וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלה רגליים קרות: ג'ורג'ינה צ'פמן מבטלת את התצוגה בשבוע האופנה

1.2.2018 / 9:10

אחרי שפיזרה הבטחות ושידרה עסקים כרגיל, גרושתו הטרייה של המפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין, העומדת בראש בית האופנה מרקזה, מודיעה ברגע האחרון על ביטול התצוגה בפאשן וויק של ניו יורק, זאת על רקע סערת התקיפות המיניות שמסרבת לרדת מהכותרות

מעצבת האופנה ג'ורג'ינה צ'פמן אשתו של הארווי ויינשטיין. GettyImages
"אני מבקשת מהתקשורת לכבד את הפרטיות שלנו". ג'ורג'ינה צ'פמן/GettyImages
צ'פמן: "נשבר לי הלב כששמעתי על כל הנשים שסבלו בגלל המעשים הבלתי נסבלים הללו, ולכן בחרתי לעזוב את בעלי"

רק לפני שבועיים השיקה המעצבת ג'ורג'ינה צ'פמן, העומדת בראש בית האופנה האמריקאי מרקזה, קולקציית קדם-סתיו חדשה, תוך הצהרה שקטה וברורה שהיא לא מתכוונות לאפשר לסערה ששינתה את העולם לחבל לה בעסק. במקביל הכריזה המעצבת הבריטית כי היא מתכננת להציג בשבוע האופנה הקרוב של ניו יורק.

אך אחרי שפיזרה הבטחות ושידרה עסקים כרגיל, גרושתו הטרייה של המפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין, מבטלת כעת - במה שנחשב לרגע האחרון במונחים של שבוע אופנה בינלאומי - את התצוגה ששוריינה לתאריך 14 בפברואר, זאת, על פי השערות, על רקע סערת ההטרדות המיניות בהן מואשם ויינשטיין, נושא שמסרב לרדת מהכותרות. קולקציית סתיו-חורף 2018/19 של מרקזה תוצג אונליין, במתכונת דיגיטלית שתחליף את המסלול המסורתי, כך אישרה דוברת המותג לערוץ E!.

הארווי וויינשטין ורעייתו מעצבת האופנה ג'ורג'ינה צ'פמן. GettyImages
קשה להתעלם מהפיל הלבן שמאיים למוטט את מרקזה. צ'פמן עם ויינשטיין בימים שלפני הסערה/GettyImages

בחודש שעבר הצהירה צ'פמן בפומבי כי היא נפרדת מויינשטיין, בהסכם גירושין במסגרתו היא תקבל, על פי הפרסומים, כעשרים מיליון דולר. "נשבר לי הלב כששמעתי על כל הנשים שסבלו כאבים עצומים בגלל המעשים הבלתי נסבלים הללו, ולכן בחרתי לעזוב את בעלי", סיפרה המעצבת בפתיחות לב למגזין פיפל האמריקאי. "אני עסוקה כעת בלטפל בילדים שלי, שנמצאים מבחינתי בעדיפות ראשונה, ואני מבקשת מהתקשורת לכבד את הפרטיות שלנו".

כזכור, הפרשה התפוצצה אי שם בתחילת אוקטובר של השנה שעברה, בתחקיר הניו יורק טיימס שחשף שורת הטרדות מיניות מצד הארווי ויינשטיין, שנמשכה שלושה עשורים. באותה התקופה המשיכה צ'פמן לעבוד בקידום מותג האופנה שייסדה ב-2004 יחד עם קרן קרייג, והציגה קולקציית שמלות חדשה בשבוע האופנה לכלות בניו יורק.

עוד באותו נושא

עסקים כרגיל? אשתו של ויינשטיין לא מתכוונת לאפשר לסערה להרוס את העסק שלה

לכתבה המלאה
מעצבת האופנה ג'ורג'ינה צ'פמן אשתו של הארווי ויינשטיין. GettyImages
צ'פמן/GettyImages

אך עם כל הניסיון להמשיך להתמקד בעבודה, קשה היה להתעלם מהפיל הלבן הזה שמאיים למוטט את מרקזה. בסוף אוקטובר 2017 חשף מגזין פיפל את מערכת יחסי הציבור המשומנת שמונפה על ידי ויינשטיין והושפעה לא מעט מכוחו העצום בתעשייה ההוליוודית. מסתבר שהאחרון טיפל באופן אישי ומקרוב בנושא הנראות במדיה של שמלות בעיצוב אשתו, על ידי כך שדאג ששחקניות שהשתתפו בסרטיו ילבשו אותן בכל שטיח אדום אפשרי. כעת, כשאלמנט זה כבר לא משחק תפקיד, יהיה מעניין לראות כיצד ומתי ואם בכלל יחזרו עיצובי מרקזה לקדמת הבמה.

הארווי וויינשטין ורעייתו מעצבת האופנה ג'ורג'ינה צ'פמן. splash
בעלה דאג ששחקניות שהשתתפו בסרטיו ילבשו שמלות בעיצוב מרקזה בכל שטיח אדום אפשרי/splash
מעצבת האופנה ג'ורג'ינה צ'פמן אשתו של הארווי ויינשטיין. GettyImages
הקולקציה החדשה של מרקזה תוצג במתכונת דיגיטלית שתחליף את המסלול המסורתי/GettyImages
הארווי וויינשטין ורעייתו מעצבת האופנה ג'ורג'ינה צ'פמן. GettyImages
צ'פמן: "הילדים שלי כרגע בעדיפות ראשונה"/GettyImages

תצוגת אביב 2018 של מרקזה בניו-יורק, ספטמבר 2017

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully