וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אבא של ג'יג'י ובלה אנס דוגמנית? מוחמד חדיד מכחיש את הטענות

4.2.2018 / 15:59

הדוגמנית האמריקאית מירנדה וי חשפה שאיש העסקים אנס אותה במהלך פגישה עסקית לפני מספר שנים. לדבריה היא ניסתה להתלונן, אולם נאלצה לחתום על הסכם סודיות לאחר שאיימו עליה שאם תגיד משהו בנושא - היא תיעלם מתעשיית האופנה. חדיד: "לא נגעתי בה"

ג'יג'י חדיד ובלה חדיד עם הוריהן במסיבה לאחר תצוגת ויקטוריה סיקרט בפריז, 30 נובמבר 2016. GettyImages
מכחיש את ההאשמות וטוען שהן "לגמרי לא נכונות". מוחמד עם בנותיו בלה וג'יג'י/GettyImages

לא עבר שבוע מאז צילום העירום המשותף שהסעיר את הרשת, וכעת האחיות ג'יג'י ובלה חדיד שוב בכותרות - הפעם בגלל אבא. הדוגמנית הדי אנונימית מירנדה וי בת ה-23 חשפה בסוף השבוע האחרון שאביהן, איש העסקים מוחמד חדיד, אנס אותה במהלך סוג של פגישה עסקית לא ברורה לפני מספר שנים. חדיד מכחיש את ההאשמות וטוען שהן "לגמרי לא נכונות".

הכל התחיל ברביעי שעבר, אז קייט אפטון הביעה דאגה ברשתות החברתיות לגבי התנהלותו של פול מרסיאנו, הבעלים של רשת גס האמריקאית, לה היא שימשה כפרזנטורית בעבר, וכתבה "מאכזב שמותג הנשים האיקוני Guess עדיין מעצים את פול מרסיאנו כמנהל האמנותי שלו", והוסיפה: "אסור לתעשייה לאפשר לו להשתמש בכוח שברשותו ולהטריד נשים מינית ורגשית" בתוספת ההאשטאג METOO#. אותה מירנדה וי שיתפה את הפוסט, והוסיפה פירוט מניסיונה האישי: "הגיע זמן לחשוף אנשים כמו פול מרסיאנו ומוחמד חדיד כמו מי שהם באמת".

הבנייה באחוזה של מוחמד חדיד נעצרת. ספלאש, ספלאש
לדבריה הדוגמנית, היא סברה שמדובר בפגישה עסקית לטובת טסטים לצילומים בחלל של החברה - כשבפועל היא הגיעה לדירה בה מלבד חדיד נכחה רק שמפניה/ספלאש, ספלאש

לדבריה, לאחר שמרסיאנו הטריד אותה מינית במשרדי החברה, הוא "העביר" אותה לחברו הטוב חדיד והשניים נפגשו לקפה. את אותה פגישה היא מתארת כ"דייט אונס" ומסבירה שסברה שמדובר בפגישה עסקית לטובת "טסטים לצילומים עבור גס" בחלל של החברה - כשבפועל היא הגיעה לדירה בה מלבד חדיד נכחה רק שמפניה.

בהמשך היא טוענת שבשנה שעברה ניסתה להתלונן בנושא, אולם במהרה הם פנו אליה והחתימו אותה על הסכם סודיות, עליו הסכימה לחתום אחרי שמרסיאנו איים עליה שאם תגיד משהו בנושא היא תיעלם מהתעשייה. "למה אנחנו צריכות להישאר בשקט כי הכוח נמצא בידיים שלהם?" וי גם צירפה צילומי מסך מההתכתבות שלה לכאורה עם אביהן של בלה וג'יג'י, בה ניתן לראות צילום סלפי שאינו משדר אווירה עסקית - אותו שלח לה לפני אותה פגישה.

עוד באותו נושא

"אחיות סוטות": צילום עירום משותף של ג'יג'י ובלה מסעיר את הרשת

לכתבה המלאה

"כשנפגשנו זה לא היה דייט ואפילו לא נגעתי בה", הגיב חדיד לאתר האונליין TMZ והוסיף שהאשמות חמורות כאלה ראויות להיות מופנות למשטרה ולא לרשתות החברתיות. גם מרסיאנו הכחיש את טענותיה. עד כה החברות הקרובה בין השניים דווקא סייעה לקריירה של ג'יג'י - שדיגמנה למותג של מרסיאנו מאז שהייתה בת שנתיים כפנים של בייבי גס ובהמשך גם לגס קידס ולליין הנשי, אבל נראה שכרגע היא הייתה שמחה להתנער מהקשר ההדוק למותג.

מוחמד חדיד ובתו בלה חדיד בגאלת 'United For A Lyme-Free World' , ניו יורק, 13 אוקטובר 16.
"האשמות חמורות כאלה ראויות להיות מופנות למשטרה ולא לרשתות החברתיות". מוחמד עם בתו בלה
יזם הנדל"ן מחמד חדיד עומד למשפט. מערכת וואלה!
. מוחמד עם בתו ג'יג'י/מערכת וואלה!
ג'יג'י חדיד ובלה חדיד עם הוריהן במסיבה לאחר תצוגת ויקטוריה סיקרט בפריז, 30 נובמבר 2016. GettyImages
האחיות הדוגמניות שוב במרכזה של סערה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully