וינטג' מוזהבת/splash

סלמה הייק בלונדינית?

תצוגת ג'וזף אלטוזארה שהתקיימה בשבוע האופנה של פריז היתה אחת הבולטות והמוצלחות. אבל גם בשורה הראשונה לא היה משעמם. סלמה הייק לא רק הדהימה בחליפת ורוד-פוקסיה, היא גם הציגה צבע שיער חדש. ביי ביי לחום-שחור של אמא אדמה, וולקאם לבלונד. השחקנית חצתה את הקווים, ויש לציין, בהצלחה יתרה. לא הובחנו כל סימני חמצון מזיק או יובש אופייני. ההסבר התגלה תוך זמן קצר - זו פאה! כפי שהכוכבת גילתה בסדרת פוסטים באינסטגרם שלה. No commitment, no problem ("אין מחויבות, אין בעיה") היא הסבירה. צודקת.

סלמה הייק מגיעה לתצוגת אלטוזארה, פריז, ספטמבר 2017. GettyImages
"אין מחויבות, אין בעיה". עבדה על כולנו/GettyImages

תצוגת אוף-ווייט בשבוע האופנה של פריז: מחווה מרגשת לנסיכה דיאנה

מבין כל המחוות הנערכות מעת לעת הקיץ לציון 20 שנה למותה של הנסיכה דיאנה, זאת של אוף-ווייט בתצוגת המותג במסגרת שבוע האופנה של פריז, תיזכר במיוחד. וירג'יל אבלו, המעצב הצעיר עם הווייב האירוני שנודע בזכות תיקים שנראים כמו מחסומי משטרה, גרם לנו להתגעגע לנסיכה האהובה עם סדרת פריטים בהשראת מראות איקוניים שלה ממהלך חייה הציבוריים כנסיכה מוויילס. החל מגרבי ספורט לבנים, דרך טייץ לאופניים (שהציגה על המסלול נעמי קמפבל) ועד חליפת חצאית אלגנטית, התצוגה לא היתה רק מחווה יפה, אלא גם מטח של אופנת אייטיז עם טוויסט עכשווי מתוחכם. ביגוד שאפשר וכיף ללבוש היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully