וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו שגרת הטיפוח היומית של ויקטוריה בקהאם - והיא עולה רק 1,635 דולר

המעצבת האהובה שסיפקה לנו אמש טיזינג לקראת איחוד של הספייס גירלס, חושפת איך היא שומרת על עור פנים קורן, באיזה איפור היא משתמשת ומי האדם היחיד שהיא מרשה לו לגעת לה בגבות. והיא גם שוברת את מיתוס ההזדקנות: "מאז שהעור שלי התבגר, שגרת הטיפוח הפכה קלה יותר"

המעצבת ויקטוריה בקהאם, מישהי שהסטייל נשפך ממנה בכמויות, מחשיבה את עצמה לאישה של הרגלים. בריאיון למגזין "Into the Gloss" היא חושפת את שגרת הטיפוח שלה, שמתבררת כלא זולה בכלל, ושוברת את מיתוס ההזדקנות. "מאז שהעור שלי התבגר, שגרת הטיפוח הפכה להיות קלה יותר", היא טוענת.

"כשהייתי צעירה היה לי עור פנים רע והייתי עסוקה בהסתרה של כתמים ודברים דומים", מספרת בקהאם. "למזלי, אני לא צריכה לדאוג לזה יותר. במהלך השנים למדתי מה עובד בשבילי. אחרי כל כך הרבה הופעות עם הספייס גירלז, אירועי שטיח אדום ובחינה של התמונות הישנות שלי - הבנתי מה נכון לי".

ויקטוריה בקהאם בפסטיבל קאן, מאי 2016. GettyImages
"כשהייתי צעירה היה לי עור רע והייתי עסוקה בלהסתיר אותו". בקהאם/GettyImages

טיפוח עור הפנים

אם גם אתם הבחנתם שבכל פפראצי של בקהאם בשדה התעופה היא קורנת - יש לזה סיבה. רגע לפני שהיא יורדת מהמטוס היא מעניקה לעצמה "מיני טיפול" שכולל ניקוי הפנים ומריחת קרם הפנים של שרה צ'פמן שבו היא משתמשת ועלותו 265 דולר. "זה גורם לעור להרגיש כל כך נעים באוויר היבש והמחריד שבמטוס", אומרת המעצבת הבריטית והזמרת לשעבר. לאחר מכן, היא משתמשת בפריימר מקו הקוסמטיקה שהשיקה עם ענקית הטיפוח אסתי לאודר, שלטענתה מרענן משמעותית את העור.

עוד באותו נושא

פיצחה את הנוסחה: ויקטוריה בקהאם בשבוע האופנה של ניו יורק

לכתבה המלאה
ויקטוריה בקהאם משלבת אדום ותכלת בניו יורק פברואר 2017. GettyImages
קורנת בכל פפראצי/GettyImages

בנוגע לשגרת היום-יום שלה, מספרת בקהאם שבכל פעם שתחילת הרוטינה היא ניקוי את הפנים עם מגבונים של ביודרמה (Bioderma) שעולים 10 דולר. לדבריה, אלו המגבונים היחידים שמצליחים להסיר את האיפור לונג-סטיי שהיא מרבה להשתמש בו. היא ממשיכה במלאכת הניקוי עם מי פנים של שרה צ'פמן או של לנסר (Lancer) שעולים 75 דולר. היא מסיימת את ניקוי הפנים בסבון פילינג.

אחרי הניקוי מגיע שלב המסיכה, וגם כאן היא משתמשת בזו של צ'פמן שעולה 84 דולר. רגע לפני הסוף, משתמשת בקהאם ברולר שעולה 90 דולר ואותו היא מעבירה על הפנים. המטרה שלו היא להמריץ את הדם בפנים ולהפחית נפיחויות בעור. השלב האחרון בהחלט בטיפוח הפנים הוא קרם לחות של לה מר (La-Mer) שעולה 260 דולר. אותו היא מניחה לפני האיפור.

ויקטוריה בקהאם. GettyImages
לא כל אחד יכול לגעת לה בגבות/GettyImages

איפור

פריט האיפור המועדף על בקהאם הוא גלוס מקו האיפור שלה לאסתי לאודר שעלותו 45 דולר. לטענתה, הוא תמיד נמצא אצלה בהישג יד ואפשר להניח אותו על כל אזור בפנים. "אני מניחה אותו על הלחיים, על העפעפים, במרכז האף ותמיד על השפתיים, כי הוא גורם להן להיראות מלאות יותר", היא מספרת. "לפעמים, אם אני לובשת סטרפלס, אני מערבבת אותו עם קרם לחות ומניחה על עצמות הבריח. אפשר לעשות איתו הכל, יש לו הרגשה של זהב והוא יוצר הארות נהדרות".

עוד מספרת בקהאם כי בימים שבהם היא לא יוצאת מהבית היא מסתפקת בקרם הלחות של צ'פמן עם מקדם הגנה SPF 30 בעלות של 67 דולר. בימים שהיא צריכה יותר כיסוי היא משתמשת במייקאפ של ברברי שעולה 52 דולר ובקונסילר של המותג שעולה 40 דולר. את הבסיס היא משלימה עם מייקאפ של לה מר בעלות 110 דולר. כדי לסגור את הלוק היא משתמשת בפודרה של אסתי לאודר שעולה 100 דולר וקרם סומק של המותג בעלות 60 דולר.

טיפוח הגוף

כשזה מגיע לריח, בקהאם מסבירה שאין לה אחד מועדף והיא משתמשת בבשמים השונים של Byredo שעלותם 150 דולר. קרם לחות היא קונה בזול, ומעדיפה את Weleda Skin Food שעולה רק 19 דולר. "זה עבה וחמאתי ולכן אני אוהבת את זה", היא מספרת ומוסיפה: "כשאני שזופה אני מערבבת את קרם הלחות עם שמן קוקוס, אותו אחד שאני משתמשת בבישול, ומכסה את כל הגוף איתו. אני יודעת שאנשים לא אוהבים את השמנוניות, אבל זה עוזר לי לשמור על הצבע השזוף".

שיער

כמו איפור מושקע, גם בכל הנוגע לשיער בקהאם לא דואגת לעצמה לבד. לדבריה, יש לה מישהי קבועה שמסדרת לה את השיער. גם בגבות שלה אסור לאף אחד לגעת פרט לאנסטסיה סואר, מייסדת חברת הביוטי "אנסטסיה בברלי הילס". מכיוון שבקהאם לא נוגעת בשיער שלה לבד, המוצרים היחידים שהיא כן עושה בהם שימוש בעצמה אלו שמפו בעלות 44 דולר ומרכך בעלות 46 דולר של Oribe, שלדבריה "יש להם ריחות מדהימים".

אם לא עקבתם אחרי כל העלויות של שגרת הטיפוח הקבועה של בקהאם, בואו נסכם את הסכומים ונגלה כי מדובר ב-1,635 דולר ביום. בהחלט צנוע. זאת, כמובן, מבלי שהתייחסנו לימים שבהם היא יוצאת לאירועים מתוקשרים או למקומות שבהם היא צפויה לפגוש בעדשות המצלמה. בימים כאלה תידרש ממנה הכנה קצת יותר מעמיקה, עם תשלום נוסף על מוצרים או תשלום עבור בעלי מקצוע שהופכים אותה לקצת יותר הורסת ממה שהיא בדרך כלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully