וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו את המסקרות החדשות: מי איכזבה ומי הרימה?

שירלי אכסלרוד

10.1.2018 / 11:04

אנחנו אמנם מתאפרות רק ברמזור, ולאי בודד נגיע רק אם המטוס יתרסק עליו, אבל חלום שלנו שישאלו אותנו איזה מוצר איפור היינו לוקחות איתנו לשם, כי יש תשובה אחת בלבד: מסקרה. אז מי עושה גושים? מי לא דרמטית מספיק? מי חמודה מאוד, ומי מתפוררת?

הדוגמנית ברברה פלווין. GettyImages
המטרה: ריסים שמונפים אל על באלגנטיות/GettyImages

ז'יבנשי

מסקרה. יח"צ,
גם העקומות שבמתאפרות יוכלו להגיע איתו עד קצה הריסים ובחזרה, אבל במראה מאופק/יח"צ

ז'יבנשי לקחו את התופעה הרפואית הידועה כעקמת המסקרה לאקסטרים שלה. את מברשת המסקרה החדשה שלהם אפשר לכופף ל-90 מעלות, ולקבל אביזר מריחה שעל פניו הוא לא רק מרהיב, אלא גם נוח למכביר, וגם העקומות שבמתאפרות יוכלו להגיע איתו עד קצה הריסים ובחזרה. תוסיפו לזה מארז מרהיב ואלגנטי – עד כאן מושלם.

רק שהנסיינית א' עשתה עבודה יסודית, ועלתה על שני כשלים: כדי להביא את הידית לזווית ישרה ואז להחזיר אותה למקום כדי להכניס למארז, צריך מגע יד אנוש. והיד הזאת מתלכלכת בשחור פחם עמוק ודביק שחבל על הזמן, שלא לדבר על ההיגיינה. והשני: עם כל הקונסטרוקציה המרהיבה הזאת, שכחו בז'יבנשי לתת תשומת לב לחומר עצמו, כך שבמקום "ציפוי כל ריס, אורך מירבי ועיבוי", הריסים מקבלים מראה מאופק, יש שיגידו מאופק מדי, ובמחיר הזה אנחנו לא מצפות לפחות משלמות.

ז'יבנשי, NOIR INTERDIT, מחיר: 170 שקלים.

גרלן

מסקרה. יח"צ,
סובלת גם היא מנימוס יתר/יח"צ

זו היתה החמודה שבמסקרות, זו היתה הבינונית שבהן; מעוצבת לעילא בהשראת LBD, עם מברשת דקה וקצה מעוגל, מצליחה המסקרה של גרלן להגיע לכל ריס, גם לאלו שממש בקצה ולא חלמו שיום אחד יזכו גם הם בסירוק חגיגי. רק שבדיוק כמו הז'יבנשי, סובלת הגרלן מנימוס יתר – הריסים אמנם מופרדים לא רע, אבל נטולי כל דרמה, עומק או צבע, כמצופה, ודורשים טאץ' אפים שוטפים.

גרלן, La Petit Robe Noire Mascara, מחיר: 144 שקלים.

לנקום

מסקרה. יח"צ,
הכי קינקי שהיה לנו אי פעם במוצר איפור, אבל המסקרה עצמה משובחת/יח"צ

בלנקום החליטו להאניש את המסקרה שלהם, ומסתבר שהיא בכלל גבר גדול שאומר בהודעה לעיתונות משפטים כמו "על מנת להבין אותי, את צריכה להשתמש בי", וזה, גבירותיי, הכי קינקי שהיה לנו אי פעם במוצר איפור. גבר או לא, מדובר במסקרה משובחת. היא מגיעה עם ידית שמנמנה, מברשת גדולה ונוחה, וכמות של חומר כך שמספיקה מריחה או שתיים ממנו בשביל לארגן ריסים פתייניים מונפים אל על באלגנטיות. כמו תמיד, גם כאן ההצלחה היא שאלה של מינונים: מריחה או שתיים יותר מדי, ותקבלו ריסים כבדים, דביקים, עם חומר שמתייבש מהר מדי, ודורש טרפנטין כדי להסיר אותו בהצלחה.

לנקום, Monsieur Big, מחיר: 149 שקלים.

קליניק

מסקרה. יח"צ,
היתרון: עקשנית ושורדת! החיסרון: עקשנית ושורדת/יח"צ

נ', נסיינית עם ריסים שטוחים וכמושים, התלהבה מהחדשה של קליניק: "אמא שלה מסקרה ממש מוצלחת, אבא שלה מעגל ריסים. המברשת אלכסונית למדי ונוחה, וגם אחרי יום ארוך הריסים נשארו מונפים אל על כמו דגל במאחז בלתי חוקי, ולא נשמטו בחזרה. מסקרה עקשנית ושורדת! החיסרון היחיד: עקשנית ושורדת. כל הסרה דורשת ליטר של מסיר איפור, חצי חבילת עיגולי צמר גפן ושפשוף נמרץ".

קליניק, High Impact Lash Elevating, מחיר: 109 שקלים.

פופה

מסקרה. יח"צ,
הבעיה מתחילה לא יותר משעתיים אחרי המריחה/יח"צ

המסקרה של פופה סבירה, נחמדה ועוד תארים במידת ריגוש נמוכה. המברשת נוחה, הידית הגיונית והפורמולה מבטיחה להעניק "נפח קיצוני מיידי ואפקט דרמטי", אבל בפועל מייצרת ריסים סולידיים, מעודנים ומופרדים היטב. הבעיה מתחילה לא יותר משעתיים אחרי המריחה – כשהחומר מתייבש, מתפורר ויוצר אפקט שהוא פחות דרמטי ויותר דביבון.

Pupa, Mascara Vamp Extreme, מחיר: 65 שקלים.

ג'ייד

מסקרה. יח"צ,
סבירה, סטנדרטית, רגילה/יח"צ

עוד מסקרה סבירה, לא יותר ולא פחות, מגיעה מג'ייד. המברשת סטנדרטית, החומר רגיל, לא מאריך במיוחד, לא מעגל במיוחד, לא צובע בשחור עמוק וגם במארז אין שום חידוש מרגש, ואנחנו הרי צריכות שירגשו אותנו, גם אם זאת רק מסקרה.

ג'ייד, volumetric, מחיר: 80 שקלים.

בועז שטיין

מסקרה. יח"צ,
מי שחובבת הרפתקאות והתברכה בזמן פנוי ובעצבים מברזל, מוזמנת לנסות גם את הצד השני של המסקרה, שנועד לריסים בעפעף התחתון/יח"צ

המסקרה של בועז שטיין מוצלחת מסוגה, וגם אם לא תייצר לך ריסי מניפה פתיינים לאורך יום שלם, היא תקל על עבודת המריחה, בפרט לידיים פחות מיומנות שמתקשות להסתגל למברשות שמנמנות ומסורבלות מדי. המברשת עצמה דקה וגבעולית ומגיעה גם לקצוות העפעף, והחומר לח, נטול גושים
ונעים למריחה. מי שחובבת הרפתקאות והתברכה בזמן פנוי ובעצבים מברזל, מוזמנת לנסות גם את הצד השני של המסקרה, שנועד לריסים בעפעף התחתון – למרות דקיקותו, אצלנו הניסיון הזה הסתיים בטינוף ברדיוס מרשים. ביאוס נרשם מעיצוב המארז שמוציא את החשק לשלוף אותו מהתיק בציבור, או בכלל: פלסטיקי וזול על גבול המשמים.

בועז שטיין, Big eyes magical mascara, מחיר: 129 שקלים. להשיג אצל קוסמטיקאיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully