וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו הן 100 הנשים היפות בעולם לשנת 2017 - וגם אנחנו לא שמענו על רובן

1.1.2018 / 0:06

מי יודע מי זו ליזה סובראנו? כי היא זכתה בתואר המחייב של "האישה הכי יפה בעולם" בדירוג שקיים כבר כמעט 30 שנה. גם גל גדות ברשימה, אבל אחרי ישראלית נוספת שרובכם לא מכיר בכלל

עריכה: תום זואילי

אם יש משהו שלמדנו מעשרות שנים של תחרויות יופי זה שהאנושות אוהבת לדרג אנשים (ובעיקר נשים) אך ורק על פי הגנטיקה שלהם, איכות האיפור ויכולתם לשמור על משטר בריא של דיאטה וספורט. אז גם לכבוד סיום שנת 2017 בחרו "המבקרים העצמאים" של TC Candler את הפנים הנשיות היפות ביותר של השנה - כפי שהם עושים מזה 28 שנים ברציפות.

בין הזוכות של השנים הקודמות נמצאות אמה ווטסון ואמיליה קלארק, אבל השנה המבקרים העצמאיים הציגו את הרשימה של 100 הפנים היפות של 2017, ואתם עשויים להיות מופתעים מהתוצאות.

עוד באותו נושא:
טרור הדרס-קוד: הפריטים שאסור לכן ללבוש למשרד
דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט חושפת את האמת על התעשייה

הנה הרשימה המלאה

שלושת המקומות הראשונים נכבשו על ידי בחורות יחסית אלמוניות (ואנחנו בכוונה אומרים בחורות ולא נשים - כולן עדיין בשנות העשרה שלהן).

אל המקום הראשון הגיעה ליזה סובראנו, שהיא שחקנית, דוגמנית וזמרת בת 19, פיליפינית ילידת ארה"ב שמככבת בסרטים וסדרות במדינה אליה היגרה בגיל 12 (וכן. היינו צריכים לגגל את השם שלה כדי לדעת מי זו).

עוד באותו נושא

כשצרחנו כמו משוגעות במשרד: השמלות שהכי אהבנו ב-2017

לכתבה המלאה

נעים להכיר - ליזה סובראנו

אל המקום השני הגיע שם יותר מוכר - מי שלפני 6 שנים הוכרזה כ"ילדה היפה בעולם" והיום היא עושה את צעדיה הראשונים בעולם הדוגמנות - תילן בלונדו הצרפתייה בת ה-16.

מקום שני - תילן בלונדו שכונתה בעבר "הילדה היפה בעולם"

אחריה בדירוג במקום השלישי – טזויו, זמרת ושחקנית בת 18 מטיוואן שהיא חברה בלהקת בנות בדרום קוריאה.

מקום שלישי - טזויו

גם שאר הדירוג לא כולל הרבה שמות מוכרים לישראלים (או לבריטים ולאמריקאים, שדיווחו על הרשימה הזו די בתדהמה). השם הכי מוכר בעשיריה הראשונה היא הזוכה משנה שעברה, הדוגמנית הבריטית ג'ורדן דאן שהגיעה למקום השישי. עוד שמות מוכרים ב-20 הגדולות הן אמה ווטסון, שזכתה ב-2011 והגיעה השנה למקום ה-14 ולופיטה ניונגו, שהגיעה למקום ה-19. בהמשך נמצאות גם אמיליה קלארק (מקום 26), מרגוט רובי (מקום 33) ונטלי פורטמן (שזכתה בשנת 2008 והשנה הגיעה למקום ה-50).

אז מי עוד בעשירייה הראשונה?

במקום הרביעי - שרה גידון – שחקנית קנדית

במקום החמישי – נאנה, זמרת דרום קוריאנית

במקום השישי – ג'ורדן דאן, דוגמנית בריטית

במקום השביעי - אדלייד קיין, שחקנית אוסטרלית

במקום השמיני – ג'ו ג'ינאג'י, זמרת ושחקנית סינית

במקום התשיעי - גולשיפתה פארהני, שחקנית איראנית

במקום העשירי - קמילה בל, שחקנית אמריקאית

ומה עם הישראליות?

גם לישראל יש נציגות ברשימה. גל גדות כמובן נמצאת שם והיא מדורגת במקום ה-22.

מקום 22 - גל גדות

אך לפניה ניצבת ישראלית אחרת - הדוגמנית היחסית לא מוכרת יעל שלביה בת ה-16 שהתגלתה באינסטגרם ועברה מהאולפנה בנהריה לקמפיין של דיור הגיעה ברשימה למקום ה-17.

יוצרי הרשימה מתגאים במגוון של תוצאותיה וקראו לה "מייצגת את האידיאל המודרני של היופי העולמי". המבקרים העצמאיים מדגישים כי הרשימה שלהם אינה מתמקדת בגוף הסקסי או בסלבריטי המפורסם ביותר, וטענים שהם מנסים "להרחיב את דעת הקהל וללמד במקום לשקף אותה".

הם יצרו גם רשימה גברית מקבילה - שם כבש את המקום הראשון זמר קוריאני העונה לשם V ואחריו נמצא אקווה מן וקאל דראגו, הלו הוא ג'ייסון מומואה.

אלו הם 100 הגברים היפים בעולם לשנת 2017

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully