וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות: "שאלתי את עצמי לא פעם במה אני טובה בכלל"

25.10.2017 / 13:35

לקראת בכורת "ליגת הצדק", סרט גיבורי-על עתיר תקציב בו היא מככבת בתפקיד וונדר וומן לצד שורה של כוכבים, גל גדות מעניקה ראיון שער למגזין גלאמור הבריטי וחולקת חששות וספקות שהעסיקו אותה רגע לפני הפריצה הגדולה. "רציתי לחזור לישראל", היא מגלה. אה, והיא נראית נפלא

גל גדות על שער מגזין גלאמור UK, נובמבר 2017. Matthias Vriens McGrath, אתר רשמי
לובשת אופנת-על סתווית מנצנצת. גל גדות על שער מגזין גלאמור/אתר רשמי, Matthias Vriens McGrath

זה קרה מספר פעמים בעבר, וכמובן צפינו שזה יחזור על עצמו בקרוב. כשגל גדות מככבת על שער של מגזין אופנה מרכזי זה כבר לא עניין יוצא דופן או תקדימי, אבל אנו מודות - זה תמיד מרגש אותנו. הפעם וונדר וומן שלנו מעטרת את שער גיליון דצמבר של מגזין גלאמור הבריטי, שיגיע לדוכנים ב-30 באוקטובר.

לאחר ההצלחה של "וונדר-וומן" (מעל 800 מיליון דולר בקופות, וביקורות חיוביות בדרך-כלל), יש ארבעה סרטים עתידיים בהם היא תגלם שוב את דמות הקומיקס האהובה. כל זה לצד מותחן עם בראדלי קופר, הנחייה היסטורית של סאטרדיי נייט לייב (עם פטפוטי עברית ושידור ישיר בארץ) ופופולריות חובקת עולם הצוברת תאוצה. אפשר כבר להכריז שגל גדות היא הייצוא הישראלי המצליח אי פעם. וייסלחו לנו ענפי החקלאות, ההיי-טק, הבטחון והיהלומים. מבחינתנו גל היא היהלום שבכתר.

השער המלווה בראיון והפקת אופנה נערך ככל הנראה לקראת בכורת "ליגת הצדק" שייצא בחודש הבא. בסרט הפעולה, קרוס-אובר שמאגד מספר מגיבורי-העל המפורסמים ביותר של חברת די.סי. קומיקס, מככבים לצד גל שחקנים כמו הנרי קאביל, בן אפלק, עזרא מילר, ג'ייסון מומואה, איימי אדמס ואחרים, והוא צפוי להיות להיט של חג המולד. בתמונות שצילם מתיאס ורינס מקגארת', גל נראית באופנת-על סתווית ומנצנצת ברוח חגיגות השנה החדשה.

גל גדות במגזין גלאמור UK, נובמבר 2017. Matthias Vriens McGrath, אתר רשמי
חשבה לעזוב את לוס-אנג'לס ולא לשוב לעולם. גל והחיוך המנצח/אתר רשמי, Matthias Vriens McGrath

אבל מי ששמה מוכר בקרב רבים ברחבי העולם, מודה בראיון למגזין שלפני ההצלחה הגדולה היא היתה קרובה ללוותר על החלום ההוליוודי ולשוב לארץ. "לפני שזכיתי בתפקיד של וונדר וומן חשבתי לעזוב את לוס אנג'לס ולא לחזור לעולם. חשבתי להישאר בישראל, לעבוד כשחקנית פה ושם, לחזור לאוניברסיטה (היא למדה משפטים. נ"ס) ולעשות משהו אחר".

אבל עורכי דין עוסקים בקונפליקטים, והיא הבינה שיהיה לה קשה לעסוק נון-סטופ בזה כמקצוע לחיים. "זה לא טוב לי. אני בעניין של הרמוניה וזן. אז אני שמחה שזה לא הסתדר. הייתי הופכת להיות עורכת-דין מחורבנת".

אשת הפלא, כפי שהיא עצמה מודה בכנות, שמעה הרבה פעמים את התשובה לא. "את הולכת לאודישן ואז חוזרים אלייך בטלפון ואז שוב מתקשרים ואז קובעים לך צילומי סטילס וגם אומרים לך שחייך עומדים להשתנות, אבל בסוף את לא זוכה בתפקיד. הגעתי לנקודה שבה כבר לא רציתי לעשות את זה יותר". מה גם שכאם ורעייה היא לא יכלה לחשוב רק על עצמה. "לבעלי יש הרבה עבודה בתל-אביב והייתה לנו ילדה. אז לקחת אותם ללוס-אנג'לס למטרת חיפוש תפקידים היה יותר מדי לחץ בשבילי".

עוד באותו נושא

עכשיו זה כבר ברור: גל גדות צריכה ללבוש אדום תמיד

לכתבה המלאה
גל גדות במגזין גלאמור UK, דצמבר 2017. Matthias Vriens McGrath, אתר רשמי
משתפת בספקות עצמיים ומגלה לעולם שהיא בחורה רגילה בדיוק כמונו/אתר רשמי, Matthias Vriens McGrath

היא אפילו שאלה את עצמה לא פעם מדוע היא עושה את זה ובמה בכלל היא טובה. לא ייאמן, אבל אפילו לאישה המדהימה הזאת, מלכת יופי לשעבר, דוגמנית מבוקשת ושחקנית בסדרת להיטים הוליוודית (סדרת "מהיר ועצבני") שקלי קלארקסון אמרה עליה "לכלבה יש הכל" (Bitch got it all), היו בשלב מסוים ספקות לגבי היכולות שלה. מה יש לומר? גל גדות היא בדיוק כמונו.

היום גל כמובן מתגוררת בעיר המלאכים עם בעלה מאז 2008, איש העסקים ירון ורסנו, ושתי בנותיה, אלמה (6) ומיה (חצי שנה). לאחרונה היא הגיעה לביקור מולדת לרגל ראש השנה. היא נפשה במלון בוטיק בצפון הארץ והצטלמה עם חיילי צה"ל שהתרגשו להיתקל בה. אנחנו, כאמור, עדיין נרגשים מהיתקלות בה בשער של מגזין גלאמור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פטפוטי עברית ושידור ישיר בארץ. גל גדות מנחה את SNL/מערכת וואלה!, צילום מסך
גל גדות בתחרות מיס יוניברס, קוויטו, אקוודור, 1 יוני 2004. GettyImages
מלכת היופי של ישראל בתחרות מיס תבל, 2004/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נופשת בצפון הארץ בראש השנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
גל גדות לובשת פראדה בבכורת באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק, לונדון, 2016. GettyImages
בבכורת לונדון של "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", 2016/GettyImages
גל גדות בכנס קומיק קון, סן דייגו, יולי 2017. GettyImages
בכנס קומיק קון עם שחקני "ליגת הצדק" בסן-דייגו ביולי השנה/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתפקיד חייה. גל גדות כוונדר וומן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully