וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החורף יחכה: קאיה גרבר שורפת את הרשת בביקיני

15.11.2017 / 0:05

כשאת התיכוניסטית הכי רותחת בעולם כרגע, לא מפליא שאתרי האופנה ידווחו במרץ על כל לוק שאת מעלה לאינסטגרם. כך מתנהלים חייה של הדוגמנית קאיה גרבר בת ה-16, שמכירה היטב את חוקי המשחק, ומזינה את מפלצת הרשת באופן מחושב ועם אפס טעויות. תקציר אירועי היומיים האחרונים

כשאת תלמידת התיכון הכי רותחת בעולם כרגע, לא מפליא שאתרי האופנה ידווחו במרץ על כל לוק שאת מעלה לאינסטגרם. כך מתנהלים חייה של קאיה גרבר בת ה-16 מאז סבב שבועות האופנה שנערך בספטמבר האחרון, בו היא הזניקה את קריירת המסלול שלה מאפס למאה, ונראה שבינתיים אי אפשר לעצור את הטירוף סביבה. היא מצידה מכירה היטב את חוקי המשחק, ומזינה את מפלצת הרשת באופן מחושב ועם אפס טעויות, נכון לרגע זה.

שלשום היא פינקה את עוקביה, 2.3 מיליון אם תהיתם, בסלפי ראי סטנדרטי בו היא לובשת אפודת סריג אדומה חושפת בטן וזרועות, והצמידה את הכותרת "פסק זמן". כזכור, בפעם הקודמת שהיא שלפה סוודר קז'ואלי מהארון שלה, הוא היה מרשת H&M, כזה שכל טינאייג'רית מצויה יכולה לאמץ. אבל כעת מדובר בפריט פחות נגיש בעיצוב פנדי (בעלות 500 דולרים), מהסוג שנערות כמוה אולי מקבלות בחינם אבל כל השאר ממש לא.

לחלק התחתון של ההופעה היא בחרה במכנסיים שחורים עם חגורת עור אדומה (דגם רוקסי של "מיאו" ב-325 דולרים) שלטעמנו מתאימים טו מאץ', אבל זה לא הפריע למדורי הסטייל לעוף על הלוק ולהכריז ש"החורף הגיע" באופן רשמי ולתאר אותו כבחירה "נועזת", "אמיצה" ו"סקסית".

למחרת, לעומת זאת, גרבר החזירה את הקיץ, והעלתה תמונה עם ביקיני לבן של המותג ARE YOU AM I (בעלות 250 דולרים), הכולל טופ משולשים בצבע לבן ותחתונים בגזרה גבוהה. עם אותו ביקיני אגב היא תועדה גם בתחילת אוקטובר השנה, בעת חופשה בקנדה עם אמא סינדי, אבא רנדי והאח הלוהט פרסלי. מעניין לאיזו עונה היא תיקח אותנו בפוסט הבא. מבטיחות לעדכן.

עוד באותו נושא

"את צעירה מדי בשביל להצטלם ככה": תמונה של קאיה הציתה סערה

לכתבה המלאה

וכך היא נראתה בספטמבר האחרון על מסלולי שבועות האופנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully