וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט מייגן מרקל נולד: המעיל והשמלה שלבשה בהכרזת האירוסים אזלו מהאתרים

28.11.2017 / 12:30

אחרי "אפקט קייט", מתחיל "אפקט מייגן": מעיל הטרנץ' הלבן של המותג הקנדי ליין דה לייבל, ושמלת הצמר הירוקה של המותג האיטלקי P.A.R.O.S.H - גרמו להיסטריה ונחטפו מיידית. ומי עיצב לה את הטבעת המנצנצת?

רויטרס

בווידיאו: הארי ומייגן ביום ההודעה על האירוסים המלכותיים.

הוא אולי נחשב לילד הרע במשפחת המלוכה הבריטית, והיא לא בריטית, ולא ממוצא אריסטוקרטי, אבל רוטינת ההודעה על אירוסיהם של הנסיך הארי ומייגן מרקל קודם כל הייתה בהתאם למסורת; ארמון קנסינגטון הודיע רשמית על האירוסים ומועד החתונה, אחר-כך המאורסים הטריים העניקו לתקשורת פוטו-אופ בגני הארמון, ומאוחר יותר הם התיישבו לראיון לטלוויזיה. מזכיר משהו? בהחלט. את וויליאם וקייט ב-2010 ושנים קודם את הוריו של הארי, צ'ארלס ודיאנה, והרבה הרבה קודם, את סבתו וסבו של הארי, המלכה והנסיך פיליפ (רק בלי ראיון הטלוויזיה).

הצעת הנישואים עצמה התקיימה בתחילת החודש, אחרי שהארי ביקש את רשות המלכה (כמספר 5 לכתר הבריטי, עליו לקבל את רשותה להינשא) ואת רשותם של הוריה של מייגן. הכלה לעתיד התרגשה במעמד הצעת הנישואים ואמרה "כן" עוד לפני שהנסיך סיים לומר את מה שתיכנן לומר.

הנסיך הארי, מייגן מרקל. GettyImages
זנחה את הסגנון של הנערה הקליפורנית לטובת ביגוד אלגנטי. מייגן מרקל והנסיך הארי אמש בהכרזת האירוסים/GettyImages

השחקנית האמריקאית בת ה-36, מסתבר, ניחנה לא רק ביכולת להקסים נסיכים, אלא גם בחוש אופנתי מצוין. סגנון קליפורניה-גירל שלה (ג'ינסים מהוהים, שמלות כתפיות קלילות, גופיות וכפכפי אצבע) נותר מאחור לטובת ביגוד אלגנטי, נשי ומחמיא. והביגוד שלה אתמול, יום משמעותי ביותר בחייה החדשים כבת למשפחת המלוכה הבריטית, הוא דוגמא טובה לכך.

בזמן הטיול הפוטוגני בגני ארמון קנסינגטון מייגן לבשה מעיל לבן בגזרת טרנץ' ללא כפתורים של ליין דה לייבל, מותג קנדי המתמחה בביגוד צמר אלגנטי, ונעלה נעלי זמש בגוון ניוד עם עקבי סטילטו ושרוך מוצלב של אקוואזורה, מותג נעלי יוקרה איטלקי שנוסד ב-2011. בראיון לטלוויזיה הבריטית מייגן לבשה שמלת ערב מצמר מעורב חושפת כתפיים עם קשירת מתניים של P.A.R.O.S.H, מותג איטלקי הפועל מאז שנות ה-80 ומציע ביגוד בהשראת וינטג' מחומרי איכות. המעיל והשמלה אזלו מאתרי המכירות. קבלו את "אפקט מייגן" שללא ספק עוד ימשיך להתקיים ממש כמו "אפקט קייט".

מייגן גם הציגה כמקובל את טבעת האירוסים שלה. הטבעת, שעוצבה על ידי הנסיך הארי עצמו, משובצת בשלושה יהלומים - אחד מבוטסואנה, אפריקה, שם נפשו השניים לאחרונה לרגל יום הולדתה של הכלה לעתיד, ועוד שני יהלומים מהאוסף של הנסיכה דיאנה.

עוד באותו נושא

תמונות ארכיון חושפות את מייגן מרקל בפוזות לא ייצוגיות

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טרנץ' קשירה. מעיל של ליין דה לייבל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגזרת חובקת גוף וחושפת כתפיים עם קשירה. שמלת P.A.R.O.S.H/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זמש, ניוד וסטילטו. נעלי אקוואזורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully