וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עץ אשוח, ברק או גל? טרנד עיצוב הגבות יוצא משליטה

12.12.2017 / 11:50

הגבות העבות והמבולגנות שהשתלטו על הפנים שלנו בעשור האחרון, מפנות את המקום לטרנד החדש - גבות מעוצבות. מה בתפריט? גבות משובצות אבנים, גבות בצבעי הקשת או גבות קלועות לצמה. ואל תפספסו את הפרשנות של הביוטרית הקנדית לגבות חג המולד

גבות עיצוב חג המולד עץ אשוח טיילור אר. אינסטגרם, צילום מסך
כל מה שצריך זה ג'ל לגבות ואבנים צבעוניות. טרנד גבות חג המולד/צילום מסך, אינסטגרם

אנחנו אמנם לא ממש חוגגים פה את חג המולד, אבל האווירה לא פוסחת גם עלינו, ולכן גם הפרשנות החגיגית לטרנד הלוהט של השנה מתכננת לעשות עלייה. מדובר בגבות מעוצבות בהשראת עץ אשוח. כי אם אנחנו לא יכולות לקנות לנו אחד ולמקם אותו בסלון – לפחות נוכל להרגיש אותו קרוב לפנים שלנו.

בעשור האחרון תופסות הגבות הפרועות תאוצה. אנחנו כבר לא מדברות על גבות עבות, אלה שהשתלטו על הפרצוף שלנו והדיחו את הגבות הדקות של הניינטיז מראש הרשימה, אלא על גבות מבולגנות של ממש – כאלה שלא פגשו חוט, מספריים, פינצטה או שעווה תקופה ארוכה. 2017 לקחה את הגבות הפרועות צעד אחד קדימה, והגבות בסגנון עץ האשוח הן רק חלק קטן מהתופעה.

השוס האחרון, גבות חד המולד, הן פרשנות של טיילור R, אושיית ביוטי קנדית המתגוררת בהונג קונג, שהמדריך המצולם שלה עשה גלים בעולם. באמצעות ג'ל לגבות ואבנים צבעוניות השיגה טיילור את המראה הנוצץ. אלא שהיא רק קיבלה השראה משורה של עיצובים יוצאי דופן ששיגעו את הרשת בשנה החולפת – גבות ברק, גבות גלים, גבות צמה וגבות צבעוניות. זה הזמן לקבוע תור לגבנית שלכם, או סתם לחרוש את היוטיוב ולנסות לעמוד בקצב.

עוד באותו נושא

תמונות קשות: הכוכבות שזנחו את הפינצטה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully