וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפסיקי להאמין לפייק ניוז ותתחילי לעשות את הדבר הנכון עבורך

29.4.2018 / 8:14

שתיית מים תספק לעור הפנים את כל הלחות שהוא צריך. רק מגבונים להסרת איפור מנקים את העור ביעילות. באמת? אנחנו כאן כדי לנפץ לך כמה מהמיתוסים הנפוצים ביותר

אישה מנפצת קיר סכוכית. ShutterStock
הגיע הזמן לנפץ כמה אגדות אורבניות בקשר לטיפוח שלך/ShutterStock

רוב הנשים יודעות דבר או שניים על טיפוח, יופי ומודעות לקשר בין הסרת איפור בלילה לעור פנים טוב יותר בבוקר. אבל מה לגבי דברים שאנחנו שומעות בכל מקום, טיפים שאנחנו מקבלות מחברות או "עובדות" שאנחנו קוראות באינטרנט? אנחנו כאן כדי לנפץ לך כמה מהמיתוסים הנפוצים ביותר, שלמרות הביטחון בנכונותם הם לא יותר מסתם אגדה אורבנית.

מיתוס: שתיית מים תספק לעור הפנים את כל הלחות שהוא צריך

לא נכון. אין ספק ששתיית מים חשובה וכולנו צריכים להקפיד עליה. שתייה מסייעת ליצור עור פנים קורן וזוהר, אך לבדה אינה מספיקה. זוהר עור הפנים תלוי גם בקומפוזיציה של העור ויכול להשתנות בין אחת לשנייה. בעוד אחת תיהנה מעור פנים קורן ללא כל עזרה, אחרת תסבול מעור יבש ועמום גם אם תקפיד על שתיית מים בכל שעה.

מה כן עוזר? קרם לחות מטפח את העור ומעניק לעור את הלחות שהוא באמת זקוק לה. הקפדה על מריחה של קרם לחות חשובה לא פחות משתיית מים מרובה וסדירה. קרם לחות מעניק לעור את הלחות שהוא צריך, ובנוסף מספק קומפלקס הרגעה שמגן על העור ומרגיע גירויים שנוצרים עקב נזקים סביבתיים.

אישה שותה מים. ShutterStock
לשתות מים זה חשוב ובריא, אך צריך להשתמש גם בקרם לחות כדי לשפר את מראה עור הפנים/ShutterStock

מיתוס: מגבונים להסרת איפור מנקים את העור ביעילות וביסודיות

לא נכון. מגבונים להסרת איפור יעילים בניקוי הפנים לאחר יום ארוך ויכולים להתמודד לעיתים גם עם איפור עקשן במיוחד, אבל הם מנקים את הפנים באופן שטחי בלבד. בין אם את נוטה להתאפר או לא, העור שלך חשוף לגורמים כמו אבק ופיח שיכולים לסתום את הנקבוביות ולגרום לגירויים. עורך חשוף יום יום לזיהום אוויר, וכדי לטפל בו נכון את חייבת לנקות את העור מדי יום ניקוי מעמיק.

מה כן עוזר? אין תחליף לניקוי יסודי של עור הפנים לפני השינה. זה יכול להיות בעזרת מי פנים, ג'ל, סבון או מוס, העיקר שהעור שלך יהיה נקי ורענן, מוכן לספוג אליו תכשירי הזנה שיעבדו בזמן שאת ישנה.

מיתוס: עור שומני לא זקוק לקרם לחות

לא נכון. כשמחפשים קרם לחות חשוב להתאים את הקרם הנכון לצרכים האישיים של העור שלך.

מה כן עוזר? תחליב לחות נטול שומן לעור שמן ובעייתי, יאזן את פעילות בלוטת החלב, יספח את עודף השומן מעומק הנקבובית ויעניק מראה מאט לאורך זמן. לא משנה אם העור שלך שומני, יבש או מעורב, את צריכה להשתמש בקרם לחות מתאים כדי לאזן את הלחות בעורך ולהרוות אותו. ההבדל הוא בסוג קרם הלחות שאת צריכה.

מיתוס: סרום עוזר לעור לספוג קרמים

לא מדויק. סרום אכן מונח על הפנים לפני קרמים, אבל שני תכשירי הטיפוח פועלים בצורה שונה , ותפקיד הסרום אינו "לעזור" לעור לספוג את הקרמים: הוא נועד להחדרת מרכיבים פעילים לעומק העור, באמצעות מולקולות קטנות הנספגות ביעילות ועובדות במישורים שונים מתחת לקרם הפנים. שלא כמו הסרום, קרם הלחות שלך נועד להגן על העור ולתת לו לחות במהלך היום, או לטפל בו במהלך הלילה.

מה כן עוזר? הקפדה על סדר הנחה נכון, שימוש עקבי בקרם לחות במהלך היום והלילה ובחירה נכונה של סרום איכותי ומתקדם. לנקום, למשל, מציעה את סרום ג'ניפיק המבוסס על מחקרים מעמיקים מהעולם הגנטי והביולוגי. הסרום מזרז את ייצור החלבונים בעור, המסייעים בין היתר לטיפול בסימני הגיל, ומשחרר תמצית של חומרים פעילים ובהם ויטמין סי, מינרלים, תמציות צמחים וחומצה הילארונית הנספגים היטב בעור ומזינים אותו.

קרם ז'ניפיק של לנקום. יחצ,
ריכוז גבוה של מרכיבים שחודרים לעומק העור. סרום ג'ניפיק של לנקום/יחצ

מיתוס: קרם אנטיאייג'ינג לגיל מבוגר הוא הפתרון הטוב ביותר לסימני גיל ראשונים

לא נכון. קרם אנטיאייג'ינג המיועד לעור בוגר בגילאי 50+ לא נותן מענה טוב יותר לסימני גיל ראשונים של גילאי 30+. סדרות טיפוח שונות מיודעות להתאים לצרכים הספציפיים של כל אחת, בהתאם לקבוצת הגיל או לסוג העור שלה.

מה כן עוזר? אם את רוצה לתקוף סימני גיל ראשונים כמו קמטוטים סביב העיניים או כהויות השתמשי בסדרות אנטיאייג'ינג המיועדות לגילך, ולא לסדרות המיועדות לגיל מבוגר. סדרות לעור בוגר יותר, לדוגמה, עלולות להביא לך דווקא את התוצאה ההפוכה - להכביד על העור ואפילו לגרום לגירויים.

ג'ני דנסון בשיתוף לנקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully