וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעורר בכן חשק לצבוע את השיער לאדום? זה מה שאתן צריכות לדעת

9.11.2017 / 7:34

הדוגמנית-שחקנית האמריקאית אמילי רייטקובסקי הציגה השבוע שיער בגוון אדמדם, יצרה דיון ער בעולם הביוטי, ועשתה גם לנו חשק לנסות. הספר עוזי "גזוז" בטיש מסביר למה הכי נכון לצבוע לאדום בסתיו, ומה כדאי לדעת לפני

אמילי רייטקובסקי בשיער צבוע אדום מתוך האינסטגרם שלה, נובמבר 2017. אינסטגרם, אתר רשמי
"מתאים יותר לצביעה בסתיו ובחורף כי נמנעת דהייה כתוצאה משמש, ים-בריכה. רייטקובסקי מתחדשת עם שיער אדמדם/אתר רשמי, אינסטגרם

אמילי רייטקובסקי צבעה לאדום! הדוגמנית-שחקנית האמריקאית בת ה-26, שפרצה לתודעה בקליפ לשיר "Blurred Lines" של רובין ת'יק, כבר הפכה מאז לשם מוכר בעיקר בזכות הופעה בגיליון בגדי-הים של ספורטס אילוסטרייטד ב-2014 ותפקידים ב"נעלמת" של דיוויד פינצ'ר ו"אנחנו החברים שלכם" לצד זאק אפרון. במשך השנים היא הייתה נאמנה לגוון שיערה הטבעי - "חום אמצעי" - אך כעת, לקראת הסתיו, היא משנה מסלול. בתמונה שהעלתה לאינסטגרם שלה היא הציגה גוון אדמדם יפה ומחמיא שעשה גם לנו חשק. לא מדובר באדום לוהט, אלא בגוון מתון למדי בסקאלה הרחבה של גווני "שיער אדום". מכל מקום, בדקנו את הנושא עם עוזי בטיש ממספרת "גזוז", מוסד תל-אביבי ידוע בתחום צביעת השיער.

מי שרוצה לצבוע לאדום באמת צריכה לחכות לסתיו?

"אדום הוא צבע עוצמתי שחוזר לאחרונה, במיוחד בגוונים העזים והזוהרים. וכיוון שהוא דוהה יותר מגוונים אחרים, הוא מתאים יותר לצביעה בסתיו ובחורף. כך נמנעת דהייה כתוצאה משמש, ים ובריכה".

מה חשוב שנדע לפני הצביעה?

"חשוב לדעת שיש לתחזק את הצבע נכון. כלומר, להשתמש בשמפו ומסיכה המתאימים לשיער צבוע, ולבקר במספרה אחת לחודש לצביעה חוזרת של השורשים ולריענון הגוון באורכים והקצוות בעזרת צבע עדין יותר ללא אמוניה".

אמילי רייטקובסקי, בוורלי הילס, 3 נובמבר 2017. GettyImages
כרגע בהשהייה. הגוון הטבעי של אמילי רייטקובסקי/GettyImages

איזה גוון אדום מתאים לאיזה עור ועיניים?

"גווני האדום מתחלקים לשלוש קבוצות עיקריות: אדום-סגול שמתאים יותר לגוון עור כהה יחסית, אדום-מהגוני שיש בו קצת מן החום, ואדום-כתום שמתאים יותר לגוון עור בהיר. ההתאמה היא מאוד אינדיבידואלית כי יש הרבה אופני צביעה וטכניקות שונות. כמו כן, הגוון עצמו יכול להיות בהיר, כהה, בוהק יותר או פחות".

מתי צריך לעשות הבהרה? והאם ייגרם נזק לשיער כהה שעבר הבהרה לצורך צביעה לאדום?

"צריך להבהיר את השיער אם רוצים גוונים עזים, או ברגע שהשיער צבוע לגוון כהה והגוון האדום שאנו רוצים הוא בהיר יותר. ברגע שהשיער הובהר לא ייגרם נזק מהצבע האדום, כל עוד הצביעה נעשית בצורה נכונה. נזק יכול להיגרם מההבהרה, לכן חשוב לבצע את הצביעה במספרה".

עוד באותו נושא

הבלונד, הטבעי והפאה: אבולוציית השיער של ניקול קידמן

לכתבה המלאה

מחפשות קצת השראה? שיער אדמוני מכל הזמנים

  • עוד באותו נושא:
  • שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully