וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו חיים בזמנים מופלאים: מוצרי הטיפוח הכי מוצלחים שניסינו לאחרונה

שירלי אכסלרוד

3.12.2017 / 9:29

איך העולם לא עצר מלכת והצדיע לקונצרן היופי שהמציא את המייק-אפ המושלם? השאלה רלוונטית גם בנוגע לקונסילר המשובח ביותר שפגשנו מזה זמן, לתחליב שהוא שיקוי קסמים, למלכת המסקרות וללהיטים נוספים. המדור בספיישל המלצות ופרגונים

קארה דלווין, סוקי ווטרהאוס וג'ורג'יה מיי ג'אגר בהפקת אופנה של ווג בריטניה, גיליון אפריל 2015. Mario Testino לווג בריטניה, מערכת וואלה! NEWS
קארה דלווין, סוקי ווטרהאוס וג'ורג'יה מיי ג'אגר בהפקת אופנה של ווג בריטניה, גיליון אפריל 2015/מערכת וואלה! NEWS, Mario Testino לווג בריטניה

קרם לחות ומייק-אפ BIY של קליניק

קרם לחות לפנים עם מייק אפ לפי פיגמנטציה של קליניק. יח"צ חו"ל,
לא נגזים אם נאמר שמדובר ביציאה גאונית במיוחד/יח"צ חו"ל

אשרינו שזכינו לעמוד מול ה-BIY של קליניק ולומר: אנחנו חיים בזמנים מופלאים. לא נגזים אם נאמר שבקטגוריה הספציפית הזאת, מדובר ביציאה גאונית במיוחד. טיפות פיגמנטים שמתערבבות עם קרם הלחות ויוצרות יחד איתו את המייק-אפ המושלם. לוקחים קצת מהקרם ליד, מנערים טוב את נוזל הפיגמנטים ומוסיפים טיפה אחת לכיסוי שקוף, ושתיים או שלוש לכיסוי בינוני או מלא. מערבבים על כף היד כמו חומוס תוצרת בית, והתוצאה שמתקבלת היא אושר לכל מי שהקדישה חיים שלמים כדי למצוא את המייק-אפ האחד שלה: לחות מדויקת, מריחה פשוטה (גם האצבעות יספיקו), כיסוי בדיוק בדרגה שבחרת, ואחיזת שטח חסרת פשרות. מושלם, מומלץ וכל יתר הסופרלטיבים שאפשר להעלות על הדעת.

קליניק, BIY, מחיר: 125 שקלים. להשיג ב-6 גוונים.

מסקרה של לוריאל פריז

מסקרה של לוריאל פריז. יח"צ חו"ל,
ריסים מופרדים במקסימום, מונפים אל על בעדינות רבת טעם, ללא גושים וללא עיני דביבון/יח"צ חו"ל

מפה לשם הפכה לוריאל פריז למלכת המסקרות, והיא מוכיחה שוב ושוב שמוצר מעולה לא חייב לבוא עם תג מחיר מופרך. המסקרה החדשה שלה אמנם מבטיחה "נפח עוצמתי, שחור ומפתה מאי פעם", אבל מייצרת תוצאה סולידית, נקייה ומוצלחת פי אלף: ריסים מופרדים במקסימום, מונפים אל על בעדינות רבת טעם, ללא גושים וללא עיני דביבון בסיומו של יום ארוך. הידית נוחה לניהול, המברשת מגיעה בדיוק בעובי הנכון, וההסרה פשוטה - שני וישים של מסיר איפור סטנדרטי, וכל הטוב הזה יורד בלי שפשופים. מוצלחת במיוחד.

לוריאל פריז, VOLUME MILLION LASHES FATALE, מחיר: 75 שקלים.

קונסילר של בובי בראון

קונסילר של בובי בראון. יח"צ חו"ל,
נצמד לעור ומייצר הסוואה כאילו חייו תלויים בכך/יח"צ חו"ל

אחת הדילמות הידועות שמזמנים החיים המודרניים היא הצורך לבחור בין חצ'קון לבין ערימת קונסילר בצקית מעליו, שכאילו צווחת: "היי! תראו מה יש פה למטה!". פתרון ראוי לעניין המטריד הזה מגיע מחברת בובי בראון, שמנפיקה את הקונסילר המשובח ביותר שפגשנו מזה זמן: הוא אמנם מיועד במקור לכיסוי כהויות מתחת לעיניים, אבל עובד טוב על כל זוועה שנתפסה על הפנים, מפצעון ועד כתם פיגמנטציה. המרקם שלו סמיך ומרוכז מאוד, כך שדי בכמות מזערית לכיסוי מצטיין, אבל בניגוד לחומרי הסוואה סמיכים אחרים, הוא דקיק ובלתי נראה, נצמד לעור כאילו חייו תלויים בכך, ומייצר הסוואה מושלמת.

בובי בראון, Instant Full Cover Concealer, מחיר: 175 שקלים. להשיג ב-15 גוונים.

פריימר של שיסיידו

קרם של שיסיידו. יח"צ חו"ל,
מארגן את העור מחדש בשניה ורבע/יח"צ חו"ל

רוב ההתנסויות הקודמות שלנו עם פריימרים הסתיימו במפח נפש – תחושת ציפוי סיליקוני לא נעימה, מפגש משולש בעייתי בין הפריימר לקרם ולמייק-אפ, נקבוביות סתומות, ומראה מאט על גבול הפירורים. ואז נכנס לחיינו התחליב של שיסיידו, שמארגן את העור מחדש בשניה ורבע: מדובר במין שיקוי קסמים שמורחים דווקא אחרי האיפור, המצליח לטשטש נקבוביות, לשתות שומן יתר, ולהחליק את כל מה שתחתיו במעין פיניש רך ומעודן. הבקבוק הקטן נדחף לכל תיק, כך שאפשר בקלות לתחזק מראה של נסיכה אירופאית גם בשירותים של התאגיד.

שיסיידו, SMART FILTERING SMOOTHER, מחיר: 145 שקלים.

שפתונים של אליזבת ארדן

שפתונים של אליזבת ארדן. יח"צ חו"ל,
לחות יתרה, מרקם משיי ומריחה מופלאה/יח"צ חו"ל

סדרת השפתונים החדשה של אליזבת ארדן היתה יכולה להיכנס בקלות להיכל התהילה של החודש, בזכות המארז האלגנטי שנפתח בהחלקה קלה על הלוגו. אך איננו אווזות פותות שנפלו בפח המיכל הנאה! השפתון עצמו, במרקם ג'ל קריר, שווה בפני עצמו. הוא מצטיין בלחות יתרה, מרקם משיי ומריחה מופלאה. גוון השזיף, שנראה בתחילה כהה ומצריך יד מיומנת במיוחד, התגלה כשקפקף על גבול הקז'ואלי, ויחסית לרכותו הוא עמיד באופן סביר.

אליזבת ארדן, Gelato Crush Color Collection, מחיר: 180 שקלים.

קרם פילינג של גרלן

קרם פילינג של גרלן. יח"צ חו"ל, אתר רשמי
יוצר עור זוהר ומלוטש כאילו חזרתן מחופשה בקריביים/אתר רשמי, יח"צ חו"ל

ולמוצר הערמומי ביותר של העונה: הוא מתחיל כג'ל שקוף, ענוג וריחני, ומסיים את הערב כמכונת שיוף שתארגן לכן מחדש את הפרצוף. הפילינג ללא גרגירים של גרלן נמסר לנסיינית שמכורה לתחושת הניקיון שאחרי קרצוף יסודי, ואלוהים יודע שיש לה מה לנקות. היא מרחה את הג'ל כמסכה כמעט בלתי נראית, המתינה 10 דקות, ואז עיסתה על הפנים עם טיפה מים. התוצאות היו מפתיעות: העור היה חלקלק ומלוטש במקסימום, מיני גבשושיות נעלמו כלא היו, והנקבוביות זהרו כאילו חזרו מחופשה בקריביים. סופר מוצלח, ובמחיר שכזה לא היינו מצפים לפחות.

גרלן, GOMMAGE DE BEAUTE, מחיר: 300 שקלים ל-75 מ"ל.

בושם של דולצ'ה וגבאנה

בושם של דולצ'ה וגבאנה. יח"צ חו"ל,
עושה נעים למי שנכנס אחרייך למעלית, אך לא חונק את מי שיושב לידך/יח"צ חו"ל

נסיינית בררנית וכל שוכני האופן ספייס שבו היא עובדת היו מרוצים מאוד מהבושם החדש של דולצ'ה וגבאנה – שושן, וניל ותפוז התחברו יחד לריח נקי, רענן, מתקתק אבל לא מאוד, נשי אבל בדיוק במידה הנכונה, מהזן שעושה נעים למי שנכנס אחרייך למעלית, אך לא חונק את מי שיושב לידך. רב עונתי, יתאים לכל שעות היום, וגם אמא שלך ואחותך הקטנה ישמחו לחלוק בו.

דולצ'ה וגבאנה, The One, מחיר: 370 שקלים ל-100 מ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully