וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהמלכה אליזבת לבשה בגד גוף נוצץ של גוצ'י: הממים האופנתיים של 2017

28.12.2017 / 17:00

הגיע הזמן שתעשיית האופנה תפסיק לקחת את עצמה כל כך ברצינות, כי קצת הומור לא יזיק פה, ובעזרת עבודת פוטושופ פשוטה אפשר לעשות דברים מעולים. מהפרצוף של טראמפ דרך הציצים של רירי ועד החלטורה של הארי ומייגן - הלהיטים שכבשו את הרשת

המלכה אליזבת לובשת בגד גוף של גוצ'י - לוק של ריהאנה, מם באינסטגרם. אינסטגרם, אתר רשמי
הכל התחיל מתמונה של ריהאנה. המלכה אליזבת דוהרת בגוצ'י/אתר רשמי, אינסטגרם

לפעמים אנחנו נזכרות שבגדים הם רק בגדים, והגיע הזמן להפסקה קלה מהרצינות שבה תעשיית האופנה לוקחת את עצמה. קצת קלילות והומור לא יזיקו פה, וכשגזרת הסטייל מרחיבה את הגבולות של עצמה למחוזות חדשים במהירות מסחררת, יש מי שעם קצת פוטושופ מציב מראה ומשקף את הדברים באופן מדויק וקורע מצחוק.

ב-2017 נשטפו הרשתות החברתיות בממים שמגחיכים צילומי אופנה באמצעות הצבתם בסיטואציות יומיומיות או בהקשרים פוליטיים, תוך מתן פרשנות חדשה למושג "תמונה אחת שווה אלף מילים". מי שבלט בתחום היה פרדי סמית'סון וחשבון האינסטגרם שלו freddiemade@, שהגדיל בתקופה האחרונה את נפח העוקבים שלו באמצעות פוטושופ פשוט וגאוני.

"המדיה החברתית הפכה את מותגי היוקרה לנגישים מתמיד"

סמית'סון הפך את דונלד טראמפ וברק אובמה לאושיות אופנתיות, ואת המלכה אליזבת הפך לויראלית בזכות בגד גוף מנצנץ משובץ קריסטלים שנלבש מתחת לחולצת בטן וג'ינס קצרצר וקרוע - מראה בעיצוב גוצ'י שנראה במקור בתמונה עתירת לייקים של ריהאנה.

"אני חושב שתעשיית האופנה התחילה לאחרונה לאמץ גישה של לא לקחת את עצמה ברצינות כל הזמן", הוא אמר בראיון לאתר ווג, "המדיה החברתית הפכה את מותגי היוקרה לנגישים מתמיד, ובמקביל החל תהליך בו מותגי-על רבים משתפים פעולה עם מותגים ספורטיביים ועם אופנת רחוב, כך שהממים מתאימים למצב החדש". הנה כמה מלהיטיו הבולטים.

עוד באותו נושא

תגידו מה שתגידו, אבל המלכה אליזבת היא באמת אייקון אופנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully