וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקיפות מלאה: 10 השמלות הכי סליזיות שראינו ב-2017

26.12.2017 / 0:01

מסתבר שהשימוש בחשיפת יתר עדיין לא מיצה את עצמו, ולא מעט כוכבות מצאו דרכים חדשות לטלטל את הגבול. אם ב-2016 החידוש היה להציג שסעים מוגזמים ולוותר על הלבשה תחתונה, את השנה הזו נזכור דווקא בזכות השימוש בה בדרכים לא קונבנציונליות

קנדל ג'נר בגאלת המט, ניו יורק, מאי 2017. AP
השמלות השקופות כיכבו על השטיח האדום. קנדל ג'נר והחוטיני הקטנטן במט גאלה, מאי 2017/AP
בלה חדיד מככבת ב-3 מתוך 10 השמלות החושפניות

כל בחורה שנמצאת בתחילת דרכה בעולם הבידור או האופנה כבר יודעת שלא משנה באמת כמה תוכן ועניין היא מספקת לעולם, כי המשימה המשלימה ליצירת כותרות תלויה לא פחות בבחירות לבוש מאתגרות ושומטות לסתות. 2017 הייתה ללא ספק השנה בה המושג סטייל עלה למחוזות חדשים, עם מגמת האופנה ה"כעורה" שגודשת את התעשייה באדיבות מותגי-על כמו גוצ'י ובלנסיאגה ובסיוע דור ההיפסטרים.

מנגד, מסתבר שהשימוש בחשיפת יתר עדיין לא מיצה את עצמו. עם קצת דמיון ותושייה, לא מעט כוכבות הצליחו למצוא דרכים חדשות לטלטל את הגבול בעזרת חשיפת עור, שקיפויות, מחשופים ופתחים סקסיים. ואם ב-2016 החידוש היה להציג שסעים מוגזמים ולוותר על הלבשה תחתונה, נראה שאת השנה הזו נזכור דווקא בזכות השימוש בה בדרכים לא קונבנציונליות. מצעד השמלות החשופות של 2017 כולל 10 לוקים שמתוכם שלושה נלבשו על ידי בלה חדיד - דוגמנית שבימים אלה מעוררת מחלוקת עזה בקרב הגולשים.

עוד באותו נושא:
בלה חדיד נגד הצהרת טראמפ: "אני תומכת בפלסטינים"
בלה חדיד מככבת בסרטון חושפני ומודה: "אני לא מרגישה בנוח מול מצלמות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully