וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשים שמתלבשות פרובוקטיבי מחפשות צרות": דונה קארן מסתבכת ומתנצלת

10.10.2017 / 13:01

מעצבת-העל האמריקאית יצאה להגנת המפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין, שעמד במרכזו של תחקיר שהציג אותו כמטרידן נשים סדרתי. בעקבות הדברים היא ספגה גינויים שאילצו אותה לפרסם הודעת התנצלות

המעצבת דונה קארן. GettyImages
תוהה האם נשים לא מבקשות את זה. דונה קארן/GettyImages

פרשת ההטרדות המיניות של הארווי ויינשטיין מסתעפת, וזולגת כעת גם לתעשיית האופנה. מחוללת הסערה התורנית היא דונה קארן, שיצאה להגנת חברה הטוב במסגרת טקס פרסי הקולנוע "CinéFashion" שנערך בלוס אנג'לס. היא תהתה האם נשים בימינו אינן "מבקשות את זה", בטענה כי נשים צריכות לקחת בחשבון את המשמעות שיש למה שהן בוחרות ללבוש.

"אנחנו רואים את כל מה שקורה כיום בעולם ואיך נשים מתלבשות ומה הן מבקשות דרך האופן שבו הן מציגות את עצמן. מה הן מחפשות? צרות", אמרה מעצבת-העל העומדת בראש בית האופנה האמריקאי DKNY. היא הוסיפה כי ויינשטיין ואשתו הם "אנשים נהדרים" וכי המפיק ההוליוודי עשה "דברים מדהימים".

הארווי ויינשטיין. GettyImages
"עשה דברים מדהימים". הארווי ויינשטיין/GettyImages

התגובות לא איחרו לבוא, ושחקניות רבות גינו את הדברים. השחקנית רוז מק'גוון ("מכושפות"), אחת הנשים שיצאו נגד ויינשטיין בפומבי, כינתה את קארן "חלאה"; השחקנית מיה פארו ("טרזן") צייצה "לא עוד דונה קארן בשבילי", וקראה במרומז לחרם על מוצריה.

כדי לכבות את השריפה, הוציאה קארן הודעת הבהרה מטעמה, בה התנצלה וטענה כי הדברים הוצאו מהקשרם. "כשעניתי על שאלה על השטיח האדום בכניסה לפסטיבל, נתתי הצהרה שלמרבה הצער אינה משקפת את תחושותיי ואת מה שאני מאמינה בו", מסרה. "הקדשתי את חיי למען קידום נשים, להלבשה ולדאגה לצרכיהן של נשים, להעצמה שלהן ולקידום זכויות שוות עבורן".

"אני מאמינה שהטרדות מיניות הן אינן מקובלות וזו סוגיה שחובה לשים לה סוף אחת ולתמיד, ללא קשר במי מדובר", הוסיפה. "אני מתנצלת בפני כל מי שנפגעה מדבריי, ובפני כל מי שאי פעם נפלה לכך קורבן".

עוד באותו נושא

שמלות מהחלומות, בעל מהסיוטים: אשתו המעצבת של ויינשטיין

לכתבה המלאה

"לא עוד דונה קארן בשבילי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully