וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חד קרן בטרנינג: קים קרדשיאן צבעה את השיער בכחול

25.12.2017 / 11:15

כוכבת הריאליטי ממשיכה לקדם בכל הכוח את הקולקציה החדשה של Yeezy, מותג אופנת הרחוב בעיצוב בעלה קניה ווסט. כעת על הפרק: פריטים חדשים בגוון אייס בלו, אותם היא משיקה בטוטאלוק כחול

אתר רשמי

בווידיאו: קים קרדשיאן מתארחת בתכניתה של אלן דג'נרס ולובשת פריטים מהקולקציה החדשה.

קים קרדשיאן לובשת Yeezy עם שיער כחול / תכלת. ספלאש
קים מגדילה ראש ומציגה טוטאלוק כחול-קרח, אמש בלוס אנג'לס/ספלאש

כשיש לך מותג משלך ואשתך היא קים קרדשיאן, אין לך צורך ביחסי ציבור או באנשי שיווק, כי יש לך בבית את הפרנזטורית הטובה ביותר. אחרי שבתחילת החודש דהרה כוכבת הריאליטי בת ה-37 בלא פחות משישה לוקים ביום אחד - כולם של Yeezy, מותג האופנה האישי של בעלה הראפר - כעת היא מגדילה ראש תרתי משמע, ומתאימה את צבע השיער לבגדים מהקולקציה החדשה.

אמש היא נצפתה בלוס אנג'לס עם שני ילדיה, נורת' וסיינט, כשהיא לבושה מכף רגל ועד ראש בפריטים בגוון כחול-קרח - חידוש מבית המותג שהתמקד עד כה בשחור, חום ואפורים למיניהם. המטרה העיקרית לקדם גם את מגפי Yeezy 350 התכלכלים, כשכל האמצעים כשרים.

עוד באותו נושא

שישה לוקים של Yeezy ביום אחד: קים קרדשיאן מתלבשת על בעלה

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן לובשת Yeezy עם שיער כחול / תכלת. ספלאש
דרך קלה במיוחד להשיג כותרות, גם אצלנו/ספלאש

לפני כשבועיים עלתה קים על המוקד של ציידי ההעתקות האופנתיים עם מותג הילדים kid supply המשותף לה ולבעלה. מה שזיכה אותה בכבוד המפוקפק היו שני דגמים בעלי שם ודמיון מחשיד לעיצובים של שניים מהמעצבים הכי מוערכים בתעשייה - "שמלת דמנה" ו"מעיל ריי", כשהריפרור הברור הוא לדמנה גווסאליה, מעצב המותג הבועט Vetements ובית האופנה בלנסיאגה, וריי קוואקובו, המעצבת האניגמטית שעומדת מזה 40 שנה מאחורי בית האופנה קום דה גרסון.

"אני אוהבת להכין פיסים שלא ראיתי בעיצובים לילדים", סיפרה קרדשיאן בראיון לווג לא מזמן, כשדיברה על הבייבי החדש יחסית של המשפחה, ובכך לתחושתה פטרה את עצמה מלתת הסברים בנוגע לגניבת עיצובים.

קים קרדשיאן, קניה ווסט. splash
משלבים ביזנס, פלז' משפחה וסטייל. קים וקניה/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully