וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברים יקרים, אלה מסכות הטיפוח שיצילו אתכם מעצמכם

12.11.2017 / 7:17

ממסכת בד קוריאנית דרך מסכת חימר ועד מסכת סינדרלה - חילופי עונות זו התקופה הנכונה להשקיע בעור הפנים. בדקנו שלל מוצרי קוסמטיקה חדשים המוצעים למין הגברי

טעון טיפוח. יח"צ,
גבר אמיתי מתמודד עם הנקבוביות שלו/יח"צ

1. ערכת ספא לפנים של JUVENA

טעון טיפוח. יח"צ,
תרכיז הגנה יומיומי, תרכיז לחות מעמיק, תרכיז שמן לחידוש העור ותרכיז מתיחה/יח"צ

חברת הקוסמטיקה השוויצרית פיתחה מיני מעבדה במיוחד עבור הפנים שלכם, כך שבערכה אחת תמצאו קרם נגד הזדקנות העור, שאיתו אתם מערבבים את אחד מארבעת הסרומים המרוכזים הבאים: תרכיז הגנה יומיומי, תרכיז לחות מעמיק, תרכיז שמן לחידוש העור ותרכיז מתיחה. בכל יום אתם יכולים לבחור את התערובת המועדפת עליכם.

לערבב או לוותר? אם יש לכם זמן, סבלנות ורצון טוב – הערכה הזו תסדר אתכם.

כמה זה עולה? 499 שקלים.

2. מסכות בד קוריאניות של סופר פארם

טעון טיפוח. יח"צ,
מכילות רטינול, ויטמין C, חומצה סליצילית וחומצה גליקולית/יח"צ

זה לא סוד שטרנד המסכות הקוריאניות כבש את העולם. בכל כלבו סביר להניח שתמצאו לפחות מותג אחד שמגיע מקוריאה. אז כן, גם בסופר-פארם עלו על הטרנד המטריף וייבאו לארץ מסכות בד מסוגים שונים העשויות מכותנה ומכילות חומרים כמו רטינול, חומצה סליצילית, חומצה גליקולית, ויטמין C ועוד.

לבדוק או למחוק? אז כן, המסכות זולות ומתאימות לכל כיס, אבל כמו המחיר, כך גם האיכות. המסכות המדוברות הן כמו פלסטר – מסייעות אך לא מטפלות. הן יעניקו לכם תוצאה לטווח הקצר, אז אם יש לכם אירוע מיוחד – תשקיעו כמה שקלים ותיהנו מהתוצאה, אבל תיזהרו, כי בחצות תחזרו להיות לכלוכית.

כמה זה עולה? בין 9.90 ל- 14.90 שקלים.

3. מסכת סינדרלה של פרמייר

טעון טיפוח. יח"צ,
האם בוץ ממעמקי ים המלח זה כזה שוס?/יח"צ

חברת מוצרי ים המלח החליטה לפנק במסכה חדשה המכילה ויטמינים, בטא קרוטן, ואיך לא – בוץ הישר מעמקי ים המלח. היא מסייעת באיזון הפרשות חלביות ובכך עוזרת לשיקום העור מנזקי הקיץ ובפגמי עור באופן כללי.

לקנות או לבכות? אז נכון, למסכה יש ניחוח נעים ומגע רך, אך במגע עם העור אין תחושה שמדובר במסכה המשפיעה לאורך זמן, וכך גם התוצאה: נראה שהמוצר מיועד על מנת להעניק ברק לפנים למספר שעות ובכך הסתיים תפקידו. למרות הציפייה להרגיש במעט את הכבדות של בוץ ים המלח, המסכה קלילה ונראה כי היא לא באמת מסוגלת לטפל בנזקי העור.

כמה זה עולה? 349 שקלים.

4. קומפלקס חומצה היאלורונית מבית GIGI COSMETICS

טעון טיפוח. יח"צ,
תשכחו מהמזרק/יח"צ

הטרנד העולמי כיום הוא חומצה היאלורונית, ובמעבדת הקוסמטיקה רקחו גם הם קרם המכיל את החומצה המדוברת ומשלב בתוכו גם מרכיבים טבעיים העוזרים למילוי ותיקון נזקים בשכבות העמוקות של העור, ומייצרים אפקט מתיחה של השכבות העליונות.

לרקוח או לשכוח? אם גם אתם עדיין לא בגיל שמצריך הזרקות, ועדיין רוצים להרגיש מתוחים ויפים – הקרם של GIGI מספק את התוצאות. ראו הוזהרתם: זה לא אומר שבגיל מאוחר יותר לא תאלצו לבקר אצל מר פלסטיקאי.

כמה זה עולה? 495 שקלים ל-50 מ"ל.

5. קרם לחות פרופסי של חווה זיגבוים

טעון טיפוח. יח"צ,
מסכת הקסם/יח"צ

לא מעט דובר על הקרם של הקוסמטיקאית הישראלית. הקרם, שנקרא פרופסי, מכיל גדלים שונים של חומצה היאלורונית שגורמת ליצירה של רשת המורכבת ממולקולות גדולות השוכנות על פני העור, סופחות לחות מהסביבה ועל ידי כך עושות שתי פעולות חשובות: האחת – העלאת רמת הלחות ומניעת בריחת נוזלים מעומק העור, השנייה – סיוע בהחדרת המולקולות הקטנות של החומצה ההיאלורונית אל עומק העור – שמאפשרת לכם, כך על פי הקוסמטיקאית, לוותר על מזרקי הבוטוקוס.

לרכוש או לפרוש? לא סתם היא המציאה פטנט עולמי – הקרם מייצק את העור וגורם לו להימתח. אז אם יש לכם כיסים עמוקים (ומלאים), אל תהססו ומיד תרכשו.

כמה זה עולה? 575 שקלים ל-60 מ"ל.

6. סבון פילינג של ללין

טעון טיפוח. יח"צ,
הריח, הו הריח/יח"צ

חברת הטיפוח הישראלית השיקה סבון פילינג לגוף, המסייע להסרת תאי עור מתים ומכיל חמאת שיאה, שמן קוקוס ומינרלים מים המלח שמעניקים לעור הזנה ולחות ומרככים אותו.

מקרצף או מתחצף? אחרי שהקופסא נפתחת והניחוח של הסבון ממלא את האמבטיה – אתם כבר שוכחים מה המטרה שלשמה נפתחה הקופסא ורוצים רק להמשיך ולהסניף מהריח המעולה. וכן, הוא מקרצף.

כמה זה עולה? 109.90 שקלים ל- 250 מ"ל.

7. אל סבון של ד"ר להבית אקרמן

טעון טיפוח. יח"צ,
הסבון בכה מאוד/יח"צ

תתפלאו, אבל סבון פנים הוא מצרך מבוקש בקרב גברים. הסבון החדש שרקחה ד"ר אקרמן מועשר בחומצות אלפא הידרוקסיות לניקוי יסודי, שמנקה את העור משומנים ותאים מתים ומכין אותו לקליטת חומרים פעילים וקרמים מזינים.

לסבן או "לסבן"? שני הדברים הראשונים בהם נתקלים בחוויית השימוש בסבון: 1. המרקם שלו כבד מדי וגבשושי וקצת מעיק על הפנים. 2. הסבון לא מיועד לבעלי עיניים רגישות. עם זאת, נראה שהוא אכן מנקה באופן יסודי את עור הפנים, אז אם אתם מסוגלים לעמוד במכשול העיניים – תיהנו מהתוצאה.

כמה זה עולה? 150 שקלים ל-250 מ"ל.

8. ערכת טיפוח של קיל'ס

טעון טיפוח. יח"צ,
ערכה לכל נסיעה/יח"צ

מותג הקוסמטיקה השיק ערכה שתוכלו לקחת לכל מקום ותהיה שימושית בעיקר לנסיעות. אז מה היא כוללת? קרם פנים אולטרה פשיאל (28 מ"ל) , קרם אבוקדו לעיניים (14 מ"ל), סבון פנים אולטרה פשיאל (75 מ"ל), סרום לילה משקם, מסכת זוהר עם כורכום וחמוציות – והכל מגיע בקיט מדליק.

לאמץ או למצמץ? אנשי עסקים, דיילים וסתם עשירים שאוהבים להסתובב בעולם – במקום להתחיל לארוז כל קרם בנפרד ולחשוב מה לקחת ומה לא, בקיל'ס ארגנו לכם את הערכה המושלמת, או במילים אחרות: טיפול עשרת אלפים בתיק קטן ובמחיר מושלם.

כמה זה עולה? 275 שקלים לערכה.

9. מסכות חימר של לוראל

טעון טיפוח. יח"צ,
מה שחימר קאולין יכול לעשות/יח"צ

בלוריאל פיתחו סדרה המורכבת מחימר קאולין, במטרה לספוג את הלכלוך, להפחית את פגמי העור ולסייע בקבלת גוון עור אחיד. כל מסכה אחראית על טיפול אחר - אחת לטיהור, אחת לניקוי ואחת לזוהר – כמו סדרת טיפולים משולבת.

למרוח או לברוח? למסכות יש מרקם עדין ומלטף שעושה חשק למרוח עוד ועוד. אחרי שמנסים את שלושתן, מבינים שזה השילוב המנצח.

כמה זה עולה? 69.90 שקלים למסכה.

10. קרם עיניים של קלרינס

טעון טיפוח. יח"צ,
30+/יח"צ

סדרת ה-30 פלוס שמיועדת, כפי שהבנתם, לבני 30 ומעלה, שודרגה השנה, ובין המוצרים הושק גם קרם עיניים שמכיל חלבוני שיבולת שועל המסייעים בהחלקת העור, תמצית קוצים המגינה על נימי הדם מתהליך חימצוני, קפאין להפחתת נפיחויות ותמצית ערמונים המסייעת בהפחתת כהויות.

לטפוח או לשכוח? מתנה טובה לגיל 30 (וגם לאלו שחוגגים יותר). הקרם רך ונעים, מגיע באריזה קלה לשימוש, והתוצאה? מסייע לעבור את משבר גיל 30 בקלות.

כמה זה עולה? 256 שקלים.

11. בושם L'HOMME PRADA INTENSE

טעון טיפוח. יח"צ,
ניחוח נשי/יח"צ

בית האופנה האיטלקי הידוע גם בניחוחות המתוקים שלו, השיק בושם חדש לגבר, והחליט ללכת על ניחוח נשי ופרחוני המורכב מתווים של אמבר, פצ'ולי, איריס ופולי טונקה – המעניקים לבושם ניחוחות עדינים במיוחד.

להתיז או להבריז? אם יש משהו אחד טוב בבשמים של פראדה הוא שהם אף פעם לא מפספסים, או יותר נכון – מכוונים לכלל האוכלוסייה. כן גם הפעם.

כמה זה עולה? 485 שקלים ל-100 מ"ל.

12. בושם של הוגו בוס

טעון טיפוח. יח"צ,
חריף ומתוק בו"ז/יח"צ

בבית האופנה האמריקאי השיקו בושם חדש לגבר תחת הכותרת "פיתוי", שמורכב מניחוחות שלא ישאירו אתכם אדישים. כך תוכלו ליהנות משלל ריחות כמו ג'ינג'ר והל, לבנדר ופולי ונילה – שילוב של ניחוחות חריפים מול מתוקים שיוצרים ריח גברי מושלם.

לרסס או למסמס? נראה שבהוגו בוס רצו בושם שיתאים לכל גבר, שזה נחמד וטוב כי זה חוסך המון התלבטויות. מצד שני, סביר להניח שאתם לא תהיו היחידים בחדר שהתיזו על עצמם מהניחוח הנהדר הזה.

כמה זה עולה? 319 שקלים ל-100 מ"ל.

13. בושם PURE XS של פאקו רבאן

טעון טיפוח. יח"צ,
גם פה ניחוחות מנוגדים/יח"צ

בית הבישום הספרדי השיק בושם בגרסה קצת שונה, וכיוון לעולם הניחוחות האוריינטלי עם ניגודים כמו ג'ינג'ר קפוא מצד אחד וסוכר חום מהצד השני – כשכל זה מתערבב עם ניחוחות של צמחים.

לרסס או לפספס? ממש כמו שהשם שלו נשמע חזק ועוצמתי, כך גם הריח – חזק ומאוד בולט, אם כי לא חדש ומרענן. לא משהו שלא הרחנו בעבר, אז אם אתם בעניין של מוכר, אהוב וידוע – תתחילו להתיז.

כמה זה עולה? 299 שקלים ל-100 מ"ל.

14. בושם של טום פורד

טעון טיפוח. יח"צ,
מלאכת הפיתוי כוללת פלפל סצ'ואן, ג'ינג'ר, יסמין ערבי ופצ'ולי/יח"צ

אחד המעצבים המצליחים משיק בושם חדש בשם NOIR ANTHRACITE שעוסק כולו במלאכת הפיתוי, ומכיל תווים של פלפל סצ'ואן, ג'ינג'ר, יסמין ערבי ופצ'ולי – כך שניחוחו חזק ועוצמתי במיוחד.

להשפריץ או להחמיץ? אם אתם גברים חזקים ומאצ'ואים או רוצים להצטייר ככאלו – הבושם של פורד יעשה עבורכם את העבודה.

כמה זה עולה? 499 שקלים ל-50 מ"ל.

אל תגלה לאשתך..

גברים, אתם יודעים שכמו לאהובתכם, גם לכם מגיע שעור הפנים יבריק, שהמצח יראו בוהק ותחת הזיפים העור יהיה רך כמו של תינוק. איך עושים זאת? אלה מכם שמוכנים להשקיע פחות משעתיים אבל קצת יותר מאשר על מסכות הפנים המהירות מהדראגסטור - כנראה ימצא את הטיפול המושלם עבורו בספא "זאוס". בין פינוק בעיסוי יוקרה לסאונה שבשגרה, תוכלו לטפל בנזקי אקנה, להחליק קמטוטים, לשקם פרצוף שהושפע ממצבי סטרס ולתקן באופן מידי את סימני הגיל. היא לא תאמין איך הבחור המחוספס שלה נראה צעיר בעשור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully