וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמקדים בפרטים הקטנים: איך סיקרו בעולם את הלידה של בר רפאלי?

25.10.2017 / 8:12

אמנם קריירת הדוגמנות שלה אינה אינטנסיבית כשהייתה, אבל בר רפאלי היא עדיין שם מוכר מעבר לים, ואתרים ומגזינים נחשבים לא יכולים להרשות לעצמם שלא לדווח על לידתה של בייבי אל. מסוגיית השם הנבחר ועד דובר בית החולים - תתפלאו לראות איזה מידע מפורט יש להם על האירוע

בר רפאלי. ניר פקין
שודרגה לטייטל דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט. בר רפאלי בחודש תשיעי עם הבעל עדי עזרא/ניר פקין

במרץ השנה פרסמה בר רפאלי באינסטגרם סלפי בג'ינס ובטן חשופה עגלגלה וכתבה "משהו מתבשל". ההכרזה על ההיריון השני היתה הפתעה מוחלטת. אחרי הכל, ליב - בתם הבכורה שלה ושל בעלה עדי עזרא - הייתה אז רק בת שמונה חודשים. במהלך ההיריון הציגה הטופמודל עשרות תמונות יפות שכמה מהן מצאו את דרכן לתקשורת הזרה, ובמיוחד פוסט ההודעה על ההיריון. למרות שחלפו כמה שנים מאז פרידתה מליאונרדו דיקפריו, הגירלפרנד של זוכה האוסקר לא נשכחה. גם לידת אל, הבת השניה לבית עזרא-רפאלי בסוף השבוע האחרון, סוקרה בחו"ל, כולל בכמה מגופי תקשורת מרכזיים כמו מגזיני פיפל והארפר'ס בזאר, אתרי הצהובונים הבריטיים דיילי מייל אונליין והסאן, פורטל יאהו ועוד.

אז אמנם קריירת הדוגמנות שלה אינה אינטנסיבית כשהייתה, וכיום היא עסוקה בעיקר בהנחיית תכניות ריאליטי מקומיות, אבל בר רפאלי היא עדיין שם מוכר מעבר לים. וחדשות משמחות כמו לידת בייבי מס' 2 וכמו חתונה, עדיין זוכות לסיקור.

מגזין הבידור פיפל דיווח במדור הבייביז הפופולרי שלו על לידת התינוקת, כולל מידע פרטני על שעת הלידה, המשקל וכמובן השם. בר מתוארת פשוט כ"דוגמנית" ובעלה כ"איש עסקים מיליארדר". נמסר גם מתי נישאו בני הזוג ושזוהי ילדתם השניה. סרטון קצר המבוסס על צילומי סטילס ותמונות אינסטגרם מחמיאות של רפאלי בזמן ההיריון מלוות את הידיעה הארוכה למדי והבלתי סנסציונית, כדרכו של המגזין.

מגזין הארפר'ס בזאר ידע לציין שבחירת שם התינוקת, אל, הוא שינוי במסורת המשפחתית, כיוון שמדובר בשם עם ארבע אותיות - Elle - ולא שלוש (כמו בר, עדי, ליב, רפי, ניל, דור ואון).

באופן מעניין, אתר הוליווד.קום ציין בדיווח על לידת התינוקת שעדי עזרא הוא "בעלה השני" של בר ושבעלה הראשון היה אריק ויינשטיין! - פרט שרובנו שכחנו.

עוד באותו נושא

האתרים בחו"ל עפים על הבייבי-באמפ של בר רפאלי

לכתבה המלאה

אתר הצהובון הבריטי הסאן הודיע על לידת התינוקת החדשה, ובכותרת תיאר את רפאלי כ"דוגמנית ויקטוריה סיקרט" (ב-2010 היא אמנם הצטלמה לקטלוג מותג הלנז'רי המוכר, אך הטייטל עדיין מעט תמוה). כמו כן, מובאים ציטוטים שלה בכל הנוגע להורות עוד לפני לידת שתי הבנות: "אני אשמח לילדים בקרוב. אני רוצים עוד זמן לעצמנו, אבל אנחנו מכוונים לילדים. בקרוב, אני מקווה". והנה משהו שהיה לה לומר על נישואים: "תמיד חשבתי שהכל יהיה אותו דבר אחרי החתונה - אבל אני מרגישה יותר מחויבות כלפי מי שאני קוראת לו בעלי". את הידיעה מלוות 2-3 תמונות של בר מסרטון הפרסומת של הודיס ש"נפסלה לשידור" בטלוויזיה (אם כי כזכור היא רק הוגבלה לשידור על-ידי הרשות השניה החל מ-22.00 "בשל אופיה").

הדיילי מייל פרסם תמונת אינסטגרם של בר שצולמה בשבת אחת בחודש מאי, וידע לציין שהלידה התקיימה "במרכז הרפואי תל-אביב" וגם טרח לציין את שם דובר בית-החולים, אבי שושן. בר רפאלי מתוארת כ"סופרמודל", עדי עזרא הוא רק "בעל". לקינוח יש תמונה של האם הטרייה עם האקס המיתולוגי וציון סטטוס העבר הבלתי נשכח שלה כאקסית של הכוכב ההוליוודי.

אל עזרא: העולם מתבשר על לידת התוספת החדשה והמשמחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully