וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולנו רוצות להיראות סקסיות, אבל זה לא אומר שאנחנו רוצות להז***ן אתכם

26.10.2017 / 8:14

בטקס פרסי מגזין InStyle שנערך בלוס-אנג'לס חולקו פרסים למצטיינות בתחומי היופי והסטייל, וכוכבות שלבושות באופנת-על נהנו מארוחת צהריים מצוינת. אבל נאומה של השחקנית קייט בלאנשט, זוכת פרס אייקון האופנה, הפך לשיחת היום

קייט בלאנשט לובשת ז'יבנשי בטקס פרסי אינסטייל, לוס אנג'לס, אוקטובר 2017. GettyImages
ובנוסף לכל, לבשה את אחת השמלות הכי יפות שנראו באירוע, מקולקציית אביב 2018 של ז'יבנשי/GettyImages

העצמה נשית הייתה הנושא המרכזי בטקס פרסי מגזין InStyle שנערך השבוע בלוס-אנג'לס. נשות הוליווד ונשות אופנה התכנסו בפאטיו הפתוח במתחם האירועים של מוזיאון גטי, כדי לחגוג את ההישגים בתחומי היופי והסטייל השנה. בין הנוכחות היו קייט בלאנשט, סינדי קרופורד, דמי לובאטו, זנדאיה, היידי קלום, קלי רולנד, קייט בוסוורת', רייצ'ל זואי ועוד.

פרסים הוענקו לקייט בלאנשט (אייקון אופנה), אל פנינג (אייקון אופנה מבטיח), דמי לובאטו (מודעות), זנדאיה (כוכבת סטייל), פיירופאולו פיצ'יולי (עיצוב), פטרה פלאנרי (סטייליסט), האנג ואנגו (איפור) והארי ג'וש (שיער).

כולן התלבשו נהדר ופטפטו על ארוחת צהריים ודרינקים, אבל שיחת היום הייתה נאומה של קייט בלאנשט. מי שזכתה כאמור בפרס אייקון האופנה, הודתה בדבריה לניקולא גסקייה, ג'ורג'יו ארמני, קלייר ווייט-קלר, סטלה מקרטני, ריקרדו טישי ושרה ברטון, מעצבי בתי אופנת-על שאת עיצוביהם היא לבשה בהצלחה מספר פעמים בעבר, ולסטייליסטית האישית שלה אליזבת סטיוארט, כי "יש לה את העין הכי טובה בתעשייה".

קייט בלאנשט לובשת ז'יבנשי בטקס פרסי אינסטייל, לוס אנג'לס, אוקטובר 2017. GettyImages
העצמה נשית על רקע פרשת הארווי וויינשטיין/GettyImages

אבל דברים אחרים שאמרה זוכת שני פרסי האוסקר סחפו את הקהל והפכו לנושא חם ברשתות החברתיות; מבחינתה - הסבירה מי שמופיעה דרך קבע בצמרת רשימות המתלבשות הטובות - אייקוני אופנה אמיתיות הן נשים שהיו תמיד לגמרי עצמן ללא התנצלות. "אלה נשים שמרגישות חופשיות ללבוש מה שהן רוצות, מתי שהן רוצות ובצורה שהן רוצות ללבוש את זה. כולנו אוהבות להיראות סקסיות, אבל זה לא אומר שאנחנו רוצות להזדיין אתכם". אמירה אולי בוטה, אבל משקפת בקצרה ובמדויק את המצב. מעל הכל, היא מתבקשת בצל פרשת הארווי וויינשטיין שהייתה טריגר לביטוי השקפות חשוכות ועצובות ברוח נשים "מבקשות את זה" ונשים "אשמות".

ואת כל זה אמרה השחקנית המוכשרת כשהיא לבושה בשמלת פסים אדומה-שחורה באורך אמצע השוקיים עם שרוולים קצרים תפוחים, חגורה דקה צמודה וצווארון וי, בעיצוב ז'יבנשי. השמלה מקולקציית אביב 2018 של בית אופנת-העל הצרפתי, שהוצגה בגרסתה הכחולה על המסלול, הייתה ללא ספק אחת היפות באירוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קייט בלאנשט, שמלת ז'יבנשי, הנאום והפאנץ' ליין:

מי לבשה מה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully