וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירלול על המסלול: איך נראתה התצוגה של Vetements בפריז?

21.1.2018 / 10:56

בית האופנה הצרפתי-גיאורגי החתרני שוב מרים תצוגה שאי אפשר להתעלם ממנה, לטוב או לרע. הפעם הלך המעצב הנחשב דמנה גווסאליה על אווירת שוק הפשפשים, כשהוא מקיים את התצוגה בחלל ענתיקות. בתפריט: עומס, שכבות ובלגן עם בגדים שנראים כאילו יצאו מחנויות צדקה

תצוגת האופנה של וטמנטס בשבוע אופנת הגברים בפריז ינואר 2018. אתר רשמי
אוכלוסיית שוליים הנגועה בעליבות ויזואלית נלעגת - שהופכת לסופר נחשקת. הנוסחה בתצוגות של Vetements/אתר רשמי

בית האופנה הצרפתי-גיאורגי Vetements שוב מצליח להיות זה שכולם מדברים על התצוגה שלו, לטוב או לרע. הפעם הביא המעצב דמנה גווסאליה לשבוע האופנה הגברי את אווירת שוק הפשפשים האיקוני של סנט-אואן הפריזאי, כשהוא מקיים את התצוגה בחלל הענתיקות הוותיק פול ברט סרפה, לצלילי סינתיסייזר צורמניים.

הנוסחה הגווסאלית אליה התמכרנו בשנים האחרונות מסמנת בכל עונה נדבך אחר של אוכלוסיית שוליים הנגועה בעליבות ויזואלית נלעגת - שהופכת לסופר נחשקת (כמה תזכורות לוהטות: חולצת חברת המשלוחים DHL, שקית של איקאה, נעלי קרוקס מוגזמות).

המופע היה עמוס בפריטים שנתנו תמונה מבולגנת של בגדים מחנויות צדקה. אבל אל תטעו, הסטייליסטית של המותג, לוטה וולקובה, חיברה אותם בדיוק מופלא להופעות בעלות אמירות מגוונות, כל אחת בדרכה, שחשפו שורת טרנדים שכנראה ישלטו במלתחה שלנו בחורף הבא.

תצוגת האופנה של וטמנטס בשבוע אופנת הגברים בפריז ינואר 2018. אתר רשמי
טרנדים בולטים: מחווה למרילין מנסון והרבה קמופלאז'/אתר רשמי

ואלו הטרנדים:
הבטנות בחוץ: מעיל הפרווה ההפוך שפתח את התצוגה סימן את המגמה שהמשיכה עם בלייזר אוברסייז כשכל התוויות הפנימיות מוצגות לרווחה, טרנץ' חושף בטנה פרחונית חומה, ומעיל צמר באורך מקסי.
צעיפי משי: צבעוניים, בוהקים, מודפסים ולא מותאמים לצבעוניות ההופעה, שנקשרים ברישול על הצוואר ועל הראש. לעתים אחד בודד ולעתים כמה משולבים יחד.
הקמופלאז' חוזר: אלמנט מרכזי שנראה במגוון וריאציות כמעט בכל הלוקים, החל ממעיל אוברסייז דרך חצאית מידי ועד שרוולים ומכנסיים רחבים.

עוד באותו נושא

אופנת רחוב בשבוע הקוטור: בית האופנה Vetements בועט בממסד השמרני

לכתבה המלאה
תצוגת האופנה של וטמנטס בשבוע אופנת הגברים בפריז ינואר 2018. אתר רשמי
הדוגמן הזה לובש בגד גוף, חולצת טי, קפוצ'ון, שתי שמלות, מעיל, גרביים, סניקרס, צעיף ראש ותיק צד/אתר רשמי

ביזאר בגזרת הנעליים: הסניקרס של סבא התנפחו עוד, הכפכפים באים עם גרביים, יש גימור אצבעות לנעליים סגורות, דפוסי דרכון, מגפיים מרושלים ופלטפורמות גסות בסגנון הבאפאלו מהניינטיז. גם אם ראינו דברים דומים בעבר - ישנה עליית מדרגה ומתיחת גבולות חדשה.
אובססיית מרילין מנסון נמשכת: לא רק חולצה ורודה עם פניו של מנסון, אלא גם האיפור של חלק מקבוצת הדוגמניות והדוגמנים שצעדו על המסלול היה שיר הלל לאייליינר העקום המפורסם של הזמר.
הסלוגנים ממשיכים: גם לוגו וגם פילוסופיה כמו "היי, לא אכפת לי, תודה" במגוון פונטים, מרקמים ופרופורציות.
עומס וערימות של שכבות: הדוגמן האחרון שיצא אל המסלול היה בעצם סוג של קולב עליו הונחו צעיף ראש, בגד גוף מלייקרה, חולצת טי, קפוצ'ון, שתי שמלות, מעיל, גרביים, סניקרס ותיק צד. ההימור הוא שיש מצב שזה יתפוס לפחות כטרנד הדיאטה החדש, בשל מאמץ הסחיבה.

צפו בתצוגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully