וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלי מים לפנים שמתקבל בחיוך: צפו בשיר אלמליח מצטלמת לקמפיין חדש

28.11.2017 / 8:34

הדוגמנית נבחרה להוביל את הקמפיין הישראלי לקרם הלחות Moisture surge של קליניק, ואנחנו הגענו לסט הצילומים כדי לראות אותה מתמודדת עם האתגר הרטוב

צילום מסך

כשמאחוריה מסך ורוד, לגופה גופיה פשוטה ועל פניה איפור נקי ומינימליסטי המזוהה עם קליניק, נותנת לנו הדוגמנית שיר אלמליח הצצה לחייה. היא נבחרה להוביל את הקמפיין הישראלי לקרם הלחות Moisture surge, ובפגישה איתה על סט הצילומים היא הראתה לנו שהפנים החלקות והגוף המושלם דורשים לא מעט עבודה ומשמעת. "אני אוכלת אוכל מאוד בריא", היא מספרת, "אני שותה המון מים ועושה המון ספורט". אם גם אתן רוצות לאמץ את שגרת האימונים שלה תצטרכו להתאמץ. "אני מתאמנת כל יום", אומרת שיר, שעושה שלושה אימוני כוח בשבוע, אימון קיקבוקסינג ואימונים אירוביים ביתר הימים.

גם עור הפנים שלה זוכה לטיפול קפדני. "אין מצב שאני הולכת לישון עם איפור, אני תמיד שוטפת את הפנים לפני השינה, שמה קרם לחות, קרם עיניים וצוואר". הקרם שהיא משתמשת בו ביום יום הוא זה שהיא מצטלמת איתו בפרסומת. "העור שלי אחרי צילומים מאוד מגורה והקרם מאוד עוזר לי", היא מגלה לנו בין טייק לטייק.

שיר אלמליח בצילומים לקמפיין של קליניק. לנס הפקות,
"אין מצב שאני הולכת לישון עם איפור, אני תמיד שוטפת את הפנים לפני השינה". אלמליח במהלך הצילומים/לנס הפקות

הצילומים נערכו לכבוד השקתו של קרם הלחות החדש שמצטרף למשפחת Moisture surge של קליניק, תכשיר לחות עשיר במיוחד במרקם ג'ל מימי וקליל שנותן לעור פרץ של לחות ומקנה לו מראה חלק וגמיש יותר באופן מידי. גורמים חיצוניים כמו זיהום וחשיפה לקרינת UV מחמירים את בעיית העור היבש, הג'ל החדש מכיל חומרים קושרי מים שנועלים את הלחות בפנים ומחזקים את מחסום הלחות של העור כדי שיעמוד טוב יותר בפני ההשפעות של הגורמים הסביבתיים ויעכב את סימני ההזדקנות. הוא ממלא באופן מידי את המאגרים של העור בפרץ לחות של 179% ש-65% מהם נותרים גם אחרי 24 שעות ובסופו של דבר שומר על עור במראה רענן וטבעי ומותיר אותו "מדושן" יותר, חלק יותר וגמיש יותר באופן מידי.

אלמליח אמנם נראית רגועה במהלך השיחה, אבל רגע אחרי - צילומי הפרסומת מעלים הילוך ושיר מקבלת בחיוך דלי של מים שניתז עליה. אגב, את דלי המים הזה היא עברה שבע פעמים נוספות, כולל איפור וסידור השיער בכל פעם מחדש, רק כדי שאנחנו נזכה לראות את הפריים המושלם בו היא חוטפת גל של מים לפנים בהילוך איטי.

ג'ני דנסון בשיתוף אלקליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully