וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'קט ג'ינס הוא הפריט הכי נכון בארון - ומצאנו לכן דגמים הורסים

11.1.2018 / 9:08

אחרי שדיווחנו כאן על כוכב המלתחה לשנת 2018, כעת כדאי שנתארגן על אחד מוצלח. גרסאות משולבות עם פרווה, ניטים, פרנזים וקרעים או קלאסיות ונקיות באווירת הניינטיז - ריכזנו עבורכן את הדגמים שהכי אהבנו, המוצעים כעת ברשתות האופנה

קאיה גרבר לובשת ז'קט ג'ינס. אינסטגרם, אתר רשמי
אותנטיות שמשמרת על האיזון בין אמיתי למגניב. קאיה גרבר בז'קט ג'ינס/אתר רשמי, אינסטגרם

על פי תחזית הטרנדים, כוכב המלתחה לשנת 2018 יהיה ז'קט ג'ינס. המומחים מסבירים שזהו פריט שנשען על המונח "אותנטי" כתואר האולטימטיבי של התקופה, ובאמצעותו אנחנו יכולים לשמור על איזון נכון בין מה שאמיתי למה שמגניב. בחינת המגמות שראינו בשבועות האופנה לעונות אביב-קיץ השנה, מחזקת את התחזית. מקלווין קליין דרך בלנסיאגה וסטלה מקרטני ועד לבית אופנת-העל דיור, שלרוב אינו מזוהה עם בד הדנים - כולם הציגו על המסלולים את הפרשנות שלהם לטרנד. גם אושיות סטייל ומובילות דעה שלפו את ז'קט הג'ינס בזמן הנכון על מנת להצביע עליו כדבר הבא, ביניהן ריהאנה, קאיה גרבר, ג'יג'י ובלה, קים וקיילי.

בהתאם לכך, איתרנו עבורכן את ז'קטי הדנים שנמצאים כעת ברשתות האופנה בקניוני עזריאלי, ואל תשכחו שרובם מוצעים בימים אלה בהנחות משתלמות במסגרת הסיילים של סוף העונה. שילובים של פרווה, ניטים, פרנזים, קרעים או גרסאות קלאסיות באווירת הניינטיז - ריכזנו למטה את הדגמים שאהבנו.

וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully