וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תגנוב לה את הרעם? קייט מידלטון בהופעה ראשונה מאז הכרזת האירוסים

29.11.2017 / 16:11

על רקע הפסטיבל סביב מייגן מרקל, ברונטית אחרת - אחת שכבר צברה ניסיון כבת מלוכה - מקסימה את האומה הבריטית ומאחלת מזל טוב לגיסה. והיא עושה זאת בשמלה מנוקדת של המעצבת קייט ספייד, שחושפת בייבי-באמפ קטנה

רויטרס

בווידיאו: קייט מידלטון בביקור במוזיאון פאונדלינג בלונדון.

ובינתיים בקצה השני של הבירה, ברונטית אחרת - אחת שכבר צברה ניסיון כבת מלוכה - מקסימה את האומה ומאחלת מזל טוב לגיסה הנסיך הארי ולבחירת לבו מייגן מרקל. באותו יום בו הוכרזו אירוסי הזוג הצעיר, ביקרה קייט מידלטון בעמותה למען ילדים בבירה הבריטית.

אנשי התקשורת שציפו לה כמובן שאלו את דעתה על החדשות הטריות: "וויליאם ואני מתרגשים מאוד. אלו חדשות נהדרות. זה זמן של אושר לכל זוג ואנו מאחלים להם מזל טוב ומקווים שהם ייהנו מהרגע השמח הזה", היא אמרה בנימוס. קייט והנסיך וויליאם התארסו באוקטובר 2010 והודעה רשמית על כך נמסרה לתקשורת ב-16 בנובמבר באותה השנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדום יין. קייט בעקבי זמש וארנק בצבע תואם/מערכת וואלה!, צילום מסך

העמותה בה ביקרה קייט ממוקמת במוזיאון פאונדלינג הסוקר את ההיסטוריה של פאונדלינג הוספיטל, בית ילדים שנוסד ב-1739 ופעל לרווחתם הבריאותית והחינוכית של ילדים זנוחים. היא לבשה שמלת ערב שחור-לבן מנוקדת של המעצבת קייט ספייד, הכוללת שלושה כפתורים מטאליים קדמיים, פסים בקצות השרוולים ובקו המכפלת שהגיעה קצת מעבר לברך, וגם חגורת פסים שהדגישה בייבי-באמפ קטנטנה.

השיער שלה היה פזור ועוצב במראה גלי-קופצני. האם לשניים האלגנטית נעלה נעלי סירה מזמש בגוון יין של ג'יאנביטו רוסי ואחזה בארנק של מולברי בגוון תואם. האיפור שלה, שפתי ניוד, סומק אפרסק וצללית חומה, היה מינימלי.

עוד באותו נושא

מידלטון החדשה: המעיל והשמלה של מייגן מרקל אזלו מהאתרים

לכתבה המלאה
מימין: טבעת האירוסים של קייט מידלטון (לשעבר של הנסיכה דיאנה); משמאל: טבעת האירוסים של מייגן מרקל. GettyImages
מימין: טבעת האירוסים של קייט/GettyImages

היא כמובן ענדה את טבעת האירוסים שלה, שהייתה כידוע טבעת האירוסים של הנסיכה דיאנה המנוחה, אמם של הנסיכים וויליאם והארי. הטבעת - הכוללת אבן ספיר אליפטית במרכז ו-14 יהלומים מסביב - היא מתוצרת מותג התכשיטים הבריטי הוותיק ג'רארד אנד קו, והיא הוענקה לה על-ידי אביהם, הנסיך צ'ארלס, ב-1981. וויליאם, מס' 3 לכתר הבריטי ומלך בריטניה לעתיד, ירש את הטבעת והעניק אותה לקייט עם אירוסיהם.

הארי, שעיצב בעצמו את טבעת האירוסים שהעניק למייגן, בחר בסגנון טרילוגיה - יהלום אחד מבוטסואנה, אפריקה, שם הוא ומייגן נפשו לא מזמן לרגל יום הולדתה ה-36, ועוד שני יהלומים מהאוסף של הנסיכה דיאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully