וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבים של זוהרה: גרביונים מעוצבים לימים סגריריים

23.10.2017 / 14:15

מותג הגרביונים המקוריים והמיובאים מציע גם העונה דגמים תוססים לנשים שמאסו באלו הבנאליים. בתפריט: אלמנטים ספורטיבים, אורבאניים, אתניים ופופ-ארט - מהדפסי ציורי מים עדינים בגווני פסטל ועד גרפיקה דרמטית. לצד הגרביונים המודפסים נמכרים גם דגמים חלקים ב-25 צבעים

גרביוני זוהרה - ZOHARA, סתיו/חורף 2017/18. גיא כושי ויריב פיין,
למצוא נחמה במלתחת העונה הקרה. זוהרה לסתיו-חורף 2017/18/גיא כושי ויריב פיין

המצילים סגרו את התחנות, עונת הביקיני הסתיימה, שעון החורף תכף מתחיל, הכפכפים כבר לא מוצדקים והימים מתקצרים. ווינטר איז קאמניג! מה שאומר, יקירות, שכדאי למצוא נחמה במה שמציעה אופנת החורף. ובואו נודה על האמת, היא מציעה לא מעט, הרבה יותר ממה שאתן מוכנות להודות. קטגוריה משמחת במיוחד היא הגרביונים. לא שהפכנו להיות לונדון או מילאנו בבכל הנוגע לגזרה הזאת, אבל אם תחפשו אחר סגנון אחר, מעבר לאלו בגוונים "מקובלים" כמו שחור, חום, כחול-נייבי וקרם, סביר שיימצא מה שאתן מחפשות אצל זוהרה.

חנויות מותג הגרביונים המקוריים והמיובאים שהחל את דרכו בשכונת פלורנטין בתל-אביב (ושמו אינו נושא את שמה של המייסדת והבעלים דנה רפפורט) מציעות הפתעות למי שאוהבת גרביוני וגרבי אופנה ומאסה בשיטוטי רשת (ותשלומי משלוח ומיסוי) בחיפוש אחר דגמים ייחודיים. הם מגיעים בטקסטורות שונות ומרביתם חלקים ואטומים. הפרינטים מגוונים וניתן למצוא בהם נקודות, כוכבים, חיות שונות, סקיצות קעקועים, צמחים, פרחים, פירות, קומיקס, אותיות, אלמנטים גיאומטריים, אייקוני תרבות ועוד. הם מגיעים על רקע מגוון צבעים, כמה מהם נייטרלים כמו לבן, שחור, קרם, ורוד-פודרה ואפור, וכמה נועזים יותר, כמו טורקיז, סגול, כתום, כחול, חרדל, בורדו וירוק.

גרביוני זוהרה - ZOHARA, סתיו/חורף 2017/18. גיא כושי ויריב פיין,
הפתעות למי שאוהבת גרביונים ומאסה בשיטוטי רשת/גיא כושי ויריב פיין

בקולקציית סתיו-חורף 2017/18 ניתן למצוא גם אלמנטים ספורטיבים, אורבאניים, אתניים ופופ-ארט. המגוון עשיר ומרהיב - מצד אחד הדפסי ציורי מים עדינים בגווני פסטל ומנגד גרפיקה דרמטית. לצד הגרביונים המודפסים נמכרים גם גרביונים חלקים ב-25 צבעים. הגרביונים מגיעים בשתי גזרות, עם וללא רגלית. בנוסף לגרביוני אמיליו קווליני, המותג האיטלקי המוצע פה דרך-קבע, ניתון למצוא העונה גם גרביוני sox in the box.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גרביוני זוהרה - ZOHARA, סתיו/חורף 2017/18. גיא כושי ויריב פיין,
היצע מגוון/גיא כושי ויריב פיין

טווח מחירים: חלקים - 70 שקלים; מודפסים/מצוירים - 80 שקלים - 100 שקלים; גרביים - 50 שקלים.

להשיג באתר הרשמי, בחנויות המותג בדיזנגוף 155 תל-אביב ובקניון גינדי TLV (החשמונאים 96 תל-אביב) וברשתות ובוטיקים נבחרים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully