וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זהו, אסוס כבר אפילו לא מעמידים פנים שהם לא מטרילים אותנו"

4.2.2018 / 14:54

אחרי שלל דגמי ג'ינסים שנויים במחלוקת, אימפריית השופינג הבריטית מציגה דגם חדש שפותח את טרפת הדנים לשנת 2018. הפעם מדובר בחלק העליון של המכנסיים, זה שנלבש בדרך כלל בקו המתניים - שמככב בתור טופ סטרפלס שמונח על החזה. הגולשות מבולבלות

ג'ינס של אסוס בתפקיד טופ סטרפלס. צילום מסך מתוך האתר, אתר רשמי
הכירו את "Milk It Vintage Re-Worked"/אתר רשמי, צילום מסך מתוך האתר

שנת 2017 הביאה לעולם כמה חידושים שנויים במחלוקת בתחום הדנים. הבולט ביניהם היה דגם הג'ינס בעל הרוכסן בישבן בעיצוב בית האופנה החתרני Vetements בשיתוף עם מותג הג'ינסים הוותיק ליווייס - שיצר טרפת מעצם העובדה שהרוכסן שלו נמצא בדיוק בקו המתאר המחבר את צמד לחמניות האחוריים.

בהמשך הגיע גם "דגם הביריות" מבית המותג Y/project, שהוא למעשה ג'ינס שמחובר על ידי רצועות ומתפרק לשני חלקים, כשגם הפעם אזור הישבן והירכיים העליונות חשוף. והיו גם את הדגמים השקופים משולבי הפלסטיק שנצפו ברשת טופשופ. כעת אימפריית השופינג אסוס מציגה דגם חדש של ג'ינס, שפותח את טרפת הדנים לשנת 2018.

ג'ינס של אסוס בתפקיד טופ סטרפלס. צילום מסך מתוך האתר, אתר רשמי
האם מדובר בהברקה עיצובית או בגישה פרקטית של לייצר פריט לבוש משאריות דנים שנותרו במפעל?/אתר רשמי, צילום מסך מתוך האתר

מדובר בפיסת דנים בגזרת טופ סטרפלס המדמה את קו המותניים של מכנסי הג'ינס, שלמעשה כעת נלבש על החזה. הדגם זכה באתר לכינוי "Milk It Vintage Re-Worked". האם מדובר בהברקה עיצובית או בגישה פרקטית של לייצר פריט לבוש משאריות דנים שנותרו במפעל? כך או כך, הגולשות מבולבלות והדעות חלוקות

"אסוס פשוט לקחו את החלק העליון של הג'ינס ושמו אותו באמצע הגוף?", תהתה גולשת בטוויטר. "זהו, אסוס כבר אפילו לא מעמידים פנים שהם לא מטרילים אותנו", פסקה גולשת אחרת. "אני כבר רואה את עצמי חוזרת הביתה בלילה שיכורה ומנסה להתפשט ותקועה עם הדבר הזה עליי", כתבה מישהי, ובחורה אחרת ענתה לה: "חשבתי שזו פשוט גזרה סופר גבוהה, עכשיו אני מאוכזבת".

עוד באותו נושא

תאכלו תחת: הג'ינס שהטריף לחלוטין את עולם האופנה

לכתבה המלאה
ג'ינס של אסוס בתפקיד טופ סטרפלס. צילום מסך מתוך האתר, אתר רשמי
ככה זה כבר מרגיש לנו יותר טבעי, ועדיין נראה קצת תמוה/אתר רשמי, צילום מסך מתוך האתר

מהנעשה בטוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully