וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטלגיה מתוקה: בואי לגלות מה היה הטרנד הלוהט בשנה שבה נולדת

מחותלות דרך בלייזרים גדולים ועד לחולצות בטן וקליפסים בשיער - אם גם את סקרנית לדעת מה כולם לבשו כשהגחת לאוויר העולם, עכשיו זה הזמן לבדוק את זה. מגזין הארפר'ס בזאר בדק מה היתה המגמה האופנתית הבולטת בכל שנה וחזר עם מסקנות

אתר רשמי

רגע נוסטלגי הורס לו חיכינו 30 שנה: הסופרמודלס מהניינטיז מתאחדות על המסלול של ורסצ'ה, ספטמבר 2017.

יודעת כל חובבת אופנה כי טרנדים באים, טרנדים הולכים, והכי חשוב - טרנדים חוזרים. מגזין הארפר'ס בזאר האמריקאי נבר בארכיון והתענג על תיעוד אופנתי מהסבנטיז, האייטיז והניינטיז, בניסיון להתחקות אחר המגמות ששלטו באותם ימים. את חלקן אתן עדיין מיישמות, ולחלק מהן מעולם לא התחברתן וכנראה שגם לא תתחברו.

בשנת 75' היו אלה נעלי הפלטפורמה, חצאיות המיני וחולצות הגולף שנראו בכל מקום, ב-77' בצבץ לו נצנוץ מרומז שבתחילת האייטיז כבר הפך לעובדה מוגמרת כששמלות בצבע זהב נהיו הטרנד הכי חם. אחרי זה הגיע המראה הספורטיבי, ואחריו ההשראה המלכותית מהנסיכה דיאנה. כמובן שכולכן זוכרות את הכתפיים החשופות (היוש ריטה), את תופעת השיער הנפוח, את ז'קט העור השחור שמוגדר עדיין כפריט חובה בכל ארון, את חליפות החצאית והבלייזרים הגדולים, את נעלי דוקטור מרטינס וכמובן את חולצות הבטן. בואו לגלות מה היה הטרנד ששלט בשנה שבה נולדתן.

עוד באותו נושא:
השטיח האדום זה לפשוטות: מה לבשו הכוכבות לטקס הגראמי?
פחות מ-30 שקל לפריט: ימים אחרונים של מבצעי סוף עונה ברשתות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully