וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדולה ביפן: איוונקה טראמפ ושמלת הקימונו שלה בארץ השמש העולה

6.11.2017 / 14:38

בתו של נשיא ארה"ב הציגה מחווה ברורה ומקסימה ללבוש היפני המסורתי, כשלבשה שמלת משי פרחונית בגזרת מעטפת בעיצוב ג'ואנה אורטיז, מעצבת קולומביאנית שכדאי לכן להכיר

רויטרס

בווידיאו: איוונקה טראמפ בביקור רשמי ביפן.

אופנה דיפלומטית למופת! איוונקה טראמפ ביקרה השבוע ביפן ולבשה לכבוד מארחיה שמלה בהשראת קימונו. התוצאה: ארץ השמש העולה מאוהבת. בתו של נשיא ארה"ב לבשה את השמלה בארוחת ערב בחברת ראש ממשלת יפן שינזו אבה בבירה טוקיו.

שמלת המשי, בגזרת מעטפת עם שרוולי בלון, מעוטרת אפליקציית פרחי תלת-ממד בכתפיים, קשירת מתניים קדמית ופרינט פרגים אדומים על רקע ורוד בייבי ואפור. היא הייתה מחווה ברורה ומקסימה ללבוש המסורתי היפני הידוע שכיום נלבש בעיקר כלבוש חגיגי בטקסים, חגים ומסיבות משפחתיות. היא עוצבה על-ידי ג'ואנה אורטיז, מעצבת קולומביאנית שלמדה עיצוב אופנה בפלורידה ואחר-כך שבה למולדתה וייסדה מותג אישי.

איוונקה טראמפ בביקור רשמי בטוקיו, יפן, נובמבר 2017. רויטרס
איוונקה בשמלה עם שרוולי בלון, מעוטרת אפליקציית פרחי תלת-ממד בכתפיים, קשירת מתניים קדמית ופרינט פרגים אדומים/רויטרס

בחיזוק עקבי זמש שחורים ושיער גלי במראה טבעי (אולי כוויתור מראש על מאבק בלחות של טוקיו), היא הציגה את אחד המראות המוצלחים שלה מאז כניסת אביה לתפקידו. כמובן, נושאי הדיון בפגישות שקיימה טראמפ - יזמות נשים בכלכלה ובעיית הטרדה מינית במקומות עבודה - התקבלו בעניין רב, אבל לא פחות מהם ה"קימונו" של האורחת.

ג'ואנה אורטיז היא אולי לא שם שגור בקרב חובבי אופנה רבים, אבל היא ידועה בדרום אמריקה. בגדיה נמכרים בחנויות כלבו מרכזיות כמו הרודס, ברגדורף-גודמן וניימן-מרקוס, ובאתרי מכירות אופנת יוקרה כמו נט-א-פורטה ומודה אופרנדי. היא מחזיקה חנויות דגל בבירת קולומביה בוגוטה ובעיר הראשית קאלי במערב המדינה, כמו גם בבלונדון, ניו-יורק, סן-פרנסיסקו, שנגחאי, הונג-קונג, כווית, קטאר וסעודיה.

שמלת איוונקה היא מקולקציית סתיו 2017, ונמכרת במחיר 1,995 דולרים. היא הוצגה לראשונה במרץ השנה במסגרת פרזנטציית הקולקציה בניו-יורק, ואז היא נלבשה עם מכנסיים תואמים.

איוונקה טראמפ בביקור רשמי בטוקיו, יפן, נובמבר 2017. רויטרס
תג מחיר: 1,995 דולרים/רויטרס

בקולקציה, שזכתה לביקורות אוהדות, בלטו שימוש רב במשי, סגנון הראפלס החביב על המעצבת, פרינטים של פרחים, עלים ופסים, שרוולים תפוחים, פפיוני אוברסייז, שילובים מפתיעים בין ג'ינסים וחולצות ערב רומנטיות, שמלות ערב בגזרות א-סימטריות וחושפות כתפיים, גלאם כללי וגם תמיכה ברעיונות כמו אחוות נשים, נשיות ומודעות שבאו לידי ביטוי בטקסטים על חולצות טי. אובססיה חדשה שלה, כך נראה, היא האובי (אבנט עליון שנלבש מעל לסגנונות שונים של לבוש יפני מסורתי), שנראה פה לא מעט וכמובן הוביל את איוונקה טראמפ אליה.

דגמים נוספים בעיצוב ג'ואנה אורטיז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully