וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השנה תיראי אחרת לגמרי: הטרנדים שישלטו בעולם הביוטי ב-2018

14.1.2018 / 8:15

יותר הצללות, יותר הארות, הרבה יותר זמן שתבלי עם מסכות על הפנים ובהרבה יותר צבעים. אלה המוצרים שידגישו בשנה הקרובה את תווי פנייך ויגרמו לך להיראות נפלא

מסכות קוריאניות - מסיכת לחות לפנים. יחצ,
מסיכה קוריאנית המעניקה לחות לפנים, 12.90 שקלים, להשיג בסניפי סופר-פארם/יחצ

השנה החדשה כבר כאן ויחד איתה מגיעים הטרנדים הגדולים שהולכים לשלוט בעולם האיפור והטיפוח. כדי לדעת קצת יותר איך תיראה שגרת הטיפוח שלנו ב-2018 שאלנו את שרית מוריץ, מנהלת הקוסמטיקה של סופר פארם ביג שבכרמיאל, וגילינו שהשנה הולכת להיות מלאה בפינוק לעור הפנים עם המון השקעה בבסיס הנכון לאיפור. גילינו גם כמה צבעים מפתיעים ואת העובדה שאת שגרת הטיפוח שלנו אנחנו צריכות ללמוד מהנשים הקוריאניות. המשותף לרוב הטרנדים הגדולים של השנה? בין אם מדובר בשפתון כחול או מסכת חמר צבעונית, כולם מצטלמים נפלא לרשתות החברתיות, כדי שתוכלי להיראות נפלא גם במציאות וגם בתמונות.

מסכות חמר לוריאל פריז. יחצ,
מסכות חימר לוריאל פריז, 59.90 שקלים/יחצ

מסכות הזנה: טרנד המסכות התחיל כבר בשנה שעברה כשהתחלנו לראות כוכבות גדולות מצטלמות כשעל פניהן מסכות בד או חימר. מאז ראינו מסכות שונות ומפתיעות כמו מסכות זהב, מסכות קצף ומסכות שחורות. בסופר-פארם מגלים לנו שהטרנדים הגדולים לשנה הקרובה הולכים להיות מסכות בד קוריאניות שמטפלות כל אחת בבעיה אחרת דוגמת אדמומיות או עור שמן, מסכות ייעודיות למניעת יובש בידיים וברגליים או מסיכות לניקוי נקבוביות העור, וכן מסיכות של קלרינס להזנת העור. בנוסף, אנחנו הולכים לראות מסכות לחות עם חומצה הילורונית ומסכות ניקוי וטיהור מיוחדות כמו אלו של לוריאל, שמיועדות לשימוש יומיומי כשכל אחת מטפלת בבעיה אחרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קלרינס מסכת SOS COMFORT להזנת העור. יחצ,
קלרינס מסכת SOS COMFORT להזנת העור, 175 שקלים/יחצ
מסכות קוריאניות - מסכת פנים לשליטה בעור שמנוני. יחצ,
מסיכה קוריאנית לשליטה בעור שמנוני, 9.90 שקלים, להשיג בסניפי סופר-פארם/יחצ
מסכות קוריאניות - מסכה שחורה לניקוי נקבוביות והסרת נקודות שחורות. יחצ,
מסכות קוריאניות - מסכה שחורה לניקוי נקבוביות והסרת נקודות שחורות, 9.90 שקלים, להשיג בסניפי סופר-פארם/יחצ

פריימרים: מטרתו של הפריימר היא ליצור בסיס לאיפור. הוא מחליק את עור הפנים, מכווץ נקבוביות ונותן לאיפור שלנו עמידות וחיוניות לאורך זמן. עם התפתחות המוצרים הייעודיים, גם הפריימרים החדשים כמו אלה של קלרינס או מקס פקטור מכוונים לדרישות ספציפיות כמו תיקון פגמים או טיפול בעור שומני, כדי שכל אחת תוכל למצוא את זה שייתן לה את התוצאות הטובות ביותר לאיפור שנראה נפלא.

קלרינס קרם מתקן פריימר. יחצ,
קלרינס קרם מתקן פריימר, 190 שקלים/יחצ
פרמייר מקס פקטור. יחצ,
פרמייר MAXFACTOR במחיר 99 שקלים/יחצ

הצללות, שימרים וקונטורים: ההצללות וההארות הפכו למאסט בתיק האיפור שלנו בשנה האחרונה ואנחנו הולכות לראות הרבה יותר מהן ב-2018. הסיבה לאובססיה שלנו לערכות השימר והקונטור היא ברורה - הן קלות לשימוש, לא דורשות יותר מדי טכניקה או מיומנות והן יוצרות מראה מטופח, מואר ומחמיא בטפיחה מהירה של מברשת איפור, כך שאין צורך להשקיע דקות ארוכות כדי לרענן את האיפור או ליצור מראה זוהר.

ג'ייד ערכת הארות EVERGLOW. יחצ,
ג'ייד ערכת הארות EVERGLOW/יחצ
פופה STOBING CONTOURING. יחצ,
פופה STOBING CONTOURING, במחיר 129 שקלים/יחצ
שימר של של Lord & Berry. יחצ,
שימר של של Lord & Berry/יחצ

טיפוח ועיצוב הגבות: 2018 הולכת להיות השנה בה הגבות עוברות לקדמת הבמה והשנה הן הולכות להיות עבות, טבעיות ומטופחות. החדשות הטובות הן שאת לא חייבת להתחייב לקוסמטיקאית או להדגיש אותן בשיטות קבועות - ערכות הגבות החדשות הופכות את התהליך לפשוט ומהיר ורובן מגיעות כבר עם כל הכלים שאת צריכה - כולל עיפרון, מברשת, מסרק ואפילו פינצטה.

פופהEYEBROW DESIGN SET. יחצ,
פופה EYEBROW DESIGN SET במחיר 79 שקלים/יחצ
לנקום עיפרון גבות MONSIOUR BIG. יחצ,
לנקום עיפרון גבות MONSIOUR BIG/יחצ
ג'ל גבות של Lord & Berry. יחצ,
ג'ל גבות של Lord & Berry/יחצ
PRO BROW של AEDELL. יחצ,
PRO BROW של AEDELL/יחצ

מייקאפ: הדרך הנכונה להתאפר בשנה הקרובה היא בעזרת מייקאפ שכל מטרתו היא ליצור מראה מושלם אך טבעי לחלוטין. המייקאפים החדשים מגיעים במגוון עצום של צבעים כדי שתוכלי למצוא את הגוון המדויק בשבילך והם נותנים מראה טבעי, כאילו לא התאפרת. אנחנו אוהבים אותם כי הם קלילים, לעיתים מכילים גם פריימר או לחות ומתאימים במיוחד למזג האוויר המשתנה והחם של ישראל.

אסתי לאודר Double Wear Nude Water Fresh+Makeup. יחצ,
אסתי לאודר דאבל וור ניוד, 200 שקלים/יחצ
פופה pupa bb creram primer moisturizing tinted cream smoothing foundation pro. יחצ,
פופה pupa bb creram primer moisturizing tinted cream smoothing foundation pro/יחצ

שפתונים: יחד עם הקלאסיקות האהובות עלינו דוגמת השפתון האדום וגווני הניוד ולצד טרנד השפתיים הנוצצות שהולך להשתלט על תיק האיפור שלנו בחורף הקרוב, מגיע טרנד נועז במיוחד ששמור לחובבות האיפור והרשתות החברתיות שאוהבות לנסות דברים חדשים. השפתונים הנכונים לעונה מגיעים בצבעים מפתיעים של כחול, אפור ואפילו שחור, עם קריצה לסגנון הגותי ובאיכות גבוהה במיוחד שגורמת לשפתיים להראות מלאות וחושניות. אנחנו בהחלט ממליצים לכל אחת לנסות את זה בבית.

בלון שפתון HD מאט. יחצ,
בלון שפתון HD מאט Glitz, במחיר 69.90 שקלים/יחצ
ג'ני דנסון בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully