וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגל גדות ועד מלניה טראמפ: הסלבס הכי יפים ונוצצים ב-2017

14.1.2018 / 8:00

המראה הטבעי של וונדר וומן הישראלית, הסגנון הזוהר של קים קרדשיאן, הסטייל המדויק של קניה ווסט והלוק הורס של הזוג בקהאם - קבלו את הסלבס שהראו לנו איך להראות נפלא בכל גיל ובכל סגנון, ואפילו מצאנו כמה מוצרי איפור וטיפוח בהשראתם, כדי שתוכלו לנסות את זה בבית

2017 הייתה השנה בה גבולות האיפור והטיפוח נפרצו ועל השטיחים האדומים ראינו אינסוף אפשרויות - החל מלוקים מעושנים ונוצצים, דרך איפור בסגנון ניוד בגווני מאט עם משחקי אור וצל ועד לגברים שלקחו את הטיפוח צעד אחד קדימה. השנה, הוכיחו הכוכבות בהוליווד שתמיד יש מה לחדש בגזרת האיפור והטיפוח.

לקראת השנה החדשה קבלו את את מצעד המטופחים, המטופחות, היפים והנוצצות של 2017 - הנשים, הגברים והזוגות שהראו לכולם איך להראות נפלא בכל גיל ובכל סגנון, ובעזרתה של שרית מוריץ, מנהלת הקוסמטיקה בסופר-פארם, אפילו נמצאו כמה מוצרי איפור וטיפוח בהשראתם, כדי שתוכלו לנסות את זה בבית.

0

אין ספק שהשנה האחרונה שייכת לוונדר וומן הישראלית. כשהיא מככבת באחד משוברי הקופות הגדולים של השנה, היא צעדה על השטיחים האדומים הגדולים בעולם בנונשלנטיות שכל כך מזוהה איתה ובמראה טבעי ונקי. אם את חושקת בסגנון האיפור הלא מתאמץ של גל השתמשי בפלטת הצלליות החומה של ג'ייד מסדרת VELVETEEN עם מגוון צלליות טבעיות בגימורים משתנים, שפתון שייתן נגיעה עדינה של צבע וכמובן המון ביטחון עצמי.

0

קים היא ההפך המושלם מהמקום הראשון שלנו אך בהחלט זו שמשאירה את כולנו בציפייה לקראת כל שטיח אדום. בעלה קניה נשאר נאמן לסגנון הספורטיבי והאיכותי שמזוהה עם ליין האופנה שלו: מטופח, מסודר אך לא מתאמץ – בין אם זה בלבוש, בגילוח מושלם, עם זקן מדויק ועור פנים זוהר. קים לעומתו ידועה באהבה לסגנון זוהר בגווני ניוד, כדי לקבל מראה דומה נסי את עיפרון STYLO 4 COLORS של קלרינס, עט ייחודי שמכיל 4 צבעים שמתאימים להדגשת העיניים, השפתיים והגבות. את הלוק המוזהב שלה את יכולה להשיג בעזרת הצללית המינראלית של קלרינס שיכולה לשמש אותך כהיילייטר, כבסיס נוצץ לגלוס בגוון טבעי ואפילו למחשוף.

קניה ווסט. GettyImages
מטופח, מסודר אך לא מתאמץ. קניה ווסט/GettyImages
0

הגברת הראשונה של ארצות הברית מראה לנו בכל פעם מחדש איך לשלב בין זוהר הוליוודי למראה מאופק אך מלא בסטייל. מלניה אוהבת מעצבי על, תמיד מקפידה על שיער מדויק ובעיקר ידועה בעור פנים מושלם בגוון אחיד ועיניים מעושנות בגווני אפור. סט הצלליות החדש של קלרינס הוא בדיוק בגוונים האהובים עליה - גווני חאקי קרירים בשילוב עם צבע פודרה עדין, לאינסוף אפשרויות איפור עיניים.

0

הם אולי לא הזוג המלכותי הרשמי של הממלכה אבל דייוויד וויקטוריה הם בהחלט הזוג היפה ביותר על השטיח האדום. דיייויד ידוע בתור חובב אופנה שנהנה לשנות תספורות ותסרוקות והיא אחת ממעצבות האופנה הגדולות בעולם, תמיד במראה אלגנטי ומחויט. לאחרונה דייוויד מציג לנו שיער משוך לאחור בקוקו בתוספת ווקס וויקטוריה לא מוותרת על עיניים מודגשות בעדינות וסומק טבעי. כדי להגיע ללוק שלה נסי סומק עדין והמון מסקרה שחורה שייתנו לך מראה מאופק עם נגיעה של סקסיות.

0
0

כבר שנים שניקול נראית נפלא על השטיח האדום, בין אם היא חוגגת את הגעתה לטלוויזיה עם הסדר "שקרים קטנים גדולים" או מלווה את בעלה, קית' אורבן, בטקסי המוזיקה, היא תמיד עושה עת זה במראה מלאכי ונקי. מייקאפ BB של אסתי לאודר למראה פורצלן עם כיסוי עדין, שפתון צ'אבי סטיק לתוספת צבע ושימר הם בהחלט מוצרי המפתח שיתנו גם לך מראה של שטיח אדום.

ג'ני דנסון בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully