וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבע יין, שזיף, בורגונדי? לא משנה, קייט מידלטון נראתה נפלא בשמלת הריון חדשה

9.11.2017 / 12:25

קייט מידלטון שמצפה לילד מס. 3 באפריל, משאירה מאחור את ימי הבחילות וחוזרת לפעילות. בשמלת מיני שלא רק חשפה רגלים ארוכות, אלא גם שמה קץ לשמועה על "קוד לבוש מלכותי" בדבר אורך צנוע של חצאיות ושמלות, היא יצרה באז סושיאל שהוביל לחטיפת השמלה. אבל יש בצבעים אחרים

קייט מידלטון בשמלת "אלואיז" של מותג האופנה הבריטי GOAT, לונדון, נובמבר 2017. רויטרס
קייט ושמלת ההריון החדשה שלה אתמול/רויטרס

למי שהתגעגע, ואנו מודות שאנו בהחלט כן, קייט מידלטון חוזרת. הדוכסית (35) שמצפה לילדה השלישי באפריל, סבלה מבחילות היריון, כמו בשני הריונות קודמים. אך כעת היא מרגישה יותר טוב ושבה בהדרגה לפעילות. נמסר אף שמדי פעם היא אף מלווה את הנסיך ג'ורג' לבית-הספר (לאחר שהיא פיספסה את יומו הראשון בבית-הספר בחודש שעבר).

אתמול (ד) שמחנו עם הממלכה לראות אותה קורנת ומחויכת באירוע של "פלייס טו בי" (Place2Be), ארגון צדקה המעניק תמיכה מנטלית ורגשית לילדים במסגרת בתי-ספר שהיא משמשת כפטרונית שלו. "כאימא, ברור לי שנדרשת תמיכת הקהילה כולה לסייע בגידול ילד. בין אם אנו הורים, מורים או צוותי תמיכה, כולנו בתוך זה ביחד", היא אמרה בנאומה הקצר בפני אנשי הארגון. וכמובן, מעבר לעבודה החשובה שלה למען ילדים, גם הביגוד שלה היה נושא לדיון ער.

עמוד הבית של מותג האופנה הבריטי GOAT עם שמלת "אלואיז" שלבשה קייט מידלטון, נובמבר 2017. צילום מסך, אתר רשמי
השמלה הבוקר בעמוד הבית של המותג. כמובן/אתר רשמי, צילום מסך
דגם צהוב של שמלת "אלואיז" של מותג האופנה הבריטי GOAT שלבשה קייט מידלטון, נובמבר 2017. צילום מסך, אתר רשמי
נותרו באתר רק דגמים בצבעים אחרים/אתר רשמי, צילום מסך

צבע יין, שזיף, בורגונדי, היו כל מיני הגדרות לגוון השמלה שלה אתמול. אבל לא הייתה כל מחלוקת בנוגע להצלחת המראה הסתווי. בשמלה חדשה של Goat היא הציגה זוהר הריוני שעשה לבריטים את היום. לא ייאמן, אבל תוך 24 שעות הרשתות החברתיות התמלאו בכל מיני אלטרנטיבות ממותגים אחרים.

שמלת הצמר, בגזרת A, עם צווארון מוגבה, שרוולי שלושה רבעים ושורת ארבעה כפתורים מטאליים קצת מתחת לכתף שמאל, בלטה במיוחד בזכות קו אורך מיני שלא רק חשף את רגליה הארוכות של קייט, אלא גם הוכיח שאין ממש בשמועה שצפה לאחרונה על "קוד לבוש מלכותי" לפיו אורך חצאיות ושמלות בנות בית המלוכה חייב להיות באורך הברכיים או ארוך יותר. השמלה נלבשה עם גרביון שחור אטום ועבה, מה שכמובן נדרש לאור הצינה הלונדונית של חודש נובמבר, ועקבי זמש תואמים, לא דקים מדי. אחרי הכל, עקבי הסטילטו האהובים על קייט לא ממש נכונים בזמן הזה. התכשוט, שעון כסוף ועגילי דרופ קטנים, היה מינימלי. מי שחיפש בייבי-באמפ, לא היה צריך להתאמץ. היא כבר שם.

קייט מידלטון בשמלת "אלואיז" של מותג האופנה הבריטי GOAT, לונדון, נובמבר 2017. רויטרס
מי שחיפש בייבי-באמפ לא היה צריך להתאמץ/רויטרס

מותג הרדי-טו-וואר Goat נוסד ב-2001 על-ידי ג'יין לואיס והוא מתואר באתר הרשמי כ"לייבל אופנת קשמיר יוקרתית". למותג קליינטורה מרשימה למדי, ובין היתר לובשות אותו ויקטוריה בקהאם, לנה דל ריי וגווינת פלטרו. קייט עצמה לבשה Goat מספר פעמים בעבר.

השמלה מדגם המכונה "אלואיז" (Eloise) קיימת גם בשחור, כחול-נייבי וצהוב. הבוקר ניתן למצוא אותה בקלות באתר הרשמי של המותג כיוון שישנה הפנייה ישירה לרכישתה בעמוד הבית. המחיר - 480 ליש"ט שהם כ-2,220 שקלים. כל הדגמים בצבע הבחירה של קייט אזלו, אבל יש את האחרים. ולטעמינו הצהוב נהדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully