וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוטובומב החמוד בהיסטוריה: מסתבר שג'יג'י חדיד הצטלמה לווג פריז כבר בגיל 5

30.10.2017 / 9:43

מתי בדיוק החלה קריירת הדוגמנות המשגשגת של ג'יג'י? בשנת 2000, כשנקלעה במקרה לסט הצילומים ליד מגדל אייפל, והחליטה להגיח מול העדשה. בזכות כוחו של האינטרנט ובעזרת עוקביה הנאמנים של הדוגמנית בטוויטר, נמצאה התמונה המדוברת

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

בווידיאו: מה ג'יג'י חדיד היתה עושה? הדוגמנית מראיינת את עצמה בסרטון של ווג בריטניה.

ג'יג'י חדיד היא אחת הדוגמניות הכי מצליחות בעולם, וזה כבר ידוע לכל. אבל מתי בדיוק החלה קריירת הדוגמנות המשגשגת שלה? מסתבר שהצילום הראשון היה בשנת 2000, כשהיתה רק בת 5, במגזין הנחשב ווג פריז - אליו השתחלה במקרה שנקלעה לסט הצילומים ליד מגדל אייפל.

למגזין לא היתה כל כוונה ללהק ילדה שתשמש כניצבת בהפקת האופנה, אבל כנראה חדיד הצעירה כבר אז נמשכה למצלמה, והחליטה "להפריע" לצילומים כשהגיחה מול העדשה. חדיד נזכרה בתקרית, ונעזרה בעוקביה בטוויטר על מנת לאתר את הצילום המקורי. כוחו של האינטרנט הוכיח את עצמו שוב, והתמונה המדוברת נמצאה.

ג'יג'י חדיד בצילום פוטובומב במגזין ווג פריז בגיל 5. ווג פריז, סריקה (טוויטר), אתר רשמי
ג'יג'י חדיד בצילום פוטובומב במגזין ווג פריז בגיל 5/אתר רשמי, ווג פריז, סריקה (טוויטר)

מאז הספיקה ג'יג'י לככב בהפקות אופנה של ווג פריז, ואף עיטרה שלוש פעמים את שער המגזין - ביניהם שער גיליון מרץ 2016 בו היא הצטלמה בעירום מלא: "הדבר היחיד שאני לובשת שם זה בושם שאנל מס' 5".

"למעשה, זה די משונה, אבל כשהייתי ילדה רציתי להיות פסיכולוגית קרימינולוגיה", סיפרה חדיד בריאיון לפני שנה למגזין הסטייל הבריטי DAZED. "יש לנו בארצות-הברית את הסדרה הזאת, "Forensic Files", שהיא נטולת תסריט. כל מה שקורה בה הוא אמיתי. אז זה מה שרציתי לעשות כשהייתי ילדה, אבל נראה לי שזה פשוט עניין אותי. בגלל זה הלכתי לאוניברסיטה. אבל עכשיו אני מעדיפה להיות דוגמנית. זה הרבה יותר כיף".

עוד באותו נושא

ג'יג'י חדיד מסירה את הבגדים על שער ווג פריז

לכתבה המלאה

הציוץ של ג'יג'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully