וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקסית רצח: גל גדות מעלה הילוך והולכת על מראה נועז

28.1.2018 / 5:51

הנציגה שלנו בהוליווד משנה כיוון וחושפת רגליים. אחרי שכיכבה על השער החגיגי של מגזין ואניטי פייר בשמלה שקופה של דיור, התייצבה השחקנית באירוע של ענקית הקוסמטיקה רבלון, כשהיא לובשת בגד גוף במחשוף עמוק ומכנסיים שקופים בעיצוב טיירי מוגלר

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: גל גדות על השטיח האדום של גלובוס הזהב 2018.

גל גדות לובשת חליפה שקופה של טיירי מוגלר באירוע של רבלון ינואר 2018. ספלאש
נפרדת מהסטיילינג הדודתי. גל גדות בסוף השבוע האחרון/ספלאש

נראה שבכל חשיפה תקשורתית מצליחה גל גדות לטפס עוד דרגה בכל מה שקשור לאהבה ולהערכה מהתקשורת, וכעת היא מציגה גם עליית מדרגה בכל הנוגע לסטיילינג, בעזרת הסטייליסטית אליזבת' סטיוארט - שלאחרונה לוקחת את כל העסק למראות חשופים ומפתים. בסוף השבוע האחרון הגיעה אשת הפלא שלנו לאירוע של ענקית הקוסמטיקה רבלון, כאחת השגרירות החדשות של המותג, בחליפה שחורה וסופר-סקסית המורכבת מבגד גוף במחשוף עמוק מעוטר אבנים, ומכנסיים רחבים חצי שקופים מקולקציית אביב-קיץ 2018 של טיירי מוגלר - ונראתה לא פחות ממדהים.

גל גדות לובשת חליפה שקופה של טיירי מוגלר באירוע של רבלון ינואר 2018. ספלאש
חושפת גם מאחור/ספלאש

בכלל, אנו עדים כעת לטוויסט נוסף בעלילות גל גדות בהוליווד. הנציגה שלנו בטופ תעשיית הקולנוע האמריקאית סימנה גם וי חשוב וסופר-מכובד כשהיא מככבת על השער המשולש והחגיגי בגיליון הוליווד 2018 של המגזין ואניטי פייר, כחלק מקאסט הכולל את 12 השחקנים האיקוניים של השנה. לצד אופרה ווינפרי, הריסון פורד, ריס וויתרספון, ניקול קידמן, טום הנקס, ורוברט דה נירו בין היתר, גל זכתה בכבוד ששייך למעטים וצולמה על ידי אנני לייבוביץ ל"הוליווד אישיו" המסורתי שפותח כל שנה.

התקשורת באמריקה לא יכולה להפסיק להיות מאוהבת בישראלית היפהפייה, זו שבהתחלה קיבלה תגובות מעורבות על כך שנבחרה לגלם את וונדר-וומן ולבסוף לקחה את התפקיד לכיוונים של העצמה וכוח נשי, שמתיישבים בול על רוח התקופה.

עוד באותו נושא

פתיינית ושובבה: גל גדות בצילומי קמפיין האיפור של רבלון. צפו

לכתבה המלאה
גל גדות לובשת חליפה שקופה של טיירי מוגלר באירוע של רבלון ינואר 2018. ספלאש
התקשורת באמריקה לא נרגעת מהקראש על הישראלית היפהפיה/ספלאש

בשמלת סטרפלס חצי שקופה ומעוטרת נוצות בעיצוב דיור, גדות בת ה-32 חושפת בצילום השער רגליים באורך בלתי נגמר, כשהיא נשענת על שולחן ליד הריסון פורד וגריידון קרטר, מי שכיהן כעורך המגזין במשך 25 שנים.

בגרסת האונליין של ואניטי פייר ציינו את הבחירה ונימקו: "מבחינה פיזית, השחקנית הישראלית, דוגמנית וחיילת צה"ל לשעבר, הביאה את כל התכונות הנכונות, ביניהן גובה, אתלטיות, זוהר ויופי של אלה, לתפקיד של דיאנה, בתה של היפוליטה, הידועה יותר כוונדר-וומן. אבל היה זה הכוח הסודי שגדות הביאה כדי להציל את היום - קסם אישי. בעונת שוברי הקופות עם מעט מדי כיף, החיוניות של גדות (תחת הבימוי של פטי ג'נקינס) החזירה את הכבוד לסרטי הקומיקס ושחררה אותם מגיבורים גבריים בגיל הבלות. שאר חברי 'ליגת הצדק' יכולים להזדכות על התחתונים שלהם".

גל גדות בשער גיליון הוליווד 2018 של ואניטי פייר. אנני לייבוביץ' - סריקה, אתר רשמי
והנה השער הנפתח במלואו. גיליון הוליווד 2018/אתר רשמי, אנני לייבוביץ' - סריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully