וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד הוא סגול: חברת פנטון מכריזה על הצבע שישלוט ב-2018

12.12.2017 / 8:02

חדי העין בטח כבר שמו לב לגוון המחשמל על מסלולי תצוגות האביב של גוצ'י, מארני ובלנסיאגה. תגידו ביוש לתכלת, לוורוד ולירוק ששלטו פה בשנים האחרונות, כי סגול-אולטרה עומד לתת את הטון בכל תחומי הלייפסטייל. אז מדוע נבחר דווקא הצבע הזה, ואיך משלבים אותו במלתחה?

לוק בצבע סגול על מסלול התצוגה של ג'וצי לאביב 2018 - אולטרה ויולט. אתר רשמי,
תכונה שמיוחסת לסגול היא אופטימיות - משהו שמאוד חסר לעולם כרגע. טוטאלוק סגול בתצוגת אביב 2018 של גוצ'י/אתר רשמי

במסגרת סיכומי 2017 ואתחול המערכת לקראת 2018, הגיע הזמן הזה שבו חברת פנטון מכריזה על הצבע שייתן את הטון בתחומי הלייפסטייל לשנה הנכנסת. אז תגידו ביי ביי לתכלת ולוורוד מ-2016 (שתפסו חזק) ולירוק של 2017 - כי סגול-אולטרה עומד לכבוש אותנו בסערה. חדי העין בטח כבר שמו לב לרמיזות על קיומו של הגוון המחשמל על מסלולי אביב 2018 של גוצ'י, מארני, מוסקינו, מארק ג'ייקובס ובלנסיאגה.

אם שאלתם את עצמכם מהם שיעורי הבית שפנטון עושים על מנת להיחשב לאוטוריטת הצבעים המרכזית שכולם נסמכים על בחירותיה, אז ככה זה עובד: עשרה טרנדולוגים נשלחים לשוטט בכל העולם על מנת לקבל סימנים או הכוונות מהיקום בנושאי מזון, מכוניות, קוסמטיקה, אופנה ועיצוב. לאחר מכן הם נפגשים לישיבת סיעור מוחות, ומציגים את הממצאים והמסקנות. השנה הם הסכימו על סגול-אולטרה, וציינו בנוסף ש"אולטרה-ויולט" הוא שם של ארגון שנלחם בסקסיזם ואלימות כלפי נשים - נושא רלוונטי וחשוב עליו ניתן להסכים ללא עוררין.

הסגול המחשמל מביא ערכים של "חשיבה מקורית, כושר המצאה וחזון", ציינה ליאטריס אייזמן, המנהלת הקריאטיבית של פנטון, בראיון למגזין טיימס, והוסיפה שהארכיטקט המפורסם פרנק לויד רייט היה נוהג ללבוש שכמיה סגולה על מנת לקבל השראה ליצירותיו. עוד דמות מפורסמת שהייתה מזוהה עם הגוון הוא המוזיקאי המנוח פרינס, שאף קיבל צבע על שמו בפנטון לאחר מותו. תכונה נוספת שמיוחסת לסגול היא אופטימיות, וזה משהו שמאוד חסר לעולם בתקופה זו. "זה באמת ראי למשהו שיש בו צורך כעת", אמרה בנוסף לורי פרזמן, סמנכ"לית בפנטון, "רצינו לבחור במשהו שנותן מסר של תקווה ותקומה".

ועכשיו לתכלס: איך משלבים סגול-אולטרה במלתחה?
כצבע דומיננטי הוא מסתדר מצוין עם כל גוון אחר שתעלו על הדעת - מהכחולים דרך השחורים עד לניגודיות מוחלטת עם צהוב וירוק. בנוסף, הוא גם מחמיא לכל גווני העור. שווה להתחיל להתאמן.

עוד באותו נושא

הקדמנו את זמננו: סגול אולטרה בהפקת אופנה בהשראת הסבנטיז

לכתבה המלאה

סגולים על המסלולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully