וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זארה, לטיפולכם: אלה הלוקים שהכי אהבנו משבועות האופנה

4.10.2017 / 11:25

מסלין ועד מקווין: עברנו על התצוגות הנחשקות מניו יורק, לונדון, מילאנו ופריז, ובחרנו את הדברים שהכי עשו לנו את זה. אלה פריטי המפתח שהיינו לוקחות איתנו הביתה מהמסלולים

תצוגה של קלואה בפריז, 2017/אתר רשמי

בווידיאו: צפו בתצוגת אביב 2018 של קלואה בשבוע האופנה של פריז.

שבוע האופנה בפריז חתם אמש את חודש האופנה לעונת אביב 2018, בו דילגו להנאתן עורכות אופנה, עיתונאיות, סטייליסטיות ובלוגריות מובילות מכל העולם בין תצוגות ומסיבות ברחובות ניו יורק, לונדון, מילאנו ופריז. הן עטו על עצמן כל דבר שעלול להדליק את צלמי אופנת הרחוב שארבו להן בכל פינה. ראינו שם נעלי פרווה או סניקרס מוגזמות, בלייזרים מחויטים בדפוס משבצות אפור, פריטים אדומים בוהקים, מעילי ענק שאי אפשר היה להישאר אליהם אדישות, ושילובי דפוסים מופרכים וממגנטים בו זמנית.

הטרנדים הבולטים שנראו על מסלולי התצוגות הפעם הגיעו בדמות משבצות סקוטיות, נעליים שקופות, א-סימטריה, מלמלות, תחרות, דפוסים גאומטריים ודפוסים פרחוניים, מעילי טרנץ', תיקי אוברסייז ומגפונים. עברנו על כל התצוגות של בתי האופנה הנחשקים, בניסיון להחליט מהם הלוקים שהכי עשו לנו את זה. הנה פריטי המפתח שהיינו לוקחות איתנו הביתה, ואם אפשר אז עכשיו - ללא צורך להמתין בסבלנות עד לאביב הבא. זארה, לטיפולכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully