וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמניות הישראליות ממשיכות לדהור: אביטל לנגר מככבת באתר של זארה

23.11.2017 / 10:24

החיפאית היפהפיה בת ה-16, שסומנה אצלנו כהבטחת השנה, הצטלמה ללוק-בוק החורפי של זארה, לאחר שנציגים מטעם הרשת הספרדית ראו אותה בשבוע האופנה בניו יורק וביקשו ללהק אותה אליהם

אביטל לנגר באתר הרשמי של זארה. צילום מסך, אתר רשמי
טסה לצילומים בלה קורוניה. לנגר מדגמנת את פריטי החורף/אתר רשמי, צילום מסך

אחרי דורית רבליס לטופשופ, סופי מצ'טנר לאורבן אאוטפיטרס ושון לוי למותג-העל קלואה, כעת דוגמנית ישראלית נוספת מביאה לנו ריספקט נוטף סטייל. אביטל לנגר בת ה-16 מחיפה התגלתה בלוק-בוק של קולקציית חורף 2017/18 באתר הרשמי של זארה. נציגים מטעם הרשת הספרדית ראו אותה בספטמבר האחרון על מסלולי התצוגות בשבוע האופנה הניו יורקי, פנו אל סוכנות הדומנות המייצגת אותה באירופה, וליהקו אותה לצילומים שהתקיימו באוקטובר בעיר הספרדית לה קורוניה.

המראה הכובש של לנגר כולל תווי פנים מהפנטים עם גבות טבעיות שנשים יעבדו קשה מאוד כדי להשיג, בשילוב יופי מתקתק ופוטנציאל לורסטיליות במעבר שבין מראה נערי ותמים ללוק נשי ואדג'י - שעובדת ממש טוב בצילומים.

אביטל לנגר באתר הרשמי של זארה. צילום מסך, אתר רשמי
זה היה חודש מוצלח במיוחד עבור הדוגמניות הישראליות/אתר רשמי, צילום מסך

את השבוע הראשון לשנת הלימודים היא בילתה כאמור בפאשן וויק של ניו יורק. בזמן שחבריה במגמות ביולוגיה ותאטרון בכיתה י"א התמודדו מדי בוקר עם החזרה המבאסת לשגרה, היא פתחה את הבוקר שלה בריצה קלילה בסנטרל פארק וסיימה את היום בצעידה על מסלולי תצוגות אופנה נחשקות, כולל זאת של מעצבת-העל דיאן פון פירסטנברג.

את טבילת האש שלה בליגה הבינלאומית היא עשתה כבר באוקטובר שנה שעברה, בהיותה בת 15 בלבד - כשהתצוגה הראשונה שלה אי פעם מעבר לים היתה של לא אחר מאשר בית האופנה היוקרתי מיו מיו, במסגרת שבוע האופנה של מילאנו, לצד הסופרמודלס ג'יג'י חדיד, אנה איוורס וטיילור היל. לנגר מיוצגת על ידי רוברטו בן שושן ורותם גור לסוכנות R&R, ובחו"ל היא חתומה בסוכנויות הדוגמנות הנחשקות עלית ניו יורק, וומן פריז וסטורם לונדון. בארץ היא השתתפה בקמפיינים של איל מקיאג' ופקטורי 54.

עוד באותו נושא

דורית רבליס תוביל את הקמפיין העולמי של רשת טופשופ

לכתבה המלאה
אביטל לנגר באתר הרשמי של זארה. צילום מסך, אתר רשמי
יכולה לזגזג בקלות בין מראה נערי ותמים ללוק נשי ואדג'י/אתר רשמי, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully