וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לה עור פנים ממש טוב": המאפרת של גל גדות חושפת איך נראו ההכנות לטקס

המאפרת של הכוכבת הכי זוהרת שלנו סיפרה בריאיון למגזין W על הלוק שבחרה לה עבור טקס גלובוס הזהב: "פחדנו שהז'קט של טום פורד ייצור מראה גברי ורציני מדי, לכן החלטנו שהאיפור והשיער ישדרו משהו נשי יותר". אתן תהיו בהלם כשתגלו באילו מוצרים עממיים היא השתמשה

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: גל גדות על השטיח האדום של גלובוס הזהב.

גל גדות כבר יצרה לעצמה תדמית של פאשן אייקון בעולם, וטקס גלובוס הזהב הלילה היה רק הצלחה נוספת בשרשרת ההופעות המדויקות שלה. באופן בלתי נמנע, הדבר שהכי משך את תשומת הלב היה שמלת הסטרפלס השחורה בעיצוב טום פורד, ששולבה עם ז'קט והפכה את הלוק לאלגנטי ומעניין. אלא שהמראה לא היה שלם בלי האיפור הנקי עם השפתיים המודגשות, שעזר גם הוא לחזק את המסר העוצמתי של האאוטפיט השחור. בריאיון למגזין W חושפת המאפרת של גדות, סברינה בדרני, את הסודות של הכוכבת הגדולה מההכנות לערב הנוצץ.

"לגל יש עור פנים ממש טוב שהפך את העבודה שלי לקלה יותר", סיפרה. "היא לא מישהי שצריך לשנות אותה, אלא רק להדגיש. הכל כבר שם. צריך לדאוג שהעור יישאר רענן וכמובן להדגיש את עצמות הלחיים ולהוסיף הארות. המטרה היא ליצור מראה שיצטלם טוב ויעביר תחושה כאילו אין כלום על הפנים שלה. היה חשוב לי שהיא תיראה כמו עצמה, רק גרסה יפה יותר של עצמה".

גל גדות גלובוס הזהב 2018. צילום מסך
"רציתי להדגיש את השפתיים של גל – אבל לא בחרתי באדום קלאסי אלא באדום עמוק יותר, שמתכתב עם הטרנדים של העונה הנוכחית". גל גדות מאופרת לטקס/צילום מסך
"המטרה היא ליצור מראה שיצטלם טוב ויעביר תחושה כאילו אין כלום על הפנים שלה"

על ההחלטה לאפר את גדות בצורה נקייה עם שפתיים בצבע אדום-בורדו, סיפרה בדרני: "גל לבשה אאוטפיט שמלה עם ז'קט שנתן תחושה סימטרית ורצינית. רצינו ליצור לוק נשי ושיקי שיתכתב עם האאוטפיט. היה חשוב לנו שלא יווצר לוק גברי בגלל הז'קט. על עיצוב השיער של גל היה אחראי מארק טאונסנד, שהחליט ללכת על שיער אסוף בצורה עדינה".

"בהתחלה חשבנו להדגיש את העיניים", המשיכה, "אבל אחרי שסיימנו הרגשתי שמשהו חסר, והחלטתי שצריך להדגיש את השפתיים. זה העלה אותה שלב אחד למעלה. והרי ידוע שהמראה האולטימטיבי לערב הוא שפתיים מודגשות עם איליינר שחור בולט".

"בהתחלה חשבנו להדגיש את העיניים, אבל אחרי שסיימנו הרגשתי שמשהו חסר, והחלטתי שצריך להדגיש את השפתיים"

"בטקסים כמו גלובוס הזהב חשוב לבחור איפור נצחי ולא טרנדי. אף מאפרת לא רוצה שהלקוחות שלה יסתכלו על תמונות ישנות ויחשבו 'אלוהים, למה התאפרתי ככה?'. חשוב לשמור על לוק שיקי – אבל עם סטייל על זמני, כזה שתמיד יהיה באופנה. זה לא שאין מגמות באיפור, אבל הן יותר מתרכזות בנושא בחירת הצבעים ופחות בסגנון. למשל, אני רציתי להדגיש את השפתיים של גל – אבל לא בחרתי באדום קלאסי אלא באדום עמוק יותר, שמתכתב עם הטרנדים של העונה הנוכחית".

לדבריה של בדרני, היא השתמשה בשפתון של רבלון שנקרא "Bombshell Red" (הנמכר גם בארץ ב-69.90 שקלים למי שמעוניינת) וכן בצלליות ליצירת מראה מעושן ועדין בעיניים. בנוסף היא השתמשה בעיפרון כחל colorstay של רבלון (שנמכר גם הוא ב-69.90 שקלים).

לסיום, חשפה בדרני מה היא הביאה איתה בתיק האיפור כשהגיעה לאפר את גדות לטקס: "מעגל ריסים, מסקרה, ליפסטיק טוב שמשמש לי גם כסומק ונייר שסופח את השומן. אני לא משתמשת בפודרה אבל גם לא אוהבת את העור מבריק וזוהר. את כל הלקוחות שלי אני שולחת עם נייר כזה בתיק". אם תהיתן מה גל מסתירה בכיס פנימי של הז'קט, זו התשובה.

גל גדות לובשת שמלה של טום פורד בטקס גלובוס הזהב ינואר 2018 בלוס אנג'לס. GettyImages
"היה חשוב לי שהיא תיראה כמו עצמה, רק גרסה יפה יותר של עצמה". גל גדות באיפור של סברינה בדרני/GettyImages
גל גדות לובשת שמלה של טום פורד בטקס גלובוס הזהב ינואר 2018 בלוס אנג'לס. GettyImages
מראה מעושן ועדין בעיניים. "חשוב לבחור איפור נצחי ולא טרנדי"/GettyImages
ליפסטיק אדום בורדו של רבלון ששימש את גל גדות בטקס גלובוס הזהב 2018. יח"צ,
שפתון "Bombshell Red" של רבלון מסדרת סופר לסטורס, 69.90 שקלים/יח"צ
עיפרון שחור של רבלון ששימש את גל גדות בטקס גלובוס הזהב 2018. יח"צ,
עיפרון כחל colorstay של רבלון, 69.90 שקלים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully