וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 16 הייתי: קאיה כובשת את המסלולים, סינדי מודאגת מדברים אחרים

11.10.2017 / 8:05

קאיה גרבר ידעה שהיא רוצה לטופף על מסלולי שבוע האופנה מאז שלמדה ללכת, זה היה מבחינתה בלתי נמנע. כעת, כשהגיעה לגיל שאפשר להתחיל, היא כבשה כל תצוגה נחשקת בעולם. אמא שלה, סינדי קרופורד, מודה שהיא מוטרדת ממשהו אחר: "אני יותר מודאגת מזה שהיא קיבלה רישיון נהיגה"

סינדי קרופורד ובתה קאיה גרבר, פריז, ספטמבר 2017/Splash

בווידיאו: סינדי קרופורד וקאיה גרבר מסתובבות בפריז בזמן שבוע האופנה.

לא עבר זמן רב מאז טבילת האש שלה כדוגמנית בקמפיין ביגוד הילדים של ורסצ'ה, אבל קאיה גרבר - כפי שנראתה על מסלולי שבועות האופנה שהסתיימו זה עתה - לא דומה לילדונת ההיא. בתם של הסופרמודל האיקונית סינדי קרופורד ואיש העסקים רנדי גרבר כבר בת 16. ילדה גדולה שאפילו הוציאה ממש עכשיו רישיון נהיגה.

אבל מה שמרגש במיוחד את "מיני-סינדי" הוא ההשקה הרשמית שלה כדוגמנית מסלול. היא חיכתה בסבלנות לגיל שאפשר להתחיל, הצטלמה פה ושם לקמפיינים (משקפי שמש של מיו מיו, בושם של מארק ג'ייקובס, ג'ינס של הדסון) ולהפקות אופנה יוקרתיות במגזינים נחשבים, למדה הרבה מאמא והתכוננה לרגע. והוא הגיע. עונת אביב 2018 תיזכר כעונת הבכורה של קאיה גרבר.

עוד באותו נושא

"את צעירה מדי בשביל להצטלם ככה": קאיה גרבר מציתה סערה

לכתבה המלאה

לאחר שנים של הכשרה, היא הגיעה מוכנה. אם היו מאחורי הקלעים דוגמניות מתחילות מבולבלות שהתגעגעו לאמא ושאלו את עצמן אם זה באמת מה שהן רוצות לעשות, קאיה בוודאות לא הייתה אחת מהן. היא ידעה שהיא רוצה לטופף על מסלולי שבוע האופנה מאז שהיא למדה ללכת בערך. זה היה "בלתי נמנע", כמו שאמרה סינדי קרופורד ל-AP השבוע.

מי שיודעת דבר או שניים על תעשיית האופנה, הודתה שהיא הייתה מעדיפה שבתה תחכה "עוד שנה או שנתיים" עד שהיא פוצחת בקריירת מסלול, אבל אמרה גם שהיא יודעת היטב שזה הגיל המקובל להתחיל בתחום ולכן אין פה שום דבר יוצא דופן. העובדה שקאיה נוהגת מעכשיו ברכב מטרידה אותה יותר.

סינדי קרופורד ובתה קאיה גרבר, פריז, ספטמבר 2017. splash
מיני סינדי. קאיה גרבר וסינדי קרופורד בין תצוגות שבוע האופנה בפריז/splash

מה שכן, אבל באופן יוצא דופן, הדוגמנית זכתה לצעוד על אותו מסלול עם אמא שלה. כזכור, בתצוגת ורסצ'ה שהתקיימה לפני כשבועיים במילאנו, נערכה מחווה מיוחדת לציון 20 שנה למותו של מייסד בית האופנה ג'יאני ורסצה בהשתתפות מספר דוגמניות-על מהניינטיז, כולל סינדי קרופורד. וכמובן ישנם תמיד הטיפים היקרים מפז, הקשרים הטובים במקומות הנכונים, ומעל הכל הדמיון המצמרר בין השתיים.

קאיה גרבר מצטלמת עם מעריצה, פריז, ספטמבר 2017. splash
מקצוענית. קאיה גרבר מצטלמת עם מעריצה בפריז/splash
קאיה גרבר במגזין Teen Vogue, דצמבר 2015. Jason Kibbler, סריקה
עוד לא בת 16, אבל כן דוגמנית צילום. במגזין Teen Vogue, דצמבר 2015/סריקה, Jason Kibbler

קאיה גרבר כובשת את מסלולי שבועות האופנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully