וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודל לחיקוי: האף של מייגן מרקל הפך למבוקש ביותר בניתוחים פלסטיים

29.11.2017 / 11:54

מומחים ברפואה פלסטית שבחנו תמונות עבר של מי שתינשא בקרוב לנסיך הארי, קובעים כי היא עברה ניתוח אף, הזריקה בוטוקס והגדילה את החזה, לצד הלבנת שיניים והחלקת השיער. לאחרונה הדיחה הנסיכה לעתיד את קים וקיילי מראש רשימת האפים המבוקשים בניתוחים, והתופעה תלך ותתעצם

הנסיך הארי ומייגן מרקל בעת ההודעה הרשמית על אירוסיהם, ארמון קנסינגטון, לונדון, נובמבר 2017. GettyImages
"האף לא מושלם. מהפרופיל רואים שיש לה גבנונית קטנה". מייגן והארי בהכרזה על אירוסיהם/GettyImages

מאז פרסום דבר הרומן שלה עם הנסיך הארי, מייגן מרקל הפכה לאובססיה תקשורתית, והיא מעניינת במיוחד את מדורי האופנה והיופי. מסתבר שאחת העם שכבשה את לבו של הנסיך הבריטי נתפסת בעיני רבים כמודל חיקוי בכל הנוגע לבחירות הסטייל והטיפוח שלה. החל מהביגוד ועד לתכשירי הקוסמטיקה שהיא אוהבת, הכל הפך להיות מסוקר במדורי אופנה, בבלוגים וברשתות החברתיות. ועם ההודעה הרשמית על אירוסיה להארי - הביקוש לכל מה שקשור למייגן בשיאו. כעת מסתמן שגם האף שלה הוא פיצ'ר פופולרי.

על פי טיעונים עיקשים, האף של מרקל נותח אי שם בסביבות 2010, והיא גם הגדילה את החזה בנקודה מסוימת. מומחים ברפואה פלסטית שבחנו תמונות שלה אמרו לא פעם שהאף שלה בעבר היה רחב ופחוס יותר, והחזה שלה היה במידת קאפ B, ואילו היום האף שלה סולד ומעודן יותר והחזה נראה יותר כמו בגודל קאפ C.

כמו כן, נראה שהיא החליקה את השיער שהיה במקור מתולתל (כפי שהוא נראה בתמונות ילדות שלה), הזריקה בוטוקס וחומרי מילוי, והלבינה את שיניה. אבל מה שהפך להיות להיט בקרב מי שמתכננות שיפוץ פנים באמצעות הליך פלסטי, הוא כאמור האף שלה.

מייגן מרקל בעת ההודעה הרשמית על אירוסיה לנסיך הארי, ארמון קנסינגטון, לונדון, נובמבר 2017. GettyImages
"קשה להבחין בגבנונית מקדימה". מרקל מהזווית החזיתית/GettyImages

"נראה שהיא עברה הליך פלסטי באף ובנחיריים", אמר לנשיונל אנקוויירר ד"ר סטפן גריפקה, מנתח פלסטי מקליפורניה. "גשר האף צומצם, ונעשו נסיונות לעדן את הקצה, מה שנעשה על-ידי פיסול סחוס האף. מהזווית החזיתית זה נראה כמו תוצאה יפה".

ד"ר גריפקה לא לבדו בכל הנוגע לתוצאת שיפוץ האף של מרקל. מומחים ברפואה פלסטית המנהלים קליניקות מעידים כי לפני כחצי שנה החלה תופעת הביקוש ל"אף של מייגן מרקל", והיא התעצמה בכל פעם שהיה סיקור חדש של השחקנית והנסיך שלה. כעת כשברור לכל שמייגן תהיה חלק ממשפחת המלוכה הבריטית ותהפוך להיות נסיכה (או דוכסית), התופעה מתעצמת. כולן רוצות אף כמו שלה, מה שנתפס כמשהו בר השגה. אחרי הכל, היא עצמה השיגה את המראה הודות לניתוח פלסטי.

"יש לה אף די יפה, אבל אני חושב שהיופי הוא בכך שהוא לא מושלם. מהפרופיל רואים שיש לה גבנונית קטנה שקשה להבחין בה מקדימה", אמר ד"ר סטיבן ט. גרינברג, מנתח פלסטיקה המבוסס בניו-יורק, למגזין Allure. הוא גם הוסיף שהנסיכה לעתיד הדיחה את קים קרדשיאן וקיילי ג'נר מראש דירוג האפים המבוקשים, והשפעתה על טרנדים בפלסטיקה רק צפויה לצמוח.

עוד באותו נושא

המעיל והשמלה שלבשה מייגן מרקל אזלו מהאתרים

לכתבה המלאה

מייגן מרקל ואבולוציית האף המבוקש: 1999-2017

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully