וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילי ג'נר מוכרת ערכת מברשות איפור ב-360 דולר, והטוויטר משתגע

18.12.2017 / 8:21

"פיתחתי עבורכן את מברשות היוקרה המדהימות ביותר אי פעם, אני ממש מתרגשת!", כתבה ג'נר לעוקביה על המוצרים החדשים מבית מותג הטיפוח שלה "קיילי קוסמטיקס", וזכתה לשלל ביקורות, גיפים מזלזלים ועקיצות בנוגע לתמחור השערורייתי

אתר רשמי

בווידיאו: קיילי ג'נר משתעשעת על סט הצילומים בסטודיו של טרי ריצ'רדסון.

ערכה של 16 מברשות איפור מבית "קיילי קוסמטיקס", מותג הטיפוח של קיילי ג'נר, מעוררת סערה ברשת בעקבות תג המחיר שהוצמד לה: 360 דולר, שהם יותר מ-1,200 שקלים. "פיתחתי עבורכן את מברשות היוקרה המדהימות ביותר אי פעם, אני ממש מתרגשת!", כתבה ג'נר לעוקביה בטוויטר. "אי אפשר להשוות מברשות אמיתיות למברשות סינתטיות. קיים שוני בביצועים / באיכות / בהכל".

מכיוון שמדובר במחיר של יותר מ-20 דולרים לכל אחת ואחת מהמברשות שבערכה, הכוכבת עצמה התייחסה גם למחיר יוצא הדופן וכתבה שהיא מתכוונת לשווק בעתיד קו מוצרים דומה זול יותר. אבל זה לא מנע מאומת הטוויטר לענות להודעה שלה בשלל ביקורות, גיפים מזלזלים ועקיצות בנוגע למחיר השערורייתי של הערכה, ולתהות האם יש לו כל הצדקה.

עוד באותו נושא

הכירו את הסטייליסטית שהפכה את קיילי ג'נר לחביבת מדורי האופנה

לכתבה המלאה

"בוקר טוב לכולם חוץ מלקיילי ג'נר, שחושבת שזה בסדר למכור לנו 16 מברשות מייק-אפ במחיר של 360 דולר ולא לומר לנו האם היא בהריון או לא", כתבה גולשת אחת. "אני מקווה שהמברשות הללו מגיעות עם ויי-פיי", הגיב לג'נר גולש אחר.

"אני מזמינה משטרה לכל מי שהוציא 360 דולר על מברשות המייק-אפ של קיילי ג'נר", הייתה תגובה של עוקבת אחרת, ואחת נוספת כתבה: "הדברים האלה נראים כאילו הם יוצרו משיער התחת של החתול שלי. ראיתי סטים טובים יותר במחיר של 20 דולר, ובלי הכתובית הייתי חושבת שאלה מברשות מ'הכל בדולר'".

"מקווה שהמברשות הללו מגיעות עם ויי-פיי"

"נראות כאילו נוצרו משערות התחת של החתול שלי"

חגיגה של גיפים

"אנחנו לא עשירים כמוך"

מברשות האיפור של קיילי ג'נר נמכרות במחיר 360 דולרים. צילום מסך, אתר רשמי
סט מברשות האיפור המדובר מתוך האתר של קיילי קוסמטיקס/אתר רשמי, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully